Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2009 19:35 - Бандитският БГ-туризъм
Автор: toross Категория: Политика   
Прочетен: 872 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 31.07.2009 23:39


 

БГ Туризмът ще се рекламира с грешни пари... на българи


 

PlovdivMedia - БГ Туризмът ще се рекламира с грешни пари... на българи

Звучи като поредната тъпотия, но се оказа самата истина. Държавната агенция по туризъм рекламира родните спа, уелнес и подобни курорти на... българските контрагенти. Според института за пазарни изследвания кампанията вече е стартирала в множество национални медии и за нея са отпуснати 6 млн. лв.

Христо МАРКОВ
 
Разбира се, акцията е благословена от управниците след изричното искане на множеството браншови организации в туризма ни – на инвеститорите, на конгресмените, на селския, културния, спа – все някакви странни организации на бивши мутри, сервитьори, кадри на тайната полиция, обикновени проститутки или необикновени готвачи и бармани.
Значи държавата дава 6 млн. лв. от данъците на гражданите и рекламира на същите данъкоплатци бетонните чудовища на „честния частен туристически бизнес”. Нещо да ви се връзва „пазарната” логика? На мен въобще е необяснимо защо трябва моите данъци да рекламират туристическия продукт на гореспоменатите екзотики. Българите, според мен, си познават твърде добре красотите на родината, но точно по тази причина не желаят да посещават унищожените туристически спомени. Там ги чакат нереално високи цени, лошо обслужване, отвратителна инфраструктура, мръсотия, заплашително гледащи бивши възпитаници на спортните училища, сериозен брой мургави проститутки, абе същите тези организации от „честни предприемачи в туристическия бранш” превърнаха курортите ни в единствения в света Дисниленд на селянията, простотията, кича и циганската екзотика. Притиснатият от безпаричие българин разбра, че нашия „туристически продукт” не е конкурентен на този в Гърция, Турция, Хърватия, че даже в Албания и Македония. Приемливите цени, съчетани с липса на пренаселеност, относителен комфорт и несравнимо по-добра инфраструктура в тези страни миналата година са отбелязали чувствителен ръст от български туристи. Заклетите някога къмпингари пък съвсем загърбиха морските дестинации и се насочиха към язовири и планински местности, където не са тормозени от мутри и събирачи на такси за чадъри например. От година на година същите тези инвеститори в БГ туризма направиха собствените си творения отблъскващи за родния потребител.
Да налееш 6 милиона лева и да рекламираш продукт второ качество си е чиста глупост, още повече след като си позволил на разни екзотики и откровени бандити да разсипят едно толкова перспективно перо в бюджета. Към тези шест милиона трябва да прибавим и харченето на държавни пари от Масларова, за да ощастливи болните и инвалидизирани пенсионери с посещения на морски хотели, когато температурите клонят към нула градуса. Нали се сещате, че тези пенсионерски „дестинации” се плащат от някой и това не са живеещите в домове за стари хора, а сметката разкешва държавата. Колко са парите изхарчени за пенсионерските круизи на Масларова ведомството на Орешарски не споделя, но няма да са малко. Но идват избори и всякакво електорално харчене е позволено.
Ако някой трябва да харчи пари за рекламирането на вкиснал продукт, какъвто е българския туризъм, то това трябва да са същите тези курортни инвеститори, които докараха този сектор в икономиката на това дередже, а не данъкоплатците. Това поне е пазарната логика, както се разбира по света, ама нали ние все сме на кестерме. Просто тези бивши възпитаници на спортните училища, милиционерските школи, готварски и сервитьорски курсове са свикнали винаги да получават даром финикийски знаци. Преди по линия на различните външно-търговски дружества, създадени по оста Луканов-Дойнов, директно от Партията-майка или от националната банка под формата на рефинансиране, а сега си искат директно от държавния бюджет или от някое министерство с предвиден излишък.
Точно преди една седмица големите сдружения в туристическия бранш се събраха и поискаха от държавата цели 20 милиона за някаква спешна антикризисна програма в бранша. Някой ще си каже, че това е върховна наглост на недоучили тапири, но не е така. Засега им отпуснаха 6 млн. лв. за реклама на нескопосните им хотели и казина. С наближаването на изборите може и да им мине номера с още подаръци от държавата. То нали и в Библията пише – „почукай и ще ти се отвори, поискай и ще ти се даде”. Рагин, Сандалска, Ветко и Гергов едва ли са чели Свещеното писание, но познават посткомунистическата логика, а тя е да се харчат пари за напълно безсмислени дейности. Е, част от тях се връщат при „първичния разпоредител” , появявайки се под формата на предизборна реклама.


Тагове:   олигарси,


Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: toross
Категория: Политика
Прочетен: 5388551
Постинги: 874
Коментари: 5975
Гласове: 9202
Календар
«  Юли, 2017  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31