Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2014 11:52 - Пожелания към "общността" в Блог. бг
Автор: sestra Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 7189 Коментари: 22 Гласове:
54

Последна промяна: 24.12.2014 11:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не с мои думи. Отново Папа Франциск. Обичам този човек, смелосърдечен на думи и дела, каквото и да злословят зад гърба му и ех, ако и нашият духовен водач бе като него!...
 "Духовен Алцхаймер", "умствено и духовно вкаменяване", "коравосърдечност", "тероризма на празнодумството", "екзистенциална шизофрения", "прикрит нарцисизъм", "боричкания за слава" - кога по-подходящо време за такива откровения, ако не в навечерието на Бъдни вечер? И към тукашния народ също.
 Пожелавам ви да лекуваме заедно всички тези грозоти, ако сме общност, защото общностите се подкрепят като си помагат. А коя помощ е по-добра от това да говориш смислено с твоите братя и сестри без да ги наставляваш или търсиш за подкрепа на своите слабости?
Пожелавам ви също да няма вече тук Първа страница, че да ни избягат бесовете, скъпи човеци от старата, позната на целия духовен свят страна България. Имаме по-тежки задачи от това да се препираме тук за безсмислената слава на мига и нека тогава се обособят нашите истински и съдържателни общности по интереси, за които няма да има никакво значение много ли сме - малко ли сме, силни ли сме - слаби ли сме, а че сме човеци. Здраве, живот и късмет от мен, която без съмнение също носи в себе си някои от тези безобразия, може би и всичките.

По-късно ще излезе и текстът на обръщението, ще гледам да го публикувам. Засега - отзвукът от него и една песничка, избрана естествено от мен:

http://www.dnevnik.bg/sviat/2014/12/23/2444165_papa_francisk_shokira_vatikana_s_kolednoto_si/?ref=yellow_fp








Гласувай:
57



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
24.12.2014 11:58

Чул те Господ ...... и блогърите ...
Желая ти весели празници!

.........................................

Между другото: аз отдавна говоря, че е по-добре без Първа страница, но тук има хора, които мечтаят за нея и явно им е нужнa.
Айде да не продължавам за да не разваля положителното послание на постинга.

цитирай
2. donchevav - Харесвам папа Франциск, но още т...
24.12.2014 12:50
Харесвам папа Франциск, но още тъгувам /а и вкъщи имам подставено лице от Полша:)))/ по папа Павел ІІ :)))) Това, което е направил сега Франциск, не е правено от никого - за това се иска голяма смелост и чист поглед.
Това, че сегашният папа не е от старата Европа/респ. Курията/ , заразени от тежки, хронични болести, всъщност му помага да види неща, на които другите са обръгнали:))) А да ги каже - затова наистина се иска силен дух, вяра и истинска святост в душата.
За първа страница не знам какво да кажа. След като влязох в блога, шест месеца не бях разбрала какво значи "първа" и много се дивях на една приятелка, която ме предупреждаваше: "Внимавай да не отидеш на първа. Първа скарва и най-близките хора. Аз вече изгубих две приятелки, които всеки ден ме посещаваха". А на мене ми беше смешно.... Вече знам какво е "първа" – но не ми е важно – всички ние имаме други, много по-важни, приоритетни "първи". Пък и сама си знам, че не съм за "първа " в този, смисъл, който обикновено се влага.Така че за мене няма значение дали я има. Виж, статистиката и коментарите са друго – бих искала да знам колко хора ме посещават, колко одобряват или не това, което правя, както и да си общувам с тях:)))
Светли празници, мила Стани, и сбъднати желания в коледната нощ! Прегръдка!
цитирай
3. анонимен - Сестро,
24.12.2014 14:27
написаното от теб е чудесно, но виждаш, че под него пак се е обадило поредното лудо. И тъй като аз съм далеч от библейското поведение, смятам такива да ги поставям, където им е мястото, ако ме нападнат. Предполагам, не само аз. Затова пожеланието ти е добро, но не звучи реалистично.
Иначе, на теб и близките ти желая весели празници и прекрасна Нова година!
цитирай
4. sestra - Благодаря,
24.12.2014 15:58
tutankhamon661 написа:

Чул те Господ ...... и блогърите ...
Желая ти весели празници!

.........................................

Между другото: аз отдавна говоря, че е по-добре без Първа страница, но тук има хора, които мечтаят за нея и явно им е нужнa.
Айде да не продължавам за да не разваля положителното послание на постинга.



