Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2012 06:13 - ООН поглъща България през юни 2012
Автор: monica Категория: Новини   
Прочетен: 42701 Коментари: 73 Гласове:
18

Последна промяна: 25.03.2012 15:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

До всички граждани: прочетете, копирайте и разпространявайте този текст.

До всички медии /журналисти: събудете се от медийната хипноза, която сами създадохте. Вие носите морална отговорност за информацията която предлагате на българите, и ако те не са достатъчно информирани за нещата, които предстоят да се случат в близкото бъдеще, отговорността ще е ваша!

 

Превод на статия в: axisoflogic.com , оригинал: www.sciencemag.org

 

Документ за политиката на ООН с който се очертават 7 градивни елемента на Световното правителство, което ще ръководи с „тежка ръка“

By Analysis of Global Corporate Empire

Петък, 23 март, 2012 г.


 

Фактът, че светът се преструктурира от децентрализирано разнообразие в йерархия от авторитарен вид, едва ли може да се оспорва.

Финалната фаза на този процес може да бъде обявена окончателно през юни тази година в конференция 2012 на ООН в Рио де Жанейро, Бразилия.

Scientific American представя статия, написана от няколко десетки "учени", на 15 март в списание "Science".

Заключенията, направени от учените, както и редакциите от членове от персонала на Scientific American, са невероятно ненаучни и удрят шамар в лицето на хиляди независими учени и изследователи. Независимо от това, тази малка група настоява, че единствения начин за борба с глобалните катастрофи е да ги решим чрез едно глобално правителство. И не само това, но и че то трябва да изпълнява с "тежка ръка своите транснационални изпълнителни правомощия."

Документа, озаглавен "Подобряване на Земната система на управление" е не само авторитарен, но и едва ли не твърди, че глобалното правителство ще спаси човечеството от самото себе си .

Резюме - заключения и решения:

1. Научни оценки показват, че човешките дейности променят природните системи, както никога досега през последните 500,000 години . 2. Човешките общества, трябва да променят курса си и да стоят далеч от критичните повратни точки в системата на Земята, които могат да доведат до бързи и необратими промени. 3. Това изисква фундаментално преориентиране и преструктуриране на националните и международните институции към по-ефективно управление на системата на Земята и планетарното стопанисване.

Пълният текст на статията е на разположение срещу такса за достъп, която платихме и можем да ви кажем, че той е съсредоточен около "градивните елементи", които формират основите на сградата на световното правителство. Тези строителни блокове са били повтаряни от глобалистката литература, така че това е нищо ново, но това, че те използват твърдението, че хората са виновни за катастрофалните промени в тяхната околна среда - а именно чрез промените в климата, е фактически пропагандата с която оправдават и под която маскират създаването на световно правтелство.

Консолидиране на световните институции - глобалната рамка е установена от организации като ООН, Световната търговска организация, Световната банка и нейните безброй пипала, които са образували мрежа от изключително корумпирана и неефективна бюрокрация, че повечето мислещи хора биха се радвали да я видят изкоренена . Въпреки че тези инситуции са се оказали пълен провал, предложението на тези псевдоучени глобалисти е те да бъдат обединени под този "зелен чадър". Предложената организация ще се нарича съвет за устойчиво развитие на ООН.

"Устойчиво развитие" Интегриране на местно ниво (Дневен ред 21 / Agenda 21) - След като съвета е създаден, той ще диктува надолу по пирамидата на глобален контрол, докато достигне до всяка една общност и всеки един човек. "Дневен ред 21“ има за цел да превърне 21-ви век, във века на централизираната власт и изкореняването на индивидуалната свобода. Ще бъдат наложени еднакви правила върху коренно различни нации в областта на храните, банковото дело, както и изкореняването на гражданските свободи, което е част от този координиран план към планетарно управление. Местните общности се разглеждат като пречки и ще бъдат принудени, да се съобразят с диктатурата от върха на пирамидата.

Поставянето на новите технологии под глобален контролГеоинжинерството, нанотехнологиите, биотехнологиите и всички други научни постожения ще бъдат поставени под глобален контрол от световния съвет, който ще разполага с интелектуалния капитал и ресурсите.


Създаването на глобална правна и икономическа рамка - това е една от най-коварните части, тъй като тя буквално насърчава местните закони и икономическите политики, да бъдат пренаписани с цел по-нататъшна глобална матрица от взаимосвързани бюрокрации, за да може да се ликвидира способността на местните общности и държави да се откажат от тази диктаторска мисия. В икономически план ще бъдат насърчавани само зелени" и „алтернативни“ инициативи. Досега те са били спонсорирани от правителствата, но ясната полза от тях не е доказана и е малко рано едно световно правителство да твърди че е експерт в управлението на ресурсите и алтернативна енергия. Ако тези алтернативни източници се приведат в действие в световен мащаб (според дребните примери, които сме виждали досега), ние ще станем свидетели на пълна имплозия на глобалната икономика и масово намаляване на стандарта на живот на обикновения човек, както и невъзможност за останалите предприемачи да заобиколят тази система, което ще е фатално за тях.


Вземане на решения с консенсус става основно правило - Това е още едно много опасно понятие, тъй като е антитеза на Републиката . Документът подчертава "експедитивността при вземането на решения", но решението за глобално управление и радикални промени в политиката на местно ниво са последните решения, които трябва да бъдат направени набързо Би трябвало всеки човек да има вроденото право да участва в самите решения, които ще повлияят върху живота му, а не само съвета. "Експертите“ в съвета, ще са единствените авторитети, които ще могат да дават „научни“ мнения. В този случай може да се очаква, че едва ли на съвета ще бъдат предавани точни и научни данни, тъй като въпросните експерти ще защитават единствено икономическите интереси на големите корпорации. Прозрачното управление няма място в тази система, защото независимите учени и изследователи няма да имат достъп до нея.

Легитимност и отчетност на междуправителствени институции - Тук те признават, че глобалното управление премахва местния суверенитет, и се опитват да намерят решение на проблема, като предлагат представителна система на демокрация, без съмнение, за да създават илюзията, че хората имат думата в това, което се решава. Глобалното управление чрез ООН, по-скоро ще даде главната роля в управлението на международните и националните бюрокрации, за сметка на националните парламенти и прякото участие на гражданите. Те твърдят, че отчетността и прозрачността на процеса на вземане на решения ще бъдат засилени чрез специални права и условия, залегнали в договори и ще се наблюдават от комисии и съвети, които ще управляват ресурсите и ще се занимават с оплакванията. И накрая, в този раздел също така става въпрос за "дисбаланс в силата" между различните страни, най-вероятно да се изясни, че големите страни (Г-20) разполагат с властта, а останалите са само фон.

Създаването на световните финансови инструменти - мисля, че всички знаем за токсичността на "финансови инструменти", като деривати и измамите на пазара на въглеродни емисии. В документа се споменава "пазар на емисии", с който се гарантира, че по-бедните страни получават финансова подкрепа чрез система за "равенство и справедливост." Световната търговска организация е жалък провал. Световната здравна организация е бедствие, а за МВФ може спокойно да се каже, че е най-корумпиран и най-хищническия от всички тях. Тези системи не правят нищо, за да се даде възможност и подкрепа на бедните. Те съществуват само за да създадат условията необходими, за да стане възможно да се плячкосат суверенните държави.

