Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2012 16:45 - ГЕРОИТЕ НА АНТИКОМУНИЗМА В БЪЛГАРИЯ. НЕРАЗКАЗАНИЯТ УЖАС.
Автор: toross Категория: Политика   
Прочетен: 55888 Коментари: 80 Гласове:
23

Последна промяна: 28.04.2015 00:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

ГЕРОИТЕ НА АНТИКОМУНИЗМА В БЪЛГАРИЯ. НЕРАЗКАЗАНИЯТ УЖАС./Втора асеновградска конспирация/

            Читателю – застани смирено, прекръсти се и помени страдалците!  

                        Повече от пет години се ровя в архиви, запазени документи, родови хроники, разпитвам роднини и приятели – все с намерението да оставя белег за голямата антикомунистическа съпротива в страната след 1944 г. Запазил съм безценни записи и снимки с бай Илия Минев, със Стефан Вълков, Иван Дочев, Димитър Къркев, Сашо Сталийски, Трифон Кунев, Отците Благой Топузлиев и Димитър Амбарев, с поета Петър Манолов, записките на баба и дядо и още хиляди страници документиращи страдания, репресии, предателства и тежки престъпления.  

             Не вярвайте, че Унгария е имала 1956, Чехия своята 1968, Полша нейната 1982, а България – нищо. Просто не е вярно, дълбоко погрешно, исторически несправедливо. Веднага след разделението на Европа България е тази, в която опозицията на комунистическата партия, въпреки терора и фалшификациите, печели най-много депутати в парламента от всички страни, подчинени на метрополията СССР, никъде  в Източна Европа цялата парламентарна опозиция не е насилствено изхвърлена и репресирана, а лидерите и` - избити. Нашата, българската съпротива срещу комунизма започва веднага след 1944 г. с конспирации, които представляват въоръжени бунтове, но неподкрепени по никакъв начин от „западните демокрации”. Конспирациите в края на 40–те и началото на 50-те прерастват в мощно съпротивително движение – горянското. То също е смазано жестоко, без милост са унищожавани физически млади хора, съдени стотици хиляди, още повече семейства страдат от последствията. И всичко това много, много преди 1956, 1968 или 1982г. 

            Верен на принципа, че няма по-силен аргумент от документа,  днес ви представям, драги читателю, присъдата по така наречената Втора Асеновградска конспирация от май 1948 г. Всички, изправени пред Пловдивския областен съд, 80 души са осъдени, някои от тях напълно невинни. Спестил съм подробностите поради огромния обем, но най-важното съм цитирал буквално. Държа да отбележа, че освен ефективните присъди всички осъдени са глобени със суми от 5 000 до 500 000 лева и им са отнети гражданските права за различни срокове, в зависимост от присъдата. Всички, без изключение. Това означава разбити семейства и страдания в недоимък на съпруги, родители, деца… Което прави подвига им още по-величав. В района по онова време още е пресен спомена от Първата асеновградска конспирация „Национален християнски кръст” на Христо Бузов, Димитър Примов и Стефан Вълков, в която подсъдимите са повече от 200 души, а 13 от тях – екзекутирани. Само след година следва Втора конспирация, пак в същия край. В нея ще срещнете имената на хора от голямата фамилия Гошеви, дала десетки жертви в битката срещу комунизма, на най-чистия николапетковист, който познавам Бай Тушо /Петър Попиванов/,  на железния легионер Димитър Къркев от Пловдив, които в края на 60-те отново ще се вдигнат на бунт срещу диктатурата. 

            Съдебните комунистически сатрапи много са бързали да осъдят няколко десетки, защото самата присъда е написана на някаква бланка за … „резолюция” – задраскана и добавено „Присъда 1167-а” от 25 май 1948 г. И благодаря на Райна, дъщерята на Д. Къркев, с която се познаваме от 20 год. , че ми я предостави, за да ви направя съпричастни и вас, драги читатели, в името на истината за Голямата българска съпротива. Тази дейност би трябвало да изпълнява злощастната родна Комисия по досиета, но… Не ми се започва дискусия за поредното недомислие, родено някъде в тежкия мухъл на посткомунизма. 

