Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2019 14:15 - Горкана и Грухче...ов!
Автор: pantaleev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1450 Коментари: 25 Гласове:
18

Последна промяна: 03.12.2019 14:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кликнете върху снимката!

  image

  - "Моят Гоги е препил с крафт бира от последното си пътешествие.. Завиждайте ни интернет тролчовци".



Гласувай:
20



1. eva666 - божее ,колко си..тъп и досаден..
03.12.2019 14:45
и защо продължаваш да занимаваш..публиката.
с твоят..100 годишен..оффчи сърбеж, толкоз ли нямаш никаква др радост и забава
освен Гого, и.."неговата безкрайно глупава и грозна бивша!! и мисс кортана )
на кого му пука бе...чушкомек?
цитирай
2. pantaleev - Баба Дюла доносничката
03.12.2019 14:49
Ще пишеш ли на админите да ми делнат поста а? Да не мислиш че не знам твоите доноси. За какво и кого ще пиша в моят блог си е моя работа. Няма да даваш посока на струята на пикнята ми. Всъщност къде споменавам в поста никнейми на потребители? М? Ти така казваш. Кажи кои са Горкана и Грухчеванов, че аз не знам? Няма потребители с такива никове.

цитирай
3. milady - защо да не съм..баба.../а ти,защо не си дядо на 59?
03.12.2019 14:58

никога, не съм се крила/ и не виждам,защо...ти, се опитваш, да мимикрираш..
да се криеш, и спамиш?
...За такава тъпня и помия, даже вече ме е срам,и
да занимавам..админите..то е срамно за теб, а не за Грух- Гевечанов или Кортана
слабоо, мн слаба струйка, и жълто като..пикн та ти/ ти го каза..
паразитираш, и това на дрти години, смешна чушко..неанонимна..
цитирай
4. mar866 - ...
03.12.2019 14:59
я, дъртата се е събудила!?:))) сигурно й е паднала някоя подлога на главата?
цитирай
5. pantaleev - Марче привет
03.12.2019 15:01
Старост нерадост! Възраста не прошава на никой и най вече на нашата многообична и многозабавна и скъпа баба Дюла.
цитирай
6. pantaleev - Дюла
03.12.2019 15:03
Кога съм се крил? Всички знаят че съм много готин пич. :)
Какво си се хванала за моята чушка. Ще ме обидиш и ще се фръцна! :D
цитирай
7. serengeti - здравей, юлке. за разлика от много ...
03.12.2019 15:22
здравей, юлке. за разлика от много хора тук аз не те намирам за такова чудовище, но много пъти съм ти обръщал внимание на нещо.
права си да ненавиждаш някои типове, но това, че облизваш отвратителните чучела валери и валюша, те прави същата като тях
цитирай
8. serengeti - впрочем и гочето също си пада по това ...
03.12.2019 15:25
впрочем и гочето също си пада по това чучело и тук си приличате много
но и валдорката е луда по него, а с нея се мразите
странни неща

цитирай
9. pantaleev - Абе Павка
03.12.2019 15:29
Що не се съберете с Дюла. И двамата имате проблеми. И двамата сте предатели и не държите на думата си. Вземи я в някой кашон в Хисаря!

П.п Доста е невъзпитано да говориш с навлека в блога, а да не обърнеш към авторът. Това говори за липса на първите седем години и елемнтарно възпитание.

П. П. П. Май забрави времената когато ти бърсах задника и те спасявах от Савата Павлов който искаше да те бие. На мен и на Рустам трябва да ни целуваш ръцете. Само ти напомням някои факти които явно си забравил :)
цитирай
10. bumerang - mar866,
03.12.2019 15:32
Старостта е неприятна и нежелана от никого,
но никой доброволно не се отказва да я изживее. Дай Боже и вие да одъртеете.
Затова винаги съм се чудила на млади хора, които се залибват с дърти.
Но когато възрастта се използва като аргумент в някоя разправия, за доказване на превъзходство, то говори за липса на други аргументи.
цитирай
11. saankii - и за теб ,имам коледен дар..чушкомекичък..
03.12.2019 15:35

Тролче, отговаря на име- хър мър - 1,79. 45 кила/ мокро
с лопати № 45, най важно, има 3 цомби, и светеща..вагина@
ее, мисля, че ще те зарадва..в студените, дъългиии зимни..нощи
цитирай
12. pantaleev - Дюла
03.12.2019 15:37
Играеш ми подло като с всеки профил ми поставяш минус. Да не мислиш че ми пука! Хубаво подскачаш. Кеееф!
цитирай
13. saankii - когооо да мразя ?? я пак..едно блоково куку 1355555...хо хоо хо....
03.12.2019 15:39
8. serengeti - впрочем и гочето също си пада по това ...
15:25
впрочем и гочето също си пада по това чучело и тук си приличате много
но и валдорката е луда по него, а с нея се мразите.