В това преустройство на света има и "конституционен момент" подобен на този след Втората световна война. Оправданието за мизерните права на човека, които му се отреждат и който се нарежда в дъното на тази пирамида, е че така ще се противодейства на разрушаването на околната среда.

"Дневен ред 21" е създаден в Рио де Жанейро, Бразилия през 1992. През юни 2012 отново ще се прояви политическа воля за да бъдат въведени тези драстични промени. Ще продължат опитите за радикално намаляване на националния суверенитет, а те без съмнение ще вредят на индивидуална свобода и ще допринесат до масивни финансови затруднения, на които ще сме подложени чрез това авторитарно управление на глобалната фашистка клика от банкери и политици, които заговорничат срещу човечеството и му пречат да реализира истинския си потенциал.

Ние трябва да направим всичко възможно този план да се провали. Трябва да има масово недоволство и повсеместна вълна от протести и гражданско неподчинение! Така лесно може да се смачка всеки един от градивните елементи по-горе. Ахилесовата пета на плана им е съпротива срещу всяка инициатива, която е насочена срещу премахване на властта на местните общности /държави. Тяхната цел е да бъдем принудени да се заклеем във вярност на група господари-фанатици, които желаят да наложат диктатурата на „експерти“. През цялата история на човечестово, тези така наречени "експерти" са се доказали единствено като диктатори управляващи машина за масови убийства. Ние трябва да имаме това в предвид, тъй като те опитват да прикрият мисията си зад "хуманитарна" цел.

 

Източник: http://axisoflogic.com/artman/publish/Article_64392.shtml?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+axisoflogic%2FAxisFeed+%28axisoflogic.com%29


Събудете се !!










Гласувай:
22



1. анонимен - Моника, що се отнася до разумното ...
25.03.2012 08:19
Моника, що се отнася до разумното използване на природните ресурси и решаването на екологичните проблеми, по-тясната координация в действията на отделните правителства ще бъде само от полза. Но ако става въпрос за налагането на един антисоциален модел на управлиние на всички държави, срещу това трябва да се воюва с всички сили.
цитирай
2. monica - това трябва да се спре.
25.03.2012 08:36
запазването на екологията е само предтекст.
всеки би харесал тази идея, затова я поднасят по този начин.
този номер го знаем вече от ACTA и борбата с пиратството.
банкерите не мислят за природата.
те искат повече пари.
ще смажат средната класа,
за да и оберат богатствата.
това е абсолютна световна измама и манипулация.
никой не им е дал право да се разпореждат с държавите по този начин.
абсолютно задължително е това да се спре.
цитирай
3. monica - пример Гърция
25.03.2012 08:52
Гърция беше първата жертва на тези хищници.
португалия вече е на път да бъде втората,
там започнаха стачки и протести.
на опашката се нареждат италия, ирландия и испания.
в европейския парламент вече има голяма критика
срещу кредитите. когато дойде момент да се кредитира испания,
парите ще са свършили ....
http://www.saprotiva.com/nigel-farage/
цитирай
4. osiris1002 - "Ние сме легион. Ние не про...
25.03.2012 10:38
"Ние сме легион. Ние не прощаваме. Ние не забравяме. Очаквайте ни."
Каквито и правителства да сложат ние сме повече. Революцията е в ход!
цитирай
5. godlieb - ДО МОНИКА
25.03.2012 12:53
ПРИ НАЛИЧИЕ НА ОГРОМЕН ЗА СТРАНАТА БЮРОКРАТИЧЕН АПАРАТ - ВЕЧЕ! - ОБЕЗПЕЧЕН С ВЪЗМОЖНО НАЙ-АВАНГАРДНА ЕКИПИРОВКА - РЕЗУЛТАТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ПРИРОДНАТА ОКОЛНА И ЧОВЕШКА ЗДРАВОСЛОВНА СРЕДА НА МАТИ БОЛГАРИЯ ВСЕВЕЧНА - НИКАКВИ ГИ НЯМА - ОСВЕН МОЖЕБИ НА КНИГА. ЕКОЛОГИЯТА Е ПРЕТЕКС ЕДИНСТВЕНО ЗА ПРЕПИРАНЕ НА МРЪСНИ РИЗИ НА НАРУШИТЕЛИ. ДОПУСКАНЕ НА ПЕРИОДИЧЕСКИ КАТАСТРОФАЛНИ НАВОДНЕНИЯ НА НАСЕЛЕНИ МЕСТА - БИ МОГЛО ДА СЕ ДОПУСНЕ - ЧЕ НЕ БИХА МОГЛИ ДА БЪДАТ ЕДИНСТВЕНО ОТ НЕМАРА ...
цитирай
6. dvd - хехе
25.03.2012 14:07
"написана от няколко десетки "учени", на 15 март в списание "Science""

спрях да чета след това изречение :)
слагането на кавички на "учени" е безумно...
Science е peer-review журнал, а не просто списание в което някой си публикува нещо; и не е просто кой де е журнал, а след "nature" е вторият най-престижен;
никой не спира другите учени да публикуват различни обосновани гледни точки и да влизат в полемика, но това не бива да става по подобен неуважителен начин

и това "Независимо от това, тази малка група настоява, че единствения начин за борба с глобалните катастрофи е да ги решим чрез едно глобално правителство"
1во - не е малка група, десетина автора са си една доста голяма група от хора;
2ро - естествено, че ще защитавата тезата си - точно това е идеята на една научна статия

преди да скачаш като ужилена и вместо просто да препечатваш разни писания от нета - следващия път, просто прочети цитираната публикация, намери други публикации на същата тема, които разглеждат въпрос под друг ъгъл и чак тогава пиши стряскащи постове
цитирай
7. monica - dvd
25.03.2012 14:47
шегуваш ли се ?! как може от тази цялата информация да се хванеш за кавичките ??
нищо от написаното не съм си измислила, използвай гугъл да намериш повече инфо.
или чети тук, това е друг сайт, който подкрепя същото мнение, защо ли?

http://www.activistpost.com/2012/03/texas-mayor-officially-cancels-agenda.html

цитирай
8. monica - има ли някой от вас, който може да ...
25.03.2012 15:35
има ли някой от вас, който може да преведе това видео >> Agenda 21 For Dummies
https://www.youtube.com/watch?v=TzEEgtOFFlM&feature=player_embedded
цитирай
9. monica - и това : https://www. youtube. ...
25.03.2012 15:36
и това :
https://www.youtube.com/watch?v=esJY2SK_4tE&feature=related
цитирай
10. alexanderherzdorf - Щом Глен Бек е подхванал темата, ...
25.03.2012 15:56
Щом Глен Бек е подхванал темата, значи има доста страховити неща в нея. Той е един от малкото журналисти на които имам доверие, заедно с покойния вече Брайтбарт, Марк Левин и Андрю Наполитано. Но иначе и Алекс Джоунс за подобни неща от доста дълго време, но аз му нямам особено доверие на него по различни причини.
цитирай
11. анонимен - За ебане ставаш. За друго - не съм ...
25.03.2012 16:14
За ебане ставаш. За друго - не съм сигурен.
цитирай
12. alexanderherzdorf - За ебане ставаш. За друго - не съм ...
25.03.2012 16:38
анонимен написа:
За ебане ставаш. За друго - не съм сигурен.