Нека се помни, за да не се повтаря ! 

Упокой за мъчениците ! 

 

                   ПРИСЪДА № 1167-а, гр. Пловдив, 25 май 1948 г.

В ИМЕТО НА НАРОДА И НАРОДНАТА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Пловдивския областен съд II наказателно отделение в публично съдебно заседание на 7-25 май 1948 г., в състав

Председател: Ев. Пушев

и Членове: Д. Фратев и Ал. Шопов

При секретарите: Т. Искрова, Н. Кандимирова и Б. Гръбнакова

При прокурори: Н. Черпоков и М. Узунов

Докладваното от член съдията Ал. Шопов н.о.х. дело № 1377 по описа за 1948 г. и на основание чл. чл. 460-а, 465 и 478 от З.Н.С.

                                               ПРИСЪДИ: 

I.                    Признава подсъдимите за виновни и ги осъжда, както следва:

1.      Милан Иванов Гошев – 33 г., женен, не осъждан, тютюнопроизводител, родом от с. Долно Тодораки, Кукушко, а живущ в гр. Асеновград – на смърт чрез обесване;

2.      Ангел Борисов Ангелов – 25 г., неженен, неосъждан, учител от с. Леново, Първомайско – на доживотен строг тъмничен затвор;

3.      Димитър Николов Мандулов – 38 г., неженен, неосъждан, чиновник от гр. Пловдив - – на доживотен строг тъмничен затвор. 

За ВИНОВНИ, за гдето през есента на 1947 г. и месец януарий 1948 г. в гр. Асеновград и околията образували и ръководили групи, които си поставили за цел събаряне, подравянето и отслабването на установената власт в държавата чрез терористически действия и др. общоопасни престъпления, вследствие на което и съгласно чл.1, ал.1 от З.З.Н.В., респективно чл. 98, ал. 1 от Н.З. и във вр. С чл. 60 от с.з. ги осъжда да изтърпят наказанието, както е посочено.  

II.                  Признава подсъдимите за виновни и ги осъжда, както следва:

1.      Коста Запрянов Генчев – 33 г., хлебар от с. Конуш, живущ в Асеновград – 15 г. строг тъмничен затвор;

2.      Славчо Тодоров Делчев – 29 г., земеделец от с. Мулдава, Асеновградско – 10 г. стр. тъмн. Затвор;

3.      Димитър Ангелов Тодоров – 44 г., учител от с. Леново, Първомайско – 12 г. строг тъмн. Затвор;

4.      Христо Михайлов Николов – 38 г. , земеделец от с. Новаково, Асеновградско – 8 г. строг тъмн. Затвор;

5.      Иван Петров Аргиров – 59г., земеделец от с. Брестник, Пловдивско – 8 г. строг тъмн. Затвор;

6.      Атанас Стоянов Папазов – 30 г., чиновник от с. Брестник, Пловдивско –8 г. строг тъмн. Затвор;

7.      Димитър Иванов Димитров – 34 г., земеделец, роден в гр. Фере, Дедеагачко, а живущ в с. Куклен, Асеновградско – 6 г. строг тъмн. Затвор;

8.      Петър Димитров Попиванов/Тушо/ – 30 г., родом от с. Долно Тодораки, Кукушко, а живущ в с. Куклен, Асеновградско, хлебар – 10 г. строг тъмн. Затвор;

9.      Атанас Илиев Вълчанов – 32 г. от с. Куклен, Асеновградско, земеделец – 6г. строг тъмничен затвор;

10.  Борис Петрушев Гошев  - 36 г., родом от с. Долно Тодораки, Кукушко, живущ в гр. Асеновград, зидар – 8г. строг тъмничен затвор;

11.  Борис Гачев Петев – 40 г., от с. Караджалово, Първомайско, шивач – 8г. строг тъмничен затвор;

12.  Никола Тодоров Делчев – 24 г. от с. Мулдава, Асеновградско, без професия – 8г. строг тъмничен затвор;

13.  Калофер Апостолов Георгиев – 33 г., от с. Мулдава, Асеновградско, земеделец – 8г. строг тъмничен затвор;

14.  Методи Кирилов Лазов – 25 г., родом от Радомир, живущ в Пловдив, студент – 3г. с.т.з.

