Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2018 12:46 - Rustam High
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 4298 Коментари: 3 Гласове:
14

Последна промяна: 26.06.2018 13:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Гроб във небето, а не под земята,
скъсал от ято свободен летя
в битка последна със сатаната,
аз ще умра, ала ще победя,

Търговският център със "Бойнг", ще блъсна,
с вик се разтворя и пръсна в искри
в дим се разсея, а после възкръсна,
злото във ада нека гори.

Ай, стига вече, голяма съм свирка,
само във blog.bg аз съм герой
или във кръчма пиян като кирка
смело аз влизам със всеки във бой.

Мятам фeкалий на место гранати
хич не ми пука, че всичко вони,
хич не ми пука, че себе си калям,
щом си окалян и ти до уши. 







Гласувай:
15



1. анонимен - Цапа само
26.06.2018 13:11
себе си, каквото и да си въобразява:)
цитирай
2. planinitenabulgaria - Оставам с убеждението, че не всички успяват да осъзнаят величието на Рюсти,
27.06.2018 00:31
достигнал най-сияйните върхове на путинизЪма. Той е носач на най-високия приз на Центъра за статия в нета през изминалата година, след него е Валерий Венцев. Лошото обаче е друго - неговият събрат по перо и подкрепник Пандо го изпреварва и това ме хвърля в голяма тъга...
Не върви за този човек да се пише стихо, в което става дума за наекскрементирване, нафекалосване, миризми разни и вони. За него - само химнословене, това му отива. А в стихото той се явява наекскрементиран, за срам на поддержниците му....
цитирай
3. vesever - Привет, Стефане Ще коментирам ...
27.06.2018 10:35
Привет, Стефане
Ще коментирам принципно, без да визирам никого.
Поначало повечето хора са лесно податливи на злото, на омразата, на антагонизма. Цялата човешка история е достатъчно красноречива за това. Човешките взаимоотношения и комуникация, уви, често са изградени на базата на негативизма един към друг, на базата на неприемане и дори злоба. Често неоснователна и безпредметна, ала въпреки това, бушуваща в човешките души.
Тук, в блога, разлика няма. Хората спорят, карат се, търсят си кусурите и поводите да се обиждат.
Малцина са осъзнатите хора, които са над злобата, над интригите и омразата.
Лично аз вярвам, или ми се иска да вярвам, че у всеки, някъде дълбоко, има едно семенце на добрина и толерантност, на разбиране и уважение към ближния.
Това е и за което мечтая. В такъв свят искам да живея, с добронамерени и позитивни хора. Без обиди, без омраза един към друг.
Може би е утопична мечтата ми, и все пак...това искам и това давам на околните, в общуването. А когато видя, че с някого не е възможно нормално човешко общуване, просто обръщам гръб и си продължавам по пътя.
Всеки има своя път и своя избор на ценности.
Мечтая си повече хора да се осъзнаят и да застанат над злото, да спрат разпространението на злото и да съградят добрия свят. Колкото и наивно да звучи.
Защото всяка лоша дума, всяка лоша мисъл замърсява света и душите на хората. Ето защо аз правя всичко по силите си да неутрализирам злото чрез добро и дай Боже доброто да се умножава, за да не бъде съсипан малкият ни човешки свят.
Пожелавам ти добрини и успехи.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8427845
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112552
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930