Скрий се бе, галфон.
цитирай
13. alexalexalex - абсолютно правилно и вярно - ще ни превземат
25.03.2012 16:44
и даже един мармот завива шоколадите в станиол :)))
цитирай
14. podvodni - Разбира се, можем да погледнем на ...
25.03.2012 17:29
Разбира се, можем да погледнем на това като една идея излязла от умовете на някакви „учени“ които след провала на теорията за глобалното затопляне лансират идеята за „разумното“ използване на природните ресурси. Всъщност, няма лошо идеите, колкото и шантаво да звучат. Но нещата не са толкоз прости, колкото ни се представят, и същевременно изключително елементарни.
За какво иде реч?
Целта на целият напън е само и единствено власт. Не, пари, ресурси, енергия, а власт. Някой иска да бъде оприличаван на БОГ. Именно чувството че си над всички и всичко, че ти си алфата и омегата на живота, дава енергията за действията на определена групичка от населението на земята. Обаче, незнайно защо, тази част от пребиваващите на Тера, по никакъв начин не отчитат далечната история. Не само че не отчитат историческите уроци, но и не отчитат днешната реалност.
На един въпрос зададен на еди посветен - Защо ни позволявате да се размножаваме като плъхове, ако популацията е това, което чувствате, че ви заплашва?
Отговорът бе много озадачаващ - Не сме позволявали това, имате повече сили, отколкото предполагате.
Разбира те ли - ИМАМЕ ПОВЕЧЕ СИЛИ ОТКОЛКОТО ПРЕДПОЛАГАМЕ.
цитирай
15. анонимен - ООН поглъща баба ти...
25.03.2012 17:49
цитирай
16. freevoice - Логично звучи..
25.03.2012 18:24
Логично звучи..интересно е случая защо след като този план е проектиран 1992 г. досега не е бил приложен в този му вид (вече 10 г.)...но може би пък изисква време поради мащабите си..във всеки случай причните за дълговата криза в Европа биха могли да бъдат отчасти обяснени и с това..
цитирай
17. balgarski7vinarki - Светът би могъл да се превърне в доста неконфортно място
25.03.2012 19:25
ако всичко се постави под електронен контрол- дано не се случи .
Надявам се да остане и естествения начин на живот.
цитирай
18. diadokolio - Време е за общи правила!
25.03.2012 19:46
Добра да е вечерта Ви, Уважаема Моника!
Дошло е време, за да се нарека землянин, после европеец, а после и българин.
Да, трудно е с правилата, много е трудно, но се самозабравихме в потреблението.
Ще тръгна от частното. Впусна се наш съселянин с гледане на крави, негово било парчето земя и натрупа огромни количества оборска тор, която разсмърдя цялото село. Вдигнахме се всички и го принудихме да го загробва на 5 км..
Това ще стане и в световен мащаб, не се ли разберем, ще загубим общият ни дом Земята. Няма да е лесно, много ще са споровете, но е дошло време, за да се прекрати слободията, като се уважават личните свободи, но в името на Земята, а не- "...така ми се иска и така ще си го правя...".
Да погледнем примера с автомобилите, могат да си позволят покупката им, но за управлението и, се изискват умения, а не само свободи.
Водата е невероятна сила, много ще са изненадани, може да се канализира, но са нужни общи обсъждания.
Внуците ми са 4 и са ми много мили, но съм строг, когато проявяват интерес към контактите, защото ще ги убие токът.
Да, права сте, притеснително е, кои ще са вземащи решенията, но трябва да се започне, защото хаосът е предстоящ.
Съгласен съм с Вас, че трябва да чуваме, като слушаме и да виждаме, като гледаме, но не и да драматизираме, че предстоят общи правила.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
19. анонимен - По интересно в случая е
25.03.2012 19:50
дали мястото между двете балгарски силиконови цици на авторката е коНфортно
цитирай
20. анонимен - една статийка относно предложение за закон за кастрация на деца !!
25.03.2012 19:55
за тези които мислят че няма заговор - четете какъв закон се готви в австралия - кастрация, електрошок за психическо болни деца, без знанието на техните реодители !!
това е дело на конспираторите глобалисти, това е което са приготвили на всички нас: смърт и разрушение.
http://www.naturalnews.com/035185_Australia_sterilization_children.html#ixzz1oXVkhuIB
цитирай
21. анонимен - diadokolio,
25.03.2012 19:58
защо се връзваш на въдицата за екологията бе ?
нали точно това е обяснено, че екологията е предтекст, за да ни го набутат !
стар си разбирам, не виждаш сигурно добре, не си го прочел...
простено ти е , айде
цитирай
22. анонимен - Мони,
25.03.2012 21:53
сърчице златно, искам да смуча тези хубави гърдички.
цитирай
23. liliyanaandreeva - Не виждам нищо лошо в намеренията на ...
25.03.2012 22:06
Не виждам нищо лошо в намеренията на световното правителство при условие, че цялата му дейност се насочи изцяло и единствено към строителството, обзавеждане и оборудване на ЕКГ (Екологични Календарни Градове) по моя идея!
цитирай
24. hatanasov - Добре, че не е 1 април?
25.03.2012 22:30
Не виждам как ще ни погълне ООН. Явно не знаете какво се крие зад тези 3 букви?!
цитирай
25. rumero - Голяма откачалка си. . . . Но, ти си го ...
25.03.2012 23:27
Голяма откачалка си....Но ,ти си го знaеш,нали така цицорaнке...!
цитирай
26. raders - "Ние сме легион. Ние не про...
25.03.2012 23:28
osiris1002 написа:
"Ние сме легион. Ние не прощаваме. Ние не забравяме. Очаквайте ни."
Каквито и правителства да сложат ние сме повече. Революцията е в ход!


О Господи! Смешковците на първа линия... Аме че лудница!..
цитирай
27. анонимен - Голяма откачалка си. . . . Но, ти си го ...
26.03.2012 00:23
rumero написа:
Голяма откачалка си....Но ,ти си го знaеш,нали така цицорaнке...!

И да се сърдиш, и да не се, пак само на ръка ще я имаш.
цитирай
28. анонимен - шегуваш ли се ?! как може от тази ц...
26.03.2012 00:27
monica написа:
шегуваш ли се ?! как може от тази цялата информация да се хванеш за кавичките ??
нищо от написаното не съм си измислила, използвай гугъл да намериш повече инфо.
или чети тук, това е друг сайт, който подкрепя същото мнение, защо ли?

http://www.activistpost.com/2012/03/texas-mayor-officially-cancels-agenda.html


Дивидито е най-обикновена софийска простакеса. Винаги е наопаки, дори когато е съгласна с твърдението ти. Просто няма друга работа освен да виси в нета.
цитирай
29. asthfghl - !?
26.03.2012 00:49
Второто видео... OMG. Цитираш ми изказване на Глен Бек? Really?...
цитирай
30. shtaparov - Факт от бъдещето
26.03.2012 03:17
Глобалното правителство само по себе си ще бъде глобална катастрофа!
цитирай
31. monica - всеки сам си избира на какво да вя...
26.03.2012 03:46
всеки сам си избира на какво да вярва.
23 - както някой по-горе писа, екологоята е предтекст, както и при ACTA пиратството е предтекста.
24 - оон - скоро путин каза в едно интервю, че мечтата му е да придобие контрол над интернет, и ще го направи чрез оон, защото само от там може да се постави глобален контрол над нещо токова обширно. контролираш ли върха на пирамидата - цялата е твоя.
26 - революцията е в ход. всеки ден в сащ има масови протести на occupy, гледайте youtube, това е само началото. мвр на сащ е поръчало амуниции достатъчни да убият всеки един мъж, жена и дете в сащ. никога не е имало такава огромна поръчка. освен това от декември насам, американците купуват оръжия както никога досега, само през декември мин година са продадени с милиони повече отколкото преди. това се случва заради законите които обама прие. инфо тук: http://tatoott1009.com/2012/03/23/overwhelming-demand-ruger-suspends-all-new-firearms-orders-incoming-order-rate-exceeds-our-capacity-to-rapidly-fulfill-these-orders-10/
29 - какво му има на глен бек ? има критично мислене, и поставя информацията от мейнстрийм медиите под съмнение. нещо което повече журналисти трябва да правят.да не би корпоративната CNN да е авторитет и мерило за истината ?
цитирай
32. анонимен - До Моника
26.03.2012 15:14
Във какъв контекст се казва, че „ООН поглъща България през юни 2012г.“?
Не прочетох такъв текст. Как достигна до този извод?