15.  Таню Димов Агушев – 33 г., р. с. Славейно, Смолянско, живущ в Пловдив, шивач – 12 г. с.т.з.

16.  Иван Николов Тонков – 33 г., родом от с. Радиново, Пловдивско, живущ в Пловдив, шивач – 10 г. с.т.з.

17.  Славчо Игнатов Влайков – 30 г., от Пловдив, машинен техник – 10 г. с.т.з.

18.  Тодор Димитров Драгинов – 25 г., с. Леново, Първомайско, земеделец – 5 г. с.т.з.

19.  Янко Иванов Димитров – 20г., ., с. Леново, Първомайско, земеделец – 2 г. с.т.з.

20.  Филип Ангелов Колев – 22 г., с. Леново, Първомайско, земеделец – 3 г. с.т.з.

21.  Запрян Ангелов Тележиков – 27г., с. Леново, Първомайско, шивач – 5 г. с.т.з.

22.  Нико Николов Христозов – 29г., с. Леново, Първомайско, шофьор – 12 г. с.т.з.

23.  Стойчо Благоев Колев – 34г., от с. Дебър, Първомайско, абаджия – 8 г. с.т.з.

24.  Димитър Георгиев Битюнев – 35г., от с. Дебър, Първомайско, земеделец – 8 г. с.т.з.

25.  Фердинанд Димов Иванов – 28 г., от гр. Хасково, монтьор – 6 г. с.т.з.

26.  Ангел Филипов Петев – 25г., от с. Извор, Асеновградско, земеделец – 8 г. с.т.з.

27.  Илия Христозов Манолов – 27г., от с. Извор, Асеновградско, земеделец – 8 г. с.т.з.

28.  Илия Ангелов Василев – 19 г., от с. Горнослав, Асеновградско, земеделец – 2 г. с.т.з.

29.  Спас Запрянов Щерев – 36г., от с. Долнослав, Асеновградско, земеделец – 12 г. с.т.з.

30.  Иван Димитров Лозанов – 18г., от с. Долнослав, Асеновградско, земеделец –4 г. с.т.з.

31.  Георги Илиев Шопов – 37г., от с. Долнослав, Асеновградско, земеделец – 10 г. с.т.з.

32.  Борис Георгиев Димитраков – 33г., от с. Долнослав, Асеновградско, земеделец – 6 г. с.т.з.

33.  Стоян Димитров Стоянов – 20г., от с. Долнослав, Асеновградско, земеделец – 2 г. с.т.з

34.  Иван Влашев Павлов – 25г., от с. Долнослав, Асеновградско, земеделец – 6 г. с.т.з.

35.  Стефан Георгиев Димитраков – 36г., от с. Долнослав, Асеновградско, земеделец – 5 г. с.т.з.

36.  Никола Атанасов Дичев – 30г., от с. Тополово, Асеновградско, земеделец – 5 г. с.т.з.

37.  Трендафил Атанасов Дичев – 19г.,от  с. Тополово, Асеновградско, земеделец – 3 г. с.т.з.

38.  Илия Димитров Иванов – 20г., от  с. Тополово, Асеновградско, земеделец – 3 г. с.т.з.

39.  Никола Йорданов Първанов – 35г., от  с. Тополово, Асеновградско, земеделец – 10 г. с.т.з.

40.  Васил Кирилов Николов – 25г., от  с. Тополово, Асеновградско, земеделец – 6 г. с.т.з.

