Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2017 12:07 - - Мацка, коя зодия си? - Риби, а ти? - Рибар!
Автор: riba365 Категория: Хоби   
Прочетен: 2180 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.11.2017 12:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   

Посред зима един рибар отива да лови риба. Пробива една дупка в леда и тъкмо да хвърли въдицата, някакъв зад него му казва:
- Няма риба!
Рибарят отива на друго място.
Онзи пак му казва:
- Няма риба!
Рибарят се обръща и разгневен го пита:
- Кой си ти, бе?
Онзи го гледа и в същият момент го потупва по рамото и му казва:
- Аз съм пазачът на хокейната площадка!

 

Между приятелки:
- Пък Мишо ме покани на риболов.
- Непременно си направи прическа и си депилирай краката!
- О! Пък аз, простата, ходих да копая червеи...

 

След уикенда рибар разказва:
- Вчера хванах огромен сом! Два часа се борих - едва го извадих от водата! Преметнах го на гърба си и - изведнъж! - гледам срещу мен - пазача на водоема!
- И какво направи със сома?
- Бързо го скрих в джоба си!

 

Четирима приятели всяка година ходели на риболов.
Една година обаче жената на единия не му позволила да отиде с останалите. Другите трима били много разочаровани, но нямало какво да направят и отишли на обичайното място край язовира сами. Като стигнали там, видели как четвъртият вече е разпънал палатка си, хвърлил е въдици, наклал е огън и пече кебапчета.
– Нали жена ти не ти позволи да дойдеш! Как се измъкна?
– Ами снощи, както си седях пред компютъра, жената се промъкна зад мен, закри очите ми с ръце и каза “Познай кой е”. Аз още й бях сърдит, задето не ме пусна, но си викам “Хайде, няма да се правя на интересен”.
Хванах и ръцете и се обърнах, а тя по една дантелена нощница – гледа ме и се усмихва палаво. Заведе ме в спалнята – навсякъде свещи, а на нощното шкафче оная книга “50 нюанса” нещо си.
Жената легна на спалнята, извади някакви белезници, закопча се за леглото и ми каза:
– Прави каквото пожелаеш.
И ето ме тук сега.

 

– Ало, мацката, каква зодия си?
– Риби, а ти?
– Рибар...

 

Бащата към дъщерите си:
- Дъщери мои скъпи, какво искате да ви донеса?
- Тате, не се бъзикай! Ти някога нещо след риболов да си донасял? Теб те донасят - и на това благодарим!

 

Рибар хванал златната рибка.
- Пусни ме рибарю, ще ти изпълня едно желание...
- Искам, да ми удължиш оная работа с 20 сантиметра!
- Няма проблем! Топни го сега във водата и го дръж 20 минути, обаче внимавай да не задремеш...
Топнал го рибарят и естествено задрямал. Събужда се и какво да види. Оная работа му станала сто метра. Навил го човекът на лакътя си и тръгнал да се прибира по глухите улички, за да не го види никой. Не щеш ли, среща един от съседите.
- Отде взе тая благодат, бе?
Рибарят разказал цялата случка.
- Супер, я го дай малко, да го покажа на жената!
Хванал съседа единия край и тича вкъщи при жена си.
- Глей, глей кво чудо, ма!
- Въх, и ти си оставил човека с такова богатство да стои на улицата? Бягай да го доведеш!
- Добре, отивам да го доведа, а ти подръж тука този край!
Тича съседът навън, а там рибарят стои със загадъчна физиономия.
- Жената каза да влизаш.
- Шшшшт, чакай, в момента чукам някого...

 

- Не знам какво да правя? - оплаква се рибар на приятел.
- Вече три пъти, прибирайки се от риболов, намирам мъж под леглото...
- И какво сега, няма да ходиш повече за риба ли?
- Е, чак за такива драстични мерки е рано. За начало отрязах краката на леглото...

 

Прибира се Ставри от риба и гледа капака на тоалетната – вдигнат! Грабва точилката от кухнята и със замах отваря гардероба! А вътре – едно малко мъжле, кльощаво и с ококорени очички.
- Ти кой си бе, мамка ти?
- Митето.
Бой, бой, бой – сцепил Ставри Митето от бой. Не минал месец и пак след един неуспешен риболов, още с влизането Ставри надушил, че нещо не е наред. Отваря гардероба, а вътре пак – Митето! Този път не го питал за името, направо го почнал! От тогава Ставри прибере ли се от риба, първо гардероба отваря. Минал месец и както си кеси на реката, на Ставри му минава през акъла, че сабале, Кичка много набърже го изпрати.
– Мамка му! – изревал Ставри и хукнал към къщи. С трясък отваря гардероба, а вътре – едно огромно мъжище!
- Кво искаш ти бе? – изръмжало чудовището пръскайки слюнка.
- Митето търся бе... Митенцето...

 

На брега на реката седи рибар. Към него се приближава някакъв турист:
- Хвана ли нещо?
- Да! - мрачно отговаря рибарят.
- Хванах един, обаче го хвърлих в реката.
- Навярно е бил малък?
- Да, на ръст като тебе и също толкова любопитен…

 

Рибар се връща от язовира, нарамил огромен шаран - около 20-25 кила. Влачи се едва-едва под тежестта на шарана, и изведнъж среща друг рибар, помъкнал цяла кофа с попчета:
- Какво стана бе, Киро, цял ден само една риба ли хвана?

 

Прибира се жена в къщи. В три през нощта. Пияна. Раздърпана...
Мъжът и:
- Къде беше???
- На риболов...
- До сегааа?! А рибата къде е? Или не кълвеше?!
- Риба нямаше! А как само кълвешеее...

 

На брега на замръзнало езеро през нощта стои рибар и лови риба. По едно време чува глас:
- Тука риба няма.
Огледал се, огледал се и продължил риболова. След малко същият глас му проговаря:
- А бе, аз нали ти казах, че тук риба няма да хванеш.
Ядосан човекът пита:
- А ти кой си, че знаеш?
Гласът весело му отговаря:
- Аз съм директора на ледената пързалка.

 

Един рибар хванал златната рибка и тя му обещала, че ще му изпълни три желания.
- Първото ми желание е да излезеш от водата! - казал човека.
Рибката го изпълнила. Рибарят и рекъл:
- Хайде сега покажи на тия хора как се мяташ, как го движиш...




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: riba365
Категория: Хоби
Прочетен: 78624
Постинги: 44
Коментари: 14
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031