Извън темата: Много са хубави...
цитирай
33. abv21 - Гърция беше първата жертва на тези ...
26.03.2012 21:49
monica написа:
Гърция беше първата жертва на тези хищници.
португалия вече е на път да бъде втората,
там започнаха стачки и протести.
на опашката се нареждат италия, ирландия и испания.
в европейския парламент вече има голяма критика
срещу кредитите. когато дойде момент да се кредитира испания,
парите ще са свършили ....
http://www.saprotiva.com/nigel-farage/


Гърция е жертва единствено на корумпираните си политици, които само консумират европейски пари десетилетия наред, като през това време опитваха да лъжат света, че печелят от туризъм...
Защо Германия не фалира? А Швеция? А Франция? Защото те са основните движещи сили в ЕС и ако крадат оттам, значи да крадат от себе си, което е безсмислено. ЕС опрости огромни суми на Гърция и ще я спаси от фалит. Съвсем друг е случаят с Унгария и Латвия, които са далеч по-зле от Гърция, но за тях никой не говори. По-скоро тези 2 държави са ощетени, защото те нямат финансовия потенциал на държавите, които бяха извън хватката на СССР. Обаче каквото и да говорим, най-зле от всички страни е България, която обаче е "просперираща" страна. Без здравеопазване, без образование, без производство...
цитирай
34. monica - abv21
27.03.2012 01:26
Случаят с Гърция е под всякаква критика. че гръцките политици са крали, това е ясно.
но има нещо друго.... ЕС не спасява Гърция от криза. Това е заблуда. ЕС дава пари на заем на Гърция, които трябва да бъдат върнати от гръцкия народ. Това е страхотно интелигентен начин да крадеш от хората. МВФ, ЕЦБ, ЕК, -тройката, няма за цел да "спаси" Гърция. Целта и е да предотврати разпада на ЕС - болната мечта на банкери-глобалисти, и по този начин да държи Гърция изкъсо, с този огромен дълг. Във всеки един момент Гърция може да бъде приватизирана от чужди корпорации. Това ще е официално обявяване на робство в 21 век! Това което се случва в Европа, вдигане на границата на пенсиониране, все по-никите заплати...там ще ги удари с най-голяма сила, и те ще са принудени да работят като китайците за жълти стотинки по 12 часа на ден, както в индустриалната епоха. ЕС и глобализацията не са нещо добро - само идеята изглежда на пръв поглед положителна - обединяване на народите бла бла.... да но това не е обединяване на народите, а на правителствата и корпорациите, които стават още по-силни и хичнически, а ние какво получаваме от това ? ACTA, IPRED, INDECT, ограничения, цензура, масово следене и какви ли още неща за които не сме и чували. ЕС трябва да се разпадне !
цитирай
35. анонимен - hsh
27.03.2012 20:50
Оф пак простотии, струва ми се че или някой преувеличава или хората са полудели от вманиачаване...
цитирай
36. milady - laf4eto varvi pri vas..noooo..
27.03.2012 22:59
Izvinete me za kirilicata no.. niama kak, v GERMANIA sam..samo na latinica..Ne znam dali gardite na momi4eto. sa nay nay xubavite v neta..Nee tolkova vajno. noo Tova koeto e pisala. e ..adski otkroveno..,strashno..VIARNO. edna kaka s xubavi bombi..Pozdravi..davaite po smelo...Ot Neta, napravoo..pred KMETA ..xeexex .:))
цитирай
37. анонимен - ше видите вие една екология !! ...
27.03.2012 23:39
ше видите вие една екология !!
като ви вземат децата, апартамента и колата и като ви дадаат едно парченце хляб,
защото видиш ли нямало за всички и трябвало да пестим, като ви натъпчат с гмо,
тоагава ше си кажете, ех колко хубаво беше 2000 година, когато имаше демокрация!!
цитирай
38. анонимен - gladiator
29.03.2012 03:36
OON e oficiqlnoto svetovno pravitelstvo na Vaticana,no te imat i sktrito taino koeto upravlqva sveta v momenta i na varha na piramidata sa ordena na jesuitite i tehniq general(cerniq papa) koito e nai-moga6tiq covek na zemqta v momenta,toi komandva sveta zad zavesata.V momenta Vaticana stroi sgradite na svetovnoto pravitelstvo v Jerusalim i ot tam 6te upravlqvat sveta oficiqlno kato nalozat NWO.
цитирай
39. анонимен - Георги Димитров Митев
02.04.2012 00:56
На хищническата глобална организация, сздавана и усъвършенствана да защитава интересите на глобалния финансово-кредитен, електронен капитал, е възможно да се противопоставя една по-съвършена, глобална организация, умееща да си служи с висшите технологии за комутикация, създавана и усъвършенствана с цел да отстоява коренните интереси на активното трудещо се човечество. Глобална организация на съзидателното човечество, способна да промени съвременния свят.
цитирай
40. анонимен - За да избегнем еко катастрофа
16.04.2012 17:25
трябва да се знаят основни неща и откъде да започнем - изчезва фитопланктона даващ около 80% от кислорода на Земята http://www.ifrvarna.com/?p=1368 и скоро гледах снимки на НАСА от космоса.Фитопланктона изчезва от повишаващата се киселинност на океаните идваща от азотно-фосфорни съединения/изкуствените торове/ и има алтернатива за улавяне на метана/парников газ/ http://www.sam-shum.com/biogaz.php и да се знае че бобовите растения обогатяват почвата на азот за пшеницата.За протокола от Киото - въглеродният двуокис трябва да бъде изкаран а търгуването с емисии е смешно защото в списание ''Наука и техника'' брой 12-1988год. е написано за карбонатно-силикатният цикъл от трима учени Дж.Уолкър и П.Хейс от Мичиганския университет и Дж.Кастинг от НАСА.Благодарение на парниковият ефект температурата на Земята е с 35 градуса по-висока и какъв е цикъла - при затопляне се изпарява вода която ''измива'' СО2 го превръща в въгл.к-на разтваряща калциево-силикатните минерали нужни за образуване на черупките на миди и т.