За ВИНОВНИ, за гдето през същото време и място са били членове на организацията спомената в п. I, поради което и съгласно чл. 1, ал. 2 от З.З.Н.В. респективно чл. 98, ал.1 от НЗ във връзка с чл. 60 от с.з. ги осъжда да изтърпят наказанията. 

III.                Признава подсъдимите за виновни и ги осъжда, както следва:

1.      Милорад Костадинов Младенов – 39 г., от Асеновград, кожар – 8г. с.т.з.

2.      Петко Атанасов Толев – 19 г. , от с. Крумово, Асеновградско, земеделец – 4г. с.т.з.

3.      Рангел Тодоров Делчев – 38 г., от с. Крумово, Асеновградско, земеделец – 12 г. с.т.з.

4.      Динко Колев Делчев – 39г., от с. Леново, Първомайско, земеделец – 5 г. с.т.з.

5.      Ангел Георгиев Кацаров – 38г., от с. Дебър, Първомайско, земеделец  – 5 г. с.т.з.

6.      Христо Найденов Христев – 26г., от с. Червен, Асеновградско, земеделец – 8 г. с.т.з.

7.      Борис Стефанов Георгиев – 45 г., с. Долнослав, Асеновградско, земеделец  - 5 г. с.т.з.

8.      Череша Исак Ботева – 29г., от с. Тополово, Асеновградско, плетачка – 6 месеца тъмничен затвор;

9.      Йордан Аргиров Петков/Жълта Петра/ - 49г., от гр. Асеновград, земеделец – 10 г. с.т.з.

10.  Васил Георгиев Налбантов – 19г., от гр. Асеновград, бръснар – 4 г. с.т.з.

11.  Костадин Вакев Шишков – 51г., от с. Левочево, Смолянско, живущ в Асеновград, чиновник – 5 г. с.т.з.
  Георги Ангелов Велков – 60г., от с. Тополово, Асеновградско, търговец – 5 г. с.т.з.

13.  Асен Андонов Пъжев – 35г., от Асеновград, търговец – 3 г. с.т.з.

14.  Димитър Николов Къркев – 31 г., от гр. Пловдив, студент – 3 г. с.т.з.

15.  Христо Тодоров Попов – 33 г., от с. Устина, Пловдивско, чиновник – 3 г. с.т.з.

16.  Борис Георгиев Апостолов – 28г., от с. Скобелево, Пловдивско, земеделец – 10 г. с.т.з.

17.  Георги Николов Салапиев-41г., от Ловеч, живущ в София, строител – 5 г. с.т.з.

18.  Васил Стефанов Иванов – 41г., от с. Поповци, Асеновградско, търговец – 3 г. с.т.з.
Д-р Стоянка Алексиева Ангелова – 50г., родом от Лом,  живуща в София, лекарка – 3 г. с.т.з.
Янко Димитров Щерев – 51г., от с. Брягово, Първомайско, земеделец – 1 г. с.т.з.

За ВИНОВНИ,  за гдето през есента на 1947 г. и м. януарий 1948 г. в Асеновград, околията, Пловдив и София подпомогнали, /нечетливо/ убежища, храна, оръжие, материали, пари и др. участващите в нелегалните групи следствие , на което и съгл. Чл.8 от З.З.Н.В. респективно чл. 100 от Н.З. във връзка с чл. 60 от с.з.  ги осъжда да изтърпят наказанията. 

IV.                Признава подсъдимите за виновни и ги осъжда, както следва:

1.      Петър Йорданов Райчев – 28г., от с. Крумово, Асеновградско, земеделец – 2г. т.з.

2.      Христо Манолов Раевски – 66г., родом от с. Брягово, живущ в с. Извор, Асеновградско, земеделец – 1г.т.з.

3.      Мария Николова Квачкова – 46г., родом от с. Ветрен, Пазарджишко, живуща в София, учителка – 6 месеца т.з.

4.      Тодор Георгиев Байлиев – 40г., от Асеновград, градинар – 2г. т.з.