пульо казах ти го и снощи...
дръж се малко на ниво, аз не съм..ти анонимен бльокук ,поне..нали..
цитирай
14. saankii - :-))))))))))...нали, поста е..за смяххххххх....чушленце@ цунк..
03.12.2019 15:40
pantaleev написа:
Играеш ми подло като с всеки профил ми поставяш минус. Да не мислиш че ми пука! Хубаво подскачаш. Кеееф!

цитирай
15. pantaleev - Дюлаа
03.12.2019 15:43
Много го обичаш Гогата нали? Искаш да те мандръса в студените зимни нощи като време оно а? Дърта шаврантия си ти Юла. Нема кой да те е.е и за това подскачаш. Намери си тъпкач и се спри. То с писане на коментари нема да стане само.
цитирай
16. blackpredator - тук не се визира възраста, като абсолютна стойност
03.12.2019 15:45
bumerang написа:
Старостта е неприятна и нежелана от никого,
но никой доброволно не се отказва да я изживее. Дай Боже и вие да одъртеете.
Затова винаги съм се чудила на млади хора, които се залибват с дърти.
Но когато възрастта се използва като аргумент в някоя разправия, за доказване на превъзходство, то говори за липса на други аргументи.

моралния й климактериум
там е диагнозата..
цитирай
17. bumerang - Не знам защо вие отговаряте
03.12.2019 16:03
Вместо онзи профил, към който се обърнах, може би сте й адвокат, близък или съпруг,
Но дори и за "моралния климактериум" могат да се използват адекватни аргументи.
цитирай
18. blackpredator - а?!
03.12.2019 16:12
bumerang написа:
Вместо онзи профил, към който се обърнах, може би сте й адвокат, близък или съпруг,
Но дори и за "моралния климактериум" могат да се използват адекватни аргументи.

попържнята е много концентриран адекватен аргумент!
просто тя не го умее
аз обачеееее...
цитирай
19. blackpredator - Панто,
03.12.2019 16:15
гледам хисарския кастрат те е налазил с коментарния дискант
лелите ще ръкопляскат
цитирай
20. pantaleev - гледам хисарския кастрат те е на...
03.12.2019 16:16
blackpredator написа:
гледам хисарския кастрат те е налазил с коментарния дискант
лелите ще ръкопляскат


Мани брато. Той и Дюла . Оставям ги да се излагат. Няма да ги трия нека подскачат. Тук цензура няма но наистина са адски досадни.
цитирай
21. vasilisa1917 - .
03.12.2019 16:17
а прасето гошко какво изквича по въпроса?
цитирай
22. serengeti - тоя ненормалник
03.12.2019 16:35
blackpredator написа:
гледам хисарския кастрат те е налазил с коментарния дискант
лелите ще ръкопляскат


който си помпи сам постингите
който ме намира във всевъзможни блогове
пак ще ме сънува
цитирай
23. serengeti - аре обясни ми кого съм предал
03.12.2019 16:40
[quote=pantaleev]Що не се съберете с Дюла. И двамата имате проблеми. И двамата сте предатели и не държите на думата си. Вземи я в някой кашон в Хисаря!

П.п Доста е невъзпитано да говориш с навлека в блога, а да не обърнеш към авторът. Това говори за липса на първите седем години и елемнтарно възпитание.

помня ония стари времена
савата го няма както и пискова, цефуля и пр., но чучелото остана и единствено него в тоя блог не понасям
не съм предавал никого
още от тогава съм антикомунист и антипутинист като савата, а вашата дружинка сте все путиноиди, но това не е предателство

аз не съм ни с чучела, ни с чудесници, защото двете са огледални отражения
аз съм си сам срещу стадото
не съм бил в стадо, за да предавам някого


цитирай
24. pantaleev - а прасето гошко какво изквича по ...
03.12.2019 18:03
vasilisa1917 написа:
а прасето гошко какво изквича по въпроса?

За сега свинята на блога Грухчеванов мълчи понеже пътува в разни сайтове за снимки
цитирай
25. pantaleev - Да няма ги
03.12.2019 18:09
А ти Павка имаш нулева заслуга за това. Аз, рустамича и василиса ги изгонихме докато ти паразитира. Сега се отричаш. Както и да е. Минаваш на общо основание и ще ти дърпам ушите когато и както си поискам. Нямаш приятел в мое лице вече. Мина недопостими граници.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pantaleev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 381351
Постинги: 164
Коментари: 4702
Гласове: 27694
Архив