и на теб също! Посланието е пълно с тежки квалификации, висшите духовници от Курията едва са го преглътнали. Та нямам нереалистични очаквания. Просто изказвам мнението си.
цитирай
5. sestra - Папа Павел е светец,
24.12.2014 16:02
donchevav написа:
Харесвам папа Франциск, но още тъгувам /а и вкъщи имам подставено лице от Полша:)))/ по папа Павел ІІ :)))) Това, което е направил сега Франциск, не е правено от никого - за това се иска голяма смелост и чист поглед.
Това, че сегашният папа не е от старата Европа/респ. Курията/ , заразени от тежки, хронични болести, всъщност му помага да види неща, на които другите са обръгнали:))) А да ги каже - затова наистина се иска силен дух, вяра и истинска святост в душата.
За първа страница не знам какво да кажа. След като влязох в блога, шест месеца не бях разбрала какво значи "първа" и много се дивях на една приятелка, която ме предупреждаваше: "Внимавай да не отидеш на първа. Първа скарва и най-близките хора. Аз вече изгубих две приятелки, които всеки ден ме посещаваха". А на мене ми беше смешно.... Вече знам какво е "първа" – но не ми е важно – всички ние имаме други, много по-важни, приоритетни "първи". Пък и сама си знам, че не съм за "първа " в този, смисъл, който обикновено се влага.Така че за мене няма значение дали я има. Виж, статистиката и коментарите са друго – бих искала да знам колко хора ме посещават, колко одобряват или не това, което правя, както и да си общувам с тях:)))
Светли празници, мила Стани, и сбъднати желания в коледната нощ! Прегръдка!

а това не става случайно, тъй че е нормално да го обичаме. И за мен в началото нямаше значение първа, именно нереалистичния прочит ме разочарова най-много. После видях, че това е някаква глупава блесна, в която всички се взират и така се обезсмисля всяка публикация. Прегръдка и също пожелания за сбъдване довечера с благодарност!
цитирай
6. sestra - Ами, Ангелина,
24.12.2014 16:05
angpiskova написа:
написаното от теб е чудесно, но виждаш, че под него пак се е обадило поредното лудо. И тъй като аз съм далеч от библейското поведение, смятам такива да ги поставям, където им е мястото, ако ме нападнат. Предполагам, не само аз. Затова пожеланието ти е добро, но не звучи реалистично.
Иначе, на теб и близките ти желая весели празници и прекрасна Нова година!

с хора, които ми викат гошо, не говоря, просто няма какво. Да се оправя. Не е нереалистично пожеланието. Много си е възможно, друг въпрос кога. Пък защо ми е да пожелавам реалности от друга страна? :) Щастливи Бъдни вечер и Рождество и от мен!
цитирай
7. tutankhamon661 - angpiskova
24.12.2014 16:41

Сега нали разбираш защо написах онова при Стефан Кръстев - във Facebook?

Не само онези със зли кучета са зли и не кучето прави стопанина зъл. Човекът е такъв какъвто се е родил и отчасти - какъвто е възпитан.

цитирай
8. katan - Поздрави, сестрице!
24.12.2014 18:07
Много ми хареса написаното от теб за нашите си бесове, за дребни/ави/те ежби, за безсмисленото боричкане ...
Важно е да сме човеци.
Пожелавам си го!
Пожелавам много здраве и берекет на теб и всички, които влизат тук!
цитирай
9. анонимен - Сега нали разбираш защо написах ...
24.12.2014 18:22
tutankhamon661 написа:

Сега нали разбираш защо написах онова при Стефан Кръстев - във Facebook?

Не само онези със зли кучета са зли и не кучето прави стопанина зъл. Човекът е такъв какъвто се е родил и отчасти - какъвто е възпитан.



За съжаление си прав. Все пак нека вярваме, че по Коледа стават чудеса.
Весели празници!
Време ми е да празнувам, още повече, че и днес бях на работа:)
цитирай
10. sestra - Хм...
24.12.2014 18:59
tutankhamon661 написа:

Сега нали разбираш защо написах онова при Стефан Кръстев - във Facebook?

Не само онези със зли кучета са зли и не кучето прави стопанина зъл. Човекът е такъв какъвто се е родил и отчасти - какъвто е възпитан.



No coment.
цитирай
11. sestra - Поздрав, Кате,
24.12.2014 19:00
katan написа:
Много ми хареса написаното от теб за нашите си бесове, за дребни/ави/те ежби, за безсмисленото боричкане ...
Важно е да сме човеци.
Пожелавам си го!
Пожелавам много здраве и берекет на теб и всички, които влизат тук!