н.,когато става охлаждане се увеличава СО2 /парниковият ефект/ и се изпарява вода - дъжд - ''измива'' СО2 - и така затворен кръг премъдро направено от Бог.С една дума ''учените'' или незнаят или се правят че незнаят??? Друг факт е твърденията на д-р Пол Фрейзър - NF3 замества перфлуоровъглеродите главно при производство на платки и нараства с 5% за 1год. и е 170.000 пъти по-мощен от СО2. Другото е СО2F2 заместител на бромида като дизинфекц.средство при раститителна защита и нараства с 11% за 1год. и е 5000 пъти по-мощно от СО2. Биодизела от рапица е 1,7 пъти по-мощен от С02 за парниковият ефект защото се тори с азотно-фосфорни и т.н. изкуствени работи.Затова твърдя че С02 трябва да се изкара от Киото и да не лъжат хората че въгл.двуокис е опасен парников газ и още по-малко да се продават емисии,а дали съзнателно се лъжат хората аз незнам но Бог-Отец знае.Метана е в пъти по-опасен газ и идва от- 20% горски пожари,тресавища,фекалии,депа за отпадъци,газ гризу и т.н.
цитирай
41. анонимен - Нещата са сложни и незнанието
16.04.2012 17:31
си прави по-сложни от непознаване на икономическа,юредическа и т.н. науки.Слагам адреси и адреси,който иска да чете и гледа http://www.dokumentalni.com/?p=1748 за 3% ръст на БВП са нужни 5-планети или да се експлоатират другите http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=1629 и затова http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=170 САЩ въвежда закони противоречащи на Конституцията и Хартата за правата на човека на ООН и ЕС.Човека взел нобелова награда за неолиберализма се отказва от нея 1999год. http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=4899 отделно в Англия са засечени 15трлн.$ http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=5045 и още 20трлн.$ 2008год. напечатани и при 15трлн.БВП дълга на САЩ е 70трлн. колкото БВП на всички държави.''ТЕ'' занаят какво са забъркали и се знае от 100год. и да не откриваме Америка - книгата е ''Лихвата - рак на обществото''oт Владимир Богданов http://star05.net/infusions/booklib/book.php?book_id=199 и Силвио Газел през 1918год.пише до немски вестник, че до 25год. ще стане 2-световна война ако се запази действащата финансова с-ма. На стр.105 проф.Маргарет Кенеди го казва точно -''Отговорните за сегашната финансова система знаят ,че така неможе да се продължава дълго....'',и аз се питам дали осъзнават???,и трябва да се прочете цялата книга ''Лихвата рак на обществото'' - еволюция/стр.109-110/ щото може да стане революция от социално недоволство и безработица ,и трябва спешни мерки.Слагам и ''Къде се провалиха икономистите?''- http://greentech-bg.net/?p=2147 Глобално 50трилиона не са много http://www.greentech.bg/?p=21201 и всичко може да се избегне ако се прояви разум с милосърдие.Доклад на ООН от 2000год. - ако в богатите страни от всеки човек се отделят 3$ НА МЕСЕЦ няма да има хора коити да умират от болести на глада и мръсната вода.Надявам се и анонимните да помагат http://www.youtube.com/watch?v=iFXrVWTLj44&feature=related и ми харесва идеята да си помагаме кой с каквото може като информация и знание за да не ни лъжат и манипулират за..
цитирай
42. анонимен - за АКТА, и шистовият е
16.04.2012 17:37
притеснително както и ако България разреши излитането на самолети и безпилотни срещу Иран - трябва да се събудим!? - http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=5142 Васил Филипов обяснява прекрасно ''примката''Южен поток'' - 3.000.000.000млрд.лв. само сухоземната част ,а подводната по Черно море??? Нетрябва да си енергиен експерт за да направиш проста сметка и тук е манипулацията - колко струва ''Южен поток'' и на каква цена ще излиза газта на бълг.територия.Васил Филипов го каза просто - Русия да си го строи и ако иска ще и дадем земя под наем или продажба. И тук http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=5089 проф. Детелин Дачев в 28-минута говори за находище на газ в Черно море – Обзор.Отделно да се знае за “Бомбата Черно море“ http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=1605 и това http://bnt.bg/bg/news/view/69477 Преди 2-3-седмици БАН http://www.greentech.bg/?p=26653 излезоха с друг патент за високо термична обработка на отпадъците и получаване на газ. Въпроса е кога ще заработи това.Да обобщя – проблема на тока от слънце и вятър е съхранението и непостоянството което задължително се комбинира с нещо което се пуска за минути – ТЕЦ на газ и ВЕЦ или ПАВЕЦ.И успоредно с това се гради енергетиката и икономиката върху това което има – въглища за 50год. течни http://energetika-bg.com/2010/08/17/tetchni-vaglishta-ve-fantaziya-ili-realna-ekologitchna-alternativa/ после следва енергия от слънце,вятър,речни и морски течения ,биомаса и фекалии за газ което дава 100% енергийна независимост ако се комбинират защото Sharp вече говори за 40% КПД при фотоволтаика и т.н. т.е.учените до 5год. ще удвоят,утроят КПД-то. Вариантите са много – http://e-vestnik.bg/5609 от вятър това го бива http://bnt.bg/bg/news/view/62845/ekocentrala_v_germanija от биомаса http://greentech-bg.net/?p=5789#more-5789 и още много http://pozicii.net/2010/12/tsenata-na-bezotgovornostta-na-darzhavata/ и водата е най-важното http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=873956 за 1-ябълка са нужни 70л.
цитирай
43. анонимен - Информационното затъмнение
16.04.2012 18:07
от неукост или съзнателно,умишлено е опасно нещо и ми хареса как започва статията на блога -
''До всички граждани: прочетете, копирайте и разпространявайте този текст.