5.      Станка Иванова Гавазова – 42г., от с. Дебър, Първомайско, домакиня – 4 м. т.з.

6.      Иван Михайлов Иванов – 36г., родом от с. Осоица, Новоселско, живущ в София, дърводелец – 6 месеца т.з.

7.      Свещ. Кирил Атанасов Великов – 36г., родом от с. Ялачаталджа, Силистренско, живущ в Асеновград – 3 месеца т.з.

8.      Свещ. Никола Димитров Гърбев – 48г., от с. Добростан, Асеновградско – 3 месеца т.з.

9.      Геновева Симеонова Митева – 55г., от София, домакиня – 3 месеца т.з.

10.  Симеон Митев Милев – 51г., родом от с. Търнава, Белослатинско, живущ в София, чиновник – 3 месеца т.з.

11.  Милю Симеонов Митев – 24г., родом от с. Търнава, Белослатинско, живущ в София, чиновник – 2 месеца т.з.

12.  Константин Димитров Фудулов – 42г., от София, чиновник – 1г. и 6 м. т.з.

13.  Николай Димитров Венков/Велков/ - 40г., от София, чиновник – 1г. и 6 м. т.з.

14.  Костадина Николова Нончева – 43г., от София, домакиня – 1г. и 6 м. т.з.

15.  Костадин Николов Ловченов – 47г., от Асеновград, картонажен майстор – 1г.  т.з.

За ВИНОВНИ  за гдето през същото време и място са узнали, че е извършено престъпление по чл. 98 и следващите от Н.З. и не са съобщили за това на властта, вследствие на което и съгласно чл. 12 от З.З.Н.В., респективно чл. 103 от НЗ във връзка с чл. 60 от с.з. ги осъжда да изтърпят наказанията.

V.                  Признава подсъдимия Христо Любенов Драганов на 27 г. от Асеновград за ВИНОВЕН за гдето по същото време и място е държал в жилището си огнестрелно оръжие без да има разрешение за това от надлежната власт, вследствие на което го осъжда да изтърпи 6 месеца строг тъмничен затвор.

VI.                Зачита предварителния арест на подсъдимите.

VII.              Иззетите от народната милиция вещи на подсъдимите конфискува в полза на държавата, които след влизане на присъдата в законна сила да се изпратят в Дирекцията на милицията в гр. София

Присъдата е окончателна и може да се обжалва по касационен ред пред Върховния съд на Републиката в две седмичен срок от днес.

                                             Следват подписи на съдебния състав.


Фондация „ТОРОС – ВИТ” – Пловдив

Регистрирана по ф.д. №36/2012 по описа на ПОС; БУЛСТАТ 176265696; със седалище и адрес на управление: 4003, гр. Пловдив, ул. „Петър Шилев” №16 ; тел: 0887-977773

 

Изх. № 05 / 24 май 2012 г.

 

                                                            Покана 

До всички, но които е скъпа истината за близкото ни минало

 

Уважаеми Дами и  Господа, Приятели, 

Фондация „Торос-Вит”- Пловдив ще проведе на 9 юни 2012 г. /събота/ от 10 до 17 часа международна кръгла маса на тема „Комунизмът и Държавна сигурност – неразказаното минало на България” /Проблеми с достъпа до архивите на Комисията по досиетата/ като част от кампанията на Европейската Платформа за памет и съвест, съвместно с Център „Хана Аренд”-София, Център „Ана Политковская”, народни представители, бивши политически затворници и лагеристи. 

Кръглата маса ще се проведе в гр. Пловдив на 9 юни 2012 г. /Събота/ от 10 до 17 часа на адрес: ул. „Арх. Христо Пеев”№ 6./Стария град, Синята къща, Седалището на Фондация „Пловдив – Европейска столица на културата”/.

Присъствието и участието в дискусията са напълно свободни и открити !

Надяваме се на Вашата отзивчивост и присъствие!

