Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 13:48 - НЕВЯРВАМ, ЧЕ СМЕ ТОЛКОВА ПРОСТИ - Лицемерието
Автор: kalinpetrov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1291 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.10.2011 13:52


ден 2

Лицемерието е новият национален спорт

Като пряк участник в изборния процес и кандидат за кмет на район Искър от ОДС, може би единствен имам право да коментирам какво се случи.

Под пряк разбирай – агитация, срещи-разговори, програми за управление, стратегии за провеждане на избори, анализи и не на последно място ВИСЕНЕ ОТ СУТРИНТА ДА КРАЯ НА ИЗБОРИТЕ В УЧИЛИЩА И СЕКЦИИ, И НАКРАЯ ПРЕБРЯВАНЕ И ОПИС.

 

Месеци наред платени социологически агенции ни заливаха с информация за победата на ГЕРБ. – изводите от това са, притъпяване на сетивността на хората и привикване към вече предизвестената победа. Хитро. Браво.

 

По важното обаче тук е друго. Четох, някъде от иностранния печат, че българите, като в ресторант, са поръчали „още един път от същото” – честно казано зарадвах се, зарадвах се на това, че в чужбина, са прозрели какви боклуци сме!!

 

Лицемерното поведение на отделния индивид и нежеланието му да се противопоставя и казва истината.

Защо не казват направо: „Не ми харесваш.”, „Няма да гласувам за теб”, „Очаквам повече от ГЕРБ” и т.н. явно е наличието на страх, явно е наличието на висок праг на чувствителност. От една страна, а от друга – едва попаднали в големия град – материалът е увлечен в еуфорията и инерцията на обществото.

Тук е въпросът, да се дефинира ли думата „общество”, какво включва тя?, пригодима ли е към „избирателната маса”, ще ме прощавате, че така се отнасям, но процеса прилича повече на „свлачищна маса”, отколкото на човешка. (Е при всички случай е по добро от сравнението със стадо.)

Защо свлачищна маса, а не лавина?

Лавината е нещо чисто и бяло – независимо че е смъртоносна, а свлачищната маса е пропита от сивото, от утайката, от мърсотията и калта, която влачи.

Чалга, алкохол и секс – ей това е мат’ряла!!

 

Защо го пиша всичко това?

Тъй като считам, че личността ми е известна в район „Искър”, а и имам много познати (думата приятели би трябвало да е табу за всеки разумен индивид), направих скромна кампания, подплатена с брошури и срещи с различни прослойки и групи.

Всички ми се вричаха и обаждаха за подкрепа, засипваха ме с предложения и разбира се с неизменното търсене на работа и начини на облагодетелстване.

Какво да кажа, за да следвам принципите си, ще отбележа, че обещавах всичко в рамките на законното, и защо не, както е казал Бисмарк – „Най-много се лъже по време на избори, по време на война и след лов”, А АЗ НЕ ЛЪЖЕХ!!

 

Ако всички лицемери бяха гласували както казаха „ЗА ТЕБ (мен) НЕ ЗА СТЕФАН”, е дума да няма сам щях да се преборя с ГЕРБ.

 

Какво да кажа за Бусманци. Драма. Диви селяни, който търсят единствено и само изгода за себе си. Казват ми „Ще те подкрепим само ако намериш клиенти за земите ни” искат да стават милионери, дори една булка, която, съм сигурен, че не е добре ми вика „Ти ще я купиш”, е аз, ако имах тия пари нямаше да говоря с нея, но, простено да и е.

 

Липса на морал, на идея, на мисъл, само и единствено горещо желание за средства и някой да ти свърши работата.

 

Навремето един голям д’звер от БСП викаше на служителите „хлебарки”, ей след като минаха тия избори, го разбрах. Имало е защо

 

ПИТАМ СЕ: ЗА ТАКИВА ХОРА ЛИ ДА СЕ ХАБИШ? КАКВО ЗАСЛУЖАВАТ ТЕ?

 

Може някой хора да се познаят, но нека не ми се сърдят, аз и без това не желая да съм им приятел.

Пиша така обидно и жлъчно не защото се чувствам предаден, а защото не желая да живея в общество имащо един декар „аграрно мислене”.

Обидно ли ти е читателю – значи някъде си се видял. Но нека! Бързо ще ти мине!

Плюенето вече не е спорт, а традиция.

 

И точно това ме връща на темата.

 

Среша ме и казва, „Аз вчера гласувах за теб. Браво кмете!”, а идея си няма кой е кмет, кой съветник, къде и е секцията. Питам, а в коя секция?, ми в училището.

Що ме, лъжеш цял ден бях там? Нито ти нито мъж ти – хили се. Е к’во от това?

Е, ако това не е безочие - здраве му кажи.

 

Днес ми се подиграват, за това, че не съм станал кмет. За какво, за амбицията, за желанието, за това, че искам да направя нещо полезно?

 

Греша ли, като искам да бъда полезен! Греша ли като казвам истината!!

Нужни ли са анализи, за да се прозре фалша и лицемерието?

И от това ще ни стане ли по леко?

Все въпроси, на които надали някой би познал отговорите.

 

Правото да се подиграва е отредено за глупака, за неамбициозния и сив мишок, с два пръста чело и пихтиеста маса между ушите и носа.

 

Искам да знаете, аз не се обиждам. Това е една страница от живота ми, живот като на малко дете, тичаш – падаш – тупаш прахта или се насълзяваш – препикаваш раната – продължаваш да тичаш. Ей, това казвам живот – борба и радости.

 

Частно казано съжалявам Ви дребни душици. А аз, аз имам душа и нагласата на победител, аз не съм роден за покорен роб, АЗ СЪМ ЛИЧНОСТ!!

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031