До всички медии /журналисти: събудете се от медийната хипноза, която сами създадохте. Вие носите морална отговорност за информацията която предлагате на българите, и ако те не са достатъчно информирани за нещата, които предстоят да се случат в близкото бъдеще, отговорността ще е ваша! ''

И трябва да си изясним някои неща като знание и информация за да не манипулираме без да искаме хората. А за САЩ ще кажа само че такива неща са забъркали че просто им остава само един изход и ''ТЕ'' го знаят - деглобализация в иконимиката и защитни мита. Но за екологията наистина трябва задружни мерки и информиране на хората - истината и глобално 50трилиона не са много http://www.greentech.bg/?p=21201 но нещата са много свързани защото трябва а се спре торенето с изкуствени торове което намалява храните и води до дефицит и т.н. в спирала и колкото по-рано се почне по-добре.Трябва да се забрани рапицата защото освен че е вредна като отглеждане и заема зем.земя убива пчелите а без тях за 4год. имираме от глад http://www.spisanie8.bg/%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0/781-%D0%BF%D1%87%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D0%B8-%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0.html Написах най-важните неща и са взаимосвързани и трябва да се информират хората.Без изкуствени торове и рапица за повече пчели и да се забрани употребата на пласмасови бутилки и буркани там където може и т.н.И затова няма нужда от глобално правителство а повече информация и образоване на хората щото наистина идва еко-катастрофа и енергийна ,а за финансово-икономическата е най-лесно ,и ми се повръща вече като чета и гледам някои как си правят проветрение на устната кухина като говорят а неказват нищо.
цитирай
44. анонимен - С Уважение и нещата са по-сложни
17.04.2012 11:23
става въпрос за съзнателно манипулиране с различни цели - създатели на реклами използват най-новите открития в психологията, антропологията и нервно-лигвистичното програмиране http://www.dokumentalni.com/?p=754 плюс 25-кадър на Фишер.И нещата са ''по-дълбоки''
В началото на “Студената война” – 1947 г. - Алън Фостър Дълес – първият шеф на ЦРУ - заявява:
“Ние ще хвърлим всичкото злато на САЩ, цялата сила на САЩ за измамване и оглупяване на хората от социалистическия свят. Незабелязано ще подменим човешките ценности с фалшиви. КАК? Ще намерим единомишленици в тези страни и Русия. Ще разгърнем грандиозна по мащаби разложителна работа, ще изтръгнем социалната същност на литературата, ще насърчаваме автори, които втълпяват в човека култ към секса, насилието, садизма, предателството - тоест безнравствеността. Нужни са писания, осмиващи естествеността и почтеността като архаични отживелици. Простащината, наглостта, лъжата и измамата, пиянството и наркоманията, животинския страх сред хората, безсрамието, доносничеството и още много пороци заложени в човека трябва да се раздвижат. Така ще разклащаме поколение след поколение, ще предизвикваме ерозия и развращаване на младежта. Ще създадем човек с консумативна психика на елементарен потребител. Всичко това ще извършим под девиза: ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА И ГРАЖДАНСКИТЕ МУ СВОБОДИ".
През 1992 г. Държавният секретар на САЩ Джеймс Бейкър заяви пред техния конгрес: “Ние изразходвахме над 30 хиляди милиарда долара, за да победим в студената война срещу СССР и неговите сателити, за да предизвикаме материален и духовен срив”. http://www.bgsviat.narod.ru/ и в интервюто на проф.Ран с водещият на ''Панорама'' беше ..като палячо,смешник......,и повече подробности http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=1615 ,и проф. д-р Илия Христов го обобщи прекрасно.Около 45-минута се обади икономист на някаква радикална партия и каза за конспирацията замислена от САЩ за заграбване на печаливши заводи на държавата и отваряне на нови пазари.
цитирай
45. анонимен - Просто ''експеримент''
17.04.2012 11:26
на неолиберализъм и ''вашингтонският консенсус'' но автора на неолиберализма от САЩ получил нобелова награда за това преди 30год. СЕ ОТКАЗВА от своята теория за неолиберализма през 1999год.,а какво се прави след 1999год. във България ???? - прилага се неолиберализъм и защо се прави??? - от неукост или за да се ограби народа??? Аз си съчиних едно стихче - ''Стани,стани юнак балкански от сън дълбок се събуди и с върховенството на закона по-добър живот си изгради''. С петиции,референдуми и всичко разрешено от Конституцията но и трябва да се образоват гражданите и стигаме до ''4-влас'' която умишлено или несъзнателно манипулират или премълчават фактите и т.н.Капитализма и неолиберализма се провалиха и в Давос го признаха с половин уста,и може да се направят много неща,и заедно-задружно можем да се справим.До колкото си спомням цар Соломон е казал ''който обработва земя няма да обеднее'' и основата е земята и от две нац.катастрофи РБ-я е излизала само с земеделие и животновъдство и тъй като сега сме в третата нац.катастрофа и световна - затова от 1год.пиша да се приеме закон като Гърция за земеделската земя защото ако земед.земя е продадена на ''чужди'' или дадена под наем за 10-20год. как ще се оправи България???? - чл.21от Конституцията ''под особенна закрила'' е и закон като Гърция - държавата е изкупува и после е дава под наем и като социална политика на фермерите за да си сеят и фураж за животните http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15289449,00.html Пригответе се за войни за храни- http://e-vestnik.bg/11714/prigotvete-se-za-voyni-za-hrani/ - и в Гърция са го измислили. Отделно чл.21 от Конституцията указва за какво да се използва земед.земя и ''Промяна на нейното предназначение се допуска по изключение при доказана нужда ...''- ''доказана нужда''от ВЕИ ли???? ВЕИ на земед.земя е промяна на нейното предназначение - нарушение на чл.21. И от 1 до 8 категория земед.земя се използва само за храна и фураж с компромис http://www.greentech.bg/?p=20602
цитирай
46. анонимен - Много ми хареса това
17.04.2012 11:51
''До всички граждани: прочетете, копирайте и разпространявайте този текст.
До всички медии /журналисти: събудете се от медийната хипноза, която сами създадохте. Вие носите морална отговорност за информацията която предлагате на българите, и ако те не са достатъчно информирани за нещата, които предстоят да се случат в близкото бъдеще, отговорността ще е ваша! ''
И трябва да се изясняват някои неща и как се ограбва България - закон за изкупуване на ток от ВЕИ/слънце,вятър и т.н./ поробва бълг. данъкоплатец с договори за фиксирани цени и 20години което е ''ъ''бсурд.За 2010год. е отчетено 15% ток от ВЕИ и за плана на ЕС 20/20/20 т.е. 20% от ВЕИ има още много време и трябва мораториум на закона и гледах Премиера в http://btvnews.bg/tazi-sutrin/razgovori-s-gosti/nyama-da-ima-nedostig-na-tok-proizvezhdame-dvoino.html да казва че ще намалят изкупните цени на тока от ВЕИ и ще видим кога.И най-интересното което каза по ''btv'' Премиера е че ''предишните'' си гласували закон да не бъдат
съдени и не че чух нещо ново но се чудя на наглоста и безочието и като чета какво се прави в САЩ се плаша.Маргарита Михнева около 2000год. с риск за живота го каза по ТВ - по закон данъчните декларации/досиета/ на фирми се пазят 10год. т.е. 2001год. се унищожават от 1990год. и сега 2012год. се унищожават от 2001год. и скоро научих че 2005год. депутатите са намалили този срок от 10год. на 5г. и слушал съм за палежи на мястото където се съхраняват досиетата и до 1996год. се раздаваха кредити/милиони/ без покритие и за да се оправят нещата се направи,измисли схемата хиперинфлация - взимаш или имаш 1.000.000млн.лв. купуваш долари и когато долара стана 1000лв. с 10.000$ купуваш лева и връщаш кредита далаверата е 90.000$ никой не е раздавал ''куфари с пари'' - само кредити.Тъй като се очаква гласуването на закон за конфискация на имуществото придобито чрез престъпления пак се повтарям че това е невъзможно защото досиетата на фирмите се пазят 5год. и няма как да се докаже произхода на парите.
цитирай
47. анонимен - до блогъра moniсa
17.04.2012 20:40