  

                      С уважение:/Христо Марков – Изпълнителен директор/

 http://www.tvplovdiv.com/potv/index.php?option=com_content&view=article&id=1132:---16082011&catid=36:novini&Itemid=65   - а тук може да видите едно предаване по темата с мое участие.





Гласувай:
28


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Мара- Мисса ще
04.06.2012 18:14
дойде на тази кръгла маса, ако сервирате кюфтаци.
цитирай
2. lado - Мълчание, тежко като лодка, пълна с ...
04.06.2012 21:11
Мълчание, тежко като лодка, пълна с вода....
цитирай
3. анонимен - Г-н Марков, Свалям ви шапка за усилията -
04.06.2012 22:11
Вие правите в този блог повече от цялата глутница т.нар антикомунисти от синята коалиция. Хвала ви ! Продължавайте в същия дух и знайте, че има много хора, които ви подкрепят и четат с удоволствие !
Александър Паскалев - София
цитирай
4. hatanasov - За съжаление blog.bg...
04.06.2012 23:42
освен 2-годишния ми труд изтри и постинга ми за Втората пловдивска конспирация.
цитирай
5. анонимен - toross, Направи си труда да опишеш ...
05.06.2012 06:43
toross,Направи си труда да опишеш всички избити от монархофашисткия режим на България до 1944 год!Да не забравиш Вапцаров,Гео Милев,рязаните партизански глави разнасяни по села и градове набучени на кол,избитите ятаци опожарените им домове и най-вече да не забравиш "престъпните"деца от Ястребино!
Така ще има равнопоставеност!!!
цитирай
6. boristodorov56 - Ицо, поздрави и успех!
05.06.2012 08:43
С трудна и тежка задача си се захванал!
цитирай
7. chavdar01 - ДА ВЪЗРОДИМ СДС!
05.06.2012 08:45
КАТО ИЗХВЪРЛИМ СТАРИТЕ И ОПЕТНЕНИ МУЦУНИ ОТ ТАМ!
цитирай
8. анонимен - Справедливост
05.06.2012 08:51
Подкрепям номер 5 Всеки строй защитава своите интереси Преди 1944 год са избивали комунисти Всички сме учили история и знаем колко са избитите След 1944год новата власт също брани своите интереси по свой си начин А колкото до изборите те и днес се провеждат по същия начин Много често са манипулирани
цитирай
9. анонимен - Стига с това противопоставяне на за и против
05.06.2012 09:05
Време е да дойдат турците и отново да ни завладеят. С такива противопотавяния, национализмът е умрял. Спрете най-после да се дърлите на тема комунисти и аттикомунисти. Не виждате ли, че държавата и Българите са в опасност. Едни и същи мутри нарочно ровят, на темата за противопоставяне. Гадни туркофили, използващи болни теми в развитието на Българското общество в най-новата ни история след Освобождението.
цитирай
10. hatanasov - 5. анонимен - toross, Направи си труда да опишеш ...
05.06.2012 10:03
Другарят от ДС, забравил си Митко Палаузов и Овчарчето Калитко. малко книги си прочел.
цитирай
11. анонимен - Никога повече власт на най-крад...
05.06.2012 10:11
Никога повече власт на най-крадливата партия, която ограби собствения си народ така, както и турците не се ни грабили навремето. Нещо повече, през 1989г. при измисления от тях преход Държавна сигурност на БКП създаде освен лъжливата демократична партия СДС, създаде и етническата партия ДПС, която сега прокарва интересите на Турция и Родопите се потурчват с бързи темпове. За капак на продажната си антибългарска политика през 2005 БСП взе, че се коалира с ДПС и така й даде власт да управлява държавата, която още повече я легитимира и ускори процесите на турцизация на Родопите и Източна България. Там местните лидери на ДПС се държат като едновремешни паши и само където не са започнали да ходят с чалми! Не стига, че комунистите взривиха най-голямата ни църква „Св. София” през 1923г. за да убият царя, но така убиха над 200 човека, повечето от тях ветерани, герои от Балканските войни, прославили с героизма страната ни, а след 1944г. наложиха над народа ни тотален сталиниски зверски терор, като избиха над 30 000 човека без съд и присъда, а други над 100 000 бяха въдворени в трудови лагери, където ги избиваха с лопати и хранеха свинете с труповете им, ами накрая след дирижираната перестройка /преминаване от социализъм към червен бандитски капитализъ/ даже продадоха секретна информация за агентите ни в Турция на турското разузнаване, абе изобщо страната ни не видя бял ден от комунистическите орди, които се оказаха по страшни и от башибузушките. Но тези, които продължават да пишат за няколкото отрязани партизански глави знаят много добре, че за смъртта на тези заблудени от комунистите млади хора е виновно самото комунистическо движение, което промиваше мозъците на честните млади хора, запалени от лъжливата комунистическа утопична идея за уж светлото бъдеще! Това светло бъдеще хората така и не го видяха, въпреки 45+ годишното комунистическо управление при което страната ни беше докарани 3 пъти до фалит, хората работеха за жълти стотинки и мизерстваха, а червените велможи се превърнаха в червена олигархия, а след 10. 11. 1989г. и в червени капиталисти, като си присвоиха държавни активи за милиарди
цитирай
12. nicodima - Господин Марков,
05.06.2012 10:24
Благодаря Ви, че ни припомняте, че е имало съпротива, независимо от терора.
Имате ли представа как се е развила съдбата на осъдените и има ли останали живи? Виждам, че сред осъдените има младежи на по 19 години...

