Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2017 08:21 - Съдържание
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 5705 Коментари: 4 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз съм късметлия. Имам жена, която освен всичко е и смайващо красива. Всъщност не е късмет. Спечелих си я с двайсет години работа над себе си.

Но ето я историята. Случва се така, че всеки път щом се мръдна нанякъде, моментално на жена ми й се лепват един+ ухажори. Без значение дали сме в бакалията във Вегас, на гарата в Амстердам или в парка в ЛА. В Дубай дори й предложиха камили, за да пристане на мераклията.

Всичко това е ужасно забавно и често се стаявам наоколо, за да слушам бисери. А бисери бол. Какви ли стойки не чупят кандидат-баджанаците, за да си спечелят поглед или дума. Някои са нагли. Казва им тя, женена съм, мъжът ми ей сега се връща. Те продължават да висят, дори след като съм вече там. Удивително.

Ей го един такъв типичен калъф е кацнал до нея на бара в Шато*. Лъскав, наконтен и вярващ, че всичко се купува с пари. Кани я в сепарето си*, като й казва, че ще ми плати да се махна за малко, за да си похортуват. В този момент се появявам аз и го препикавам с поглед, нищо че тъкмо съм пикал.

- Май ти харесва жена ми, а, казвам?

Той се хили нагло, - Такава жена заслужава най-доброто.

- Вече го има. Тъжното е, че ти не можеш да се класираш, дори аз да си тръгна.

И тук, като Клинт Истууд в спагети уестърн, го застрелвам в третото око, което му е в гъза.

- Знаеш ли кой е това тук, питам го, като посочвам обеците на жена ми, които брат ми е рисувал.

- Трябва ли да знам, отвръща дупето?

- Не, ако обичаш да те мислят за профан.

- Това е Фрида Кало, продължавам с равния глас на куратор, емблематична художничка от двайсетте. Но още повече поразително човешко същество. На 6 години хваща детски паралич, от което единият й крак остава по-къс от другия. На 18 автобусът й се блъска в трамвай и метална тръба я пронизва през корема, гръбнака и матката, като я оставя с хронични болки за цял живот. На 22 се жени за Диего Ривера, с когото не може да има деца, но за сметка на това има няколко спонтанни аборта. За капак, Диего не спира да й кръшка, дори спи със сестра й.* Въпреки или точно поради това, Фрида сътворява картини, които вибрират от живот, излъчват концентрирана човешка същност, многоизмерност, магичност.

Ти, приятелю, не познаваш нито едно от тези качества. Дори не си чувал за тях. И затова си невидим за жена като тази тук. За съжаление, няма сума пари, която да може да поправи това.

През цялото време жена ми му се усмихва снизходително, което прави моите излияния драматично излишни. Хваща ме под ръка и ме повежда навън. По начин, който не оставя съмнение накъде.

* Нощен клуб в хотел Париж (Лас Вегас).

* За сепаре кихаш поне хилядарка.

* Може би вдъхновен от българската поговорка, Имаш балдъза, ебеш два гъза.



Тагове:   съдържание,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. redabyss - Мдам......
11.04.2017 08:32
"В този момент се появявам аз и го препикавам с поглед, нищо че тъкмо съм пикал." :)))))
цитирай
2. katara - все по добър ставаш,батка..
11.04.2017 11:12
ако подадеш и ласвегаски превод
на това последното..
за двата ..хъм ,такова...
направо ша та признаем за хамериканец..
цитирай
3. nav - katara
12.04.2017 05:22
Да не искаме прекалено много от живота. Пък и хамериканец щом не успях да стана за 15 години, няма за кога :))
цитирай
4. him - :)
13.04.2017 14:40
Бай Ване,

Горното е в стил "галеон потопи платноходка". Има ли смисъл от "пуцай куме с всички топове", като едно "пич, по-умен съм и ми е по-голям" щеше да е по-разбираемо за човека?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2358315
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031