анонимните http://www.youtube.com/watch?v=i4WKH1jOrL4&feature=player_embedded#! в 2-минута го казват отлично и трябва да се облегнем на ''перото и мастилото'' в смисъл да информираме и образоваме хората отвсякъде според възможностите си,и от които науки разбираме.Аз от компютри неразбирам но имам познания в някои науки и като цяло.Не съм съгласен с всичко http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=zx4_DgKgHJs но трябва да се почне от някъде и да се казват фактите и истината и много ми харесва идеята ''До всички граждани: прочетете, копирайте и разпространявайте този текст'' и че ''4-власт'' ще трябва да отговаря.Но отдавна вече има и ''5-власт'' - интернет и блогове ,и т.н.Всяко нещо е като атомната енергия зависи за какво ще го използваш и същото важи за нета,блоговете,телевизия и ГМО има добри страни.Важното е да попаднеш на добри блогове и въобще всичко да се използва по-предназначение за добро.Основните неща съм ги изложил в коментарите 40-46 и има още много като крушки ''убийци'' http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=2523751 излъчващи лъчи които озоновият слой улавя и живака отделно http://energetika-bg.com/2011/01/13/es-vrashta-v-upotreba-starite-lampi-s-nazhezhaema-zhitchka/ Това е много дълга тема http://pozicii.net/2010/12/tsenata-na-bezotgovornostta-na-darzhavata/ но трябва да се знае че има глоби от ЕС за пречиствателни станции и т.н. от тунеядството и некомпитентноста на държ.служители.Много се ядосвам за фотоволтаиците и изкупните цени и че лъжат хората че тока се вдига заради тях.Няма лошо първата година тока да се изкупува и 1лв. но всяка следваща да се намаля като Германия 9-24% годишно http://en.wikipedia.org/wiki/Financial_incentives_for_photovoltaics#Germany Мога да дам много примери за ''вратички'' и как се краде но искам да изясня принципа и какво си мисля - ''Съединението прави силата'' е силно гражданско общество за петиции и референдуми и т.н. конституционни права чрез информираност и образоване - неук народ слаба държава.
цитирай
48. анонимен - до блогъра moniсa
18.04.2012 15:51
Нещата са наистина много сериозни но повечето политиците са некомпитентни за екологията и откъде да се почне и как.Затова слагам статии на учени http://www.dw.de/dw/article/0,,4736438,00.html и следя нещата но публичните финанси се прахосват http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=671614 валутният-ЕС се нуждае от 70% енергия http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=663785 или около 30 броя АЕЦ-а до 2040г.И ''торбичките'' ''са 200 пъти по-щадящи за климата от тези, направени от памук, предпочитани от повечето природозащитници-проповедници.''- http://www.greentech.bg/?p=17848 ......???? Имаше в Асеновград ''Химик'' и искаше да прави от пласмаси шахти и т.н.продукти за всичко но ''умниците''-умуваха...и сега http://www.greentech.bg/?p=17134. Беше около 2001г. когато гледах за Япония как се правят милиони от Е-боклук и сега се сетиха в ЕС http://www.greentech.bg/?p=17269 и се сещам за ''Дамбовеца'' преди 1год. при Сашо Диков как може да се ''открадне'' завод за Е-боклук с неплащане на кредити към банки.За това без коментар - http://efb.bg/flv/naredba40.html http://www.youtube.com/watch?v=QsDrwTL0JZI И почнаха да ми стават ''интересни'' и смешни NASA че ще правят атмосфера на Марс ,и 60млрд.$ са пари за да ''гониш вятъра''
А за ГМО-водорасли може да стане много страшно http://greentech-bg.net/?p=7591#more-7591 заради печалба и ние сме първи http://spisanie8.bg/%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B0/356-%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D1%8A%D0%B4%D0%B5%D1%89%D0%B5%D1%82%D0%BE.html.Отдавна се знаят нещата
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=671614 държавата да излиза от ''Южен поток'' и коментар за 20млрд.евро http://www.pari.bg/blog/2011/04/07/Komentar_Premiert_shhe_nadmine_Todor_ZHivkov_Po_dlgove и г-н Фъртунов има в архивите много добри филми като Цайгайст 3 http://valentinfortunov.com/wordpress/?m=201105 и в СКАТ.ТВ са останалите предавания.
цитирай
49. анонимен - Лунатик
18.04.2012 20:17
Анонимен,
Чета всичките ти коментари, но защо трябва да продължаваме само с цитати и размешления.Моля те прочети последните два броя на в-к Строго секретно.
Предлагам да създадем група от съмишленици и да започнем по-конкретни стъпки.
цитирай
50. анонимен - до анонимен лунатик
20.04.2012 14:28
Едно време Левски е трябвало да ходи от къща в къща и да образова хората ,а днес е лесно - интернет е ''5-власт'' но трябва да попаднеш на компитентни източници.
''Априлското въстание'' в 21-век е петиции,референдуми и т.н. конституционни права но трябва и да са добре информирани и образовани хората защото може да се прецакаме сами поради липса на информация или манипулации. Аз пиша това което знам и в продължение на години съм се образовал и слагам адреси откъде и т.н. съм се информирал и образовал.Мързи ме да пиша всичко и затова ще сложа адрес къде съм описал почти всичко http://estirbg.blog.bg/novini/2012/04/01/sasht-obiaviavat-hristiianstvoto-izvyn-zakona.932022 в коментарите 75,76,77,81-2-3-4-5-6,88,89,93,95,96 е просто информация и знание с години събирано и който иска да чете и гледа за обща култура и има още дребни детайли.
Сам човек неможе да се бори но основните неща са ''вратичките'' в законите защото бълг.гражданин знае че го ограбват но незнае че е ''законно'' с ''вратички'' в законите 9.000.000.000млрд. източени с ДДС и още 20млрд.лв. от приватизацията.От юредическа гледна точка нищо неможе да се направи - да се върне заграбеното.И по-важното е отсега нататък да не допускаме да се подменят основите на юредическата наука и основните права.Имаме прекрасна Конституция и трябва да се допълни тук-там чл.150 ''...действа по инициатива на...''- на всеки бълг.гражданин/наема адвокат/ на основание чл.6 ал.2 ''не се допускат никакви ограничения на права и привилегии...'' Незнам каква е системата в САЩ и дали Обама може с подпис да конфискува но в РБ-я има законодателна - изпълнителна и съдебна власт за взаимен контрол и с чл.150 се ограничават правата на гражданите.
Казано просто гражданите немогат да сигнализират за вратички в законите и т.н. ,а ''вратичките'' се правят много лесно защото чл.69 ''Народните представители не носят наказателна отговорност за гласуванията си в Парламента което води до колективна безотговорност и ''игрички'' с ''вратички''.
цитирай
51. анонимен - продължавам коментар 50
20.04.2012 21:37
колективна безотговорност е ''игрички'' с ''вратички'' и да плаща държавата но държавата сме ние бълг.данъкоплатци които плащаме за всичко http://pozicii.net/2010/12/tsenata-na-bezotgovornostta-na-darzhavata/ и това са малко стари данни и има още заведени дела и от ЕС.Нещата са много страшни защото от 2013год. почват глоби за въгл. двуокис емисии и преди 2год. съм писал до Министерски съвет с входящ номер да се махне СО2 от протокола в Киото и в коментар 40 съм обяснил защо и вече НАСА го потвърждава http://zahariada.blog.bg/novini/2012/04/13/50-vodeshti-astronavti-ucheni-i-injeneri-podpisaha-pismo-v-k.939477 Не искам да се хваля но за две години съм изпратил много писма до всички държ,органи и БАН и т.н. и само от Министерски съвет съм получил 8-уведомления че се разглеждат писмата ми.И повечето неща които сега стават съм ги описал в писмата си.Неможе просто да се казва че ел.колата е екологична защото трябва да се види откъде идва тока.И направо ви казвам най-добрият вариант - представете си ДВГ-генератор който призвежда ток отиващ в ел.двигател задвижващ колата и тънкоста е буфера/кондензатори/ съхраняващи тока за 15мин. и прехвърлянето му в акумул.батерия при излишък и вижте http://www.dw-world.de/flashcms/autos/bg/bg_autos_popup.htm този ДВГ на фолсвагена 1л.на 100км. може да е просто динамо-генератор който дава ток на ел.мотора на ел.колата и ДВГ-генератора да е на метан , етанол и от водорасли.Принципа е като на http://bnt.bg/bg/news/view/50175/ruski_hibriden_avtomobil_stava_vse_po_populjaren и http://www.greentech.bg/?p=20888 но има няколко тънкости но задължително е бълг. ел.коли с бълг.оловни батерии http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=661204 Мисля че тези http://www.greentech.bg/?p=19282 са откраднали от http://stzagora.net/2010/05/18/%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B8%D1%80%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B2/

цитирай
52. анонимен - теза-антитеза
22.04.2012 22:19
Стар похват от Френската революция, ще основат Световното правителство, ще се разбунтуват онеправданите, и полека лека с някоя друга война, глад, криза, ще редуцират човечеството с 1-2 млрд души. За някои това е само статистика. Без да съм пророк ще заявя че известно време Световното правителство ще управлява светът, разделен на 10 области от папата в новата тоталитарна църква-държава. Отврат, но е записано в Библията, а досега, каквото е записано там - все се случва. Така пише в Даниил 12:1, че ще настане време на скръб, каквато не е имало на земята в историята и. А щом не се споменават първата и втората световни войни, значи глад и мизерия ни чака.
цитирай
53. kostadin - И какво пхравите ощев блога. дей...
23.04.2012 10:11
И какво правите още в блога.Действувайте бе хора!Само си приказвате
цитирай
54. анонимен - въпрос
11.05.2012 10:58
Защо снимката е като за реклама на проститутка и по какъв начин кореспондира с темите?Смяташ ли че те приемат сериозно?!
цитирай
55. анонимен - http://news. ibox. bg/materia...
07.06.2012 04:45
http://news.ibox.bg/material/id_1151591038/#clist
цитирай
56. анонимен - до 54
07.06.2012 04:46
верно, тря си забулен, че да те приемат насериозно.
аман от селтаци
цитирай
57. анонимен - първо да кажа, че въпросът "...
13.08.2012 17:25
първо да кажа,че въпросът "коя година е създадена българската държава" е неправилен,ако се изисква отговора да е 681,защото това е една от българските държави- Дунавска България,а иначе сме народ на над 5600 години и сме основали 16 иперии до като стигнем до днешното си място и сме в основата на днешната цивилизация :-)
Относно световното правителство- точно за това нападат Сирия и импрозвизират ,че уж Асад си нападал населението,истината е,че Асад се бори за да опази населението си от терористите на нато и на световния ред,който искат да наложат.Просто Сирия си пази суверенитета,за разлика от днешна България,която под фалшиви лозунги за демокрация бе предадена в американски ръце,разграбена и народът ни изгонен чрез икономически лостове,защото искат земята ни за техните си нужди,както и за нуждите на израел. в същото време сега идва новата американска посланичка и нагло заявява,че щяла да се бори за интерграцията на ромите- те първо индианците дето ги избиха да си оправят,а после да мислят за нашите роми,щото ромите бяха добре преди 23 години,когато имаше работа и не се налагаше да крадат,имаше работа и за българите...защо не се сети да се бори за правата на изгонените 2 милиона българи от собствената им родина? а поддържат ромите защото чрез тях печелят изборите...българите не се продават,а предпочитат да отидат в нормална държава с нормални закони. За Иран е същата работа- от както махнаха иранците американското правитеслтво преди около 40 години не са спрели да говорят лъжи по адрес на Иран,защото им е трън в очите,че им се изплъзна и си пази суверенитета,свидетели сме на поредици от филми чиято цел е единствено да насади в мозъка ни идеята колко е недемократичен Иран и да оправдае нападението,което е замислено към тях от десетки години.Всъщност Иран не е заплаха,той е миролюбив и няма намерение да напада никого,той само се отбранява и защитава и алчните ръце на сащ,англия и израел.
цитирай
58. анонимен - buy generic viagra 946 9063
17.10.2012 19:21
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#14635>buy viagra</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#14054>buy generic viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#7498 buy viagra
цитирай
59. анонимен - payday loans online 653 9637
18.10.2012 01:00
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#12309>payday loans online</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#19761>payday loans online</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#8163 payday loans online
цитирай
60. анонимен - levitra 10 mg 5035
20.10.2012 05:06
<a href=http://orderlevitrahere.com/#kjwas>levitra 40 mg</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#qcyyn >buy generic levitra</a> , http://orderlevitrahere.com/#jkjzs buy cheap levitra
цитирай
61. анонимен - levitra 20 mg
20.10.2012 08:15
If you want to buy levitra use keywords http://onlinelevitrabuy.com/#8873 - purchase levitra, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#1779>buy levitra online</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#4727 online
цитирай
62. анонимен - cialis 10 mg 3421
20.10.2012 12:17
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#qxpit>buy generic cialis</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#mygtd >cheap cialis</a> , http://ordercheapcialishere.com/#czvwe cheap cialis
цитирай
63. анонимен - order kamagra 1447
20.10.2012 14:26
<a href=http://orderkamagranow.com/#cbnyq>buy kamagra cheap</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#eocxr >kamagra jelly 100mg</a> , http://orderkamagranow.com/#kremo kamagra oral gel
цитирай
64. анонимен - payday loans 358 11334
21.10.2012 16:54
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#10716>payday loan</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#7379>payday loan</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#14584 payday loans
цитирай
65. анонимен - generic viagra 504 19480
21.10.2012 19:43
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#477>buy generic viagra</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#9534>generic viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#4763 buy viagra
цитирай
66. анонимен - viagra 120 mg 11562
22.10.2012 23:05
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#gvvyi>order viagra</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#swgjy >viagra 50 mg</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#vqtna cheap viagra
цитирай
67. анонимен - payday loans 442 13000
23.10.2012 08:29
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#8808>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#12815>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#1180 payday loans
цитирай
68. анонимен - buy generic cialis 727 11214
23.10.2012 09:27
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#12332>generic cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#1744>cialis online</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#19543 generic cialis
цитирай
69. анонимен - buy cialis 908 6546
23.10.2012 17:08
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#20422>buy cialis online</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#10379>buy generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#16035 buy cialis online
цитирай
70. анонимен - cheap viagra 3838
24.10.2012 05:00
<a href=http://viagrastorehere.com/#lrpec>cheap viagra</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#gnqbb >generic viagra</a> , http://viagrastorehere.com/#kxphg buy viagra
цитирай
71. анонимен - generic kamagra 427
24.10.2012 12:03
<a href=http://kamagrastorehere.com/#johan>cheap kamagra</a> - <a href=http://kamagrastorehere.com/#zaxcn >generic kamagra</a> , http://kamagrastorehere.com/#dctfs generic kamagra
цитирай
72. анонимен - buy cialis 15642
24.10.2012 14:24
<a href=http://cialisstorehere.com/#tigne>cialis online</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#ktqfw >cialis online</a> , http://cialisstorehere.com/#zzhef generic cialis
цитирай
73. анонимен - cheap levitra 18126
26.10.2012 05:13
<a href=http://levitrastorehere.com/#stiso>buy levitra</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#vwbph >levitra online</a> , http://levitrastorehere.com/#cqalt levitra online
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monica
Категория: Лични дневници
Прочетен: 279210
Постинги: 28
Коментари: 442
Гласове: 690
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031