Радвам се и ти изпращам подобни по емоция и същите дори послания :)
цитирай
12. planinitenabulgaria - Един поздрав и от мен:
24.12.2014 23:09
http://planinitenabulgaria.blog.bg/turizam/2014/12/20/skalite-na-kopren-1.1324101
цитирай
13. sekirata - Честита Ви Коледа, менте пост!
24.12.2014 23:15
Този пост не е на Станимира, познавам я в действителност, познавам речника и ...колежка ми е била .
цитирай
14. karaiany - Сестро, с благословия съм за мъдрите ти думи!
25.12.2014 07:05
Винаги има надежда, колкото и да е отчаяно понякога.
Ужасно болестна е ситуацията, но болестта е пак за лечението. Взимаме отрова за собственото си лечение.
Много мъдрост има в неведомите пътища на Твореца!
цитирай
15. martiniki - "истински преглед на съвестта си", всички имаме нужда от това и кога, ако не в тези дни
25.12.2014 08:36
Някак си обнадеждена се почувствах, благодаря, че ми насочи вниманието. "Изкушението да се чувстваш безсмъртен винаги го е имало, отбеляза Франциск, съветвайки висшите духовници да посещават гробищата, където почиват толкова хора, смятали се за незаменими." - това е добро лекарсто...

Колко хубаво, че такъв човек е начело... ...да го пази!


Честито рождество и светли празници, сестрице!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Весели празници и на тебе!
25.12.2014 08:58
Написаното е хубаво,имаме нужда от връщане към доброто , но има една категория хора, които пожелават на другите да бъдат такива, каквито самите те не са!
Съвършенството се доказва с дела, а не с пожелания към другите
Нямам предвид ни най-малко тебе, но когато се смята другият за грешен, добре е да се помисли дали останалите са съвършени
цитирай
17. sestra - Щастливо Рождество Христово
25.12.2014 10:23
angpiskova написа:
tutankhamon661 написа:

Сега нали разбираш защо написах онова при Стефан Кръстев - във Facebook?

Не само онези със зли кучета са зли и не кучето прави стопанина зъл. Човекът е такъв какъвто се е родил и отчасти - какъвто е възпитан.



За съжаление си прав. Все пак нека вярваме, че по Коледа стават чудеса.
Весели празници!
Време ми е да празнувам, още повече, че и днес бях на работа:)

и нека бъде волята на Всевишния. Амин.
цитирай
18. sestra - Благодаря! Прекрасен репортаж.
25.12.2014 10:24
planinitenabulgaria написа:
http://planinitenabulgaria.blog.bg/turizam/2014/12/20/skalite-na-kopren-1.1324101

Щастливо Рождество Христово и дано да ни донесе подобрение.
цитирай
19. sestra - И аз те познавам, и речника ти.
25.12.2014 10:29
sekirata написа:
Този пост не е на Станимира, познавам я в действителност, познавам речника и ...колежка ми е била .

Честито Рождество Христово и да те пази Бог.
цитирай
20. sestra - Амин.
25.12.2014 10:29
karaiany написа:
Винаги има надежда, колкото и да е отчаяно понякога.
Ужасно болестна е ситуацията, но болестта е пак за лечението. Взимаме отрова за собственото си лечение.
Много мъдрост има в неведомите пътища на Твореца!

Честито Рождество Христово!
цитирай
21. sestra - Амин. Честито и на теб, Доре,
25.12.2014 10:32
martiniki написа:
Някак си обнадеждена се почувствах, благодаря, че ми насочи вниманието. "Изкушението да се чувстваш безсмъртен винаги го е имало, отбеляза Франциск, съветвайки висшите духовници да посещават гробищата, където почиват толкова хора, смятали се за незаменими." - това е добро лекарсто...

Колко хубаво, че такъв човек е начело... ...да го пази!


Честито рождество и светли празници, сестрице!

радвам се, че мислим едно и също!
цитирай
22. sestra - Винаги има някаква категория хора,
25.12.2014 10:33
leonleonovpom2 написа:
Написаното е хубаво,имаме нужда от връщане към доброто , но има една категория хора, които пожелават на другите да бъдат такива, каквито самите те не са!
Съвършенството се доказва с дела, а не с пожелания към другите
Нямам предвид ни най-малко тебе, но когато се смята другият за грешен, добре е да се помисли дали останалите са съвършени


но когато говорим за човеци, всеки отговаря сам за себе си. Честито Рождество Христово!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578093
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031