Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2008 12:14 - СДС пред избори
Автор: toross Категория: Политика   
Прочетен: 1130 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.09.2009 21:07


Интифата за „нечистия косъм” на Данчо Бакалов

image

PlovdivMedia - Интифата за „нечистия косъм” на Данчо Бакалов

След ловешкия запис на Надка Михайлова с умопомрачителния въпрос „Стоичков от Ловеч ли е?”, ще има ново синьо шоу на 14 декември тази година и се нарича вътрешно-партийни избори за Председател, членове на НИС и други такива.

Христо МАРКОВ

Тъй като съм по природа любопитен, реших, че не мога да се лиша от участие в делото благородно, но установих, че не съм член на СДС по филипдимитровски причини от 1994 год. Звъннах на стар приятел в малка пловдивска община и любезно ми се обясни, че няма никаква пречка да стана седесар-гласоподавател, ако си платя членския внос за три месеца назад и бъда включен в списъците, но трябвало да извърша тази операция при г-жа Х, която
в общината отговаряла и т.н. Получих всички възможни телефони на г-жа Х и с трепет започнах да осъществявам контакти. Госпожата се оказа сговорчива и се разбрахме да посетя „местния клуб”, та да ме види и да ми издаде квитанция за членския внос, тъкмо до 90 дни назад.. В уречения ден трудно намерих клуба на СДС, защото „кмета бил такава гад, че взел стария клуб, който бил току-до общината” – за тази трагедия ме уведоми симпатичната и на средна възраст г-жа Х. В този миг се притесних, че ще бъда разкрит като бивш депутат на синята партия и с притеснение започнах с лъжите, че отскоро съм в общината и видите ли, даже не съм си взел личната карта, а още по-страшно било, че „нямам и представа за кой да гласувам”. Госпожата ме успокои тутакси, че важното е да бъда в „списъците” и на 14 декември да се обърна към нея за инструкция. Иначе се знаело, че за НИС „задължително да се пусне за Данчо Бакалов”, а за председател било „страшно в София, още нямаме интифа, ама ще се разбере”.
Стриктно ми бе издадена квитанция за 21 лв. – заветния членски внос за три месеца, на която се мъдреше измисленото ми име и ми бе обяснено със загриженост да доведа и други, защото не са се записвали нови сини членове от години, а само напускали, то и от тях повечето били интересчии – „малка община, познаваме се” – завърши партийната дружка.
Г-жа Х ми стана симпатична и поканих този самотен син воин на кафе в близката кръчма, където тя си поръча бира, а аз констатирах, че е „ракиено време”. Докато изпразнихме чашките вече бях посветен в слуховете за СДС-то, което се разпадало, а какво време било преди десет години; получих пълна информация за „плужъците от НДСВ”, които се интересували само от далавери, за любовниците им, ама такива имало и от синята партия, любовни интриги, де; не подминахме Станишев и Доган; после бяха проклетисани подред Иван Костов, Надежда Михайлова и Петър Стоянов. А за Юруков информаторката ми не била запозната, ама май имало някакви неплатени данъци и агентурно минало – нямало вече в. „Демокрация” и достоверна информация.
Виж, за членовете на НИС трябвало задължително да се гласува за Данчо Бакалов, въпреки че и на него „не бил чист косъма”, ама „без дисциплина нищо не става”. Наивно се заинтересувах какво значи да не му е чист косъма – първо, защото въпросният господин е почти плешив и второ, дали не е нападнат от пърхот, което нямало значение за партийния му пост. Тук любезната събеседничка ме съжали за неинформираността и конспиративно „бях светнат”, че въпросният Бакалов щял да се кандидатира за лидер, ама май имало нещо в досието му като на Юруков, „нещо за съвременните служби” и „го прецакали”, в крайна сметка съжали г-жа Х. В края на разговора бях успокоен, че според чл. 35 от Правилника за сините избори цялата община е една секция и ще съм улеснен в избора си, защото членовете на тази комисия били „наши хора”, ама можело да се появят и провокатори – за всеки случай на 14-ти да съм питал.
В седесарските среди сега се говори, че победата на кандидата Сотиров била „вързана”, защото зад него е фамилията „Пъпкови”, а те разполагали с огромен финансов ресурс. Имало опасност обаче братя Галеви да се намесят активно в изборите и тогава...
За продължението на мойта авантюра, за „Пъпкови”, за Тагарински и Паунов – в близките дни.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: toross
Категория: Политика
Прочетен: 9572589
Постинги: 935
Коментари: 6147
Гласове: 9515
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930