Поздрави!
цитирай
13. lostov - Поздравления за усилията г-н Марков!
05.06.2012 11:13
Истината трябва да се знае и да се напомня на особено на тези, които сега милеят за отминалото "славно" комунистическо време.

Успех! Ние сме с Вас!
цитирай
14. анонимен - Другарят от ДС, забравил си Митко ...
05.06.2012 11:25
hatanasov написа:
Другарят от ДС, забравил си Митко Палаузов и Овчарчето Калитко. малко книги си прочел.

Нито съм бил в ДС,МВР или БРП/к/,БКП, БСП! Не съм ги забравил и тези, за които пишеш сукалче с млекце в устата!
Това разделение на народа в България започна в края на I СВЕТОВНА ВОЙНА,когато хиляди войници бяха избити при Владая,след това дойде 9 юни 23 г.,септемвлийското въстание, атентата 25 г.и последвалия терор на монархофашисткия режим до септември 44г.
И все още има реваншисти,които плачат за смъртта на оня звяр Хитлер,довел човечеството до II световна война с гибелта на над 50000000 жертви!
цитирай
15. rumen221 - ЗА НЕНАКАЗАНИТЕ ФАШИСТИ...
05.06.2012 11:33
САЩ, АНГЛИЯ, ФРАНЦИЯ И СССР И ОСТАНАЛИЯ СВЯТ ВОДЯТ ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА С ФАШИЗМА...

- ЯВНО В БЪЛГАРИЯ АНТИФАШИСТИТЕ НЕ СА СИ СВЪРШИЛИ РАБОТАТА, ЩОМ И ДНЕС НИ СЕ РАЗВЯВАТ ФАШИСТКИ ЗНАМЕНА..., ТОЗИ ПЪТ ПОД ЛОЗУНГА - АНТИКОМУНИЗЪМ..., И СА ОСТАВИЛИ ДА БЕСНЕЕ...:

"...железния легионер Димитър Къркев от Пловдив, които в края на 60-те отново ще се вдигна на бунт...".

- ПРЕЗ 1947-ма САМО ФАШИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ СА БИЛИ ВЪОРЪЖЕНИ АНТИКОМУНИСТИ... И ГОТОВИ ДА ПРОДЪЛЖАТ ДА РЕЖАТ ПАРТИЗАНСКИ ГЛАВИ...

- ЗА СПРАВКА, (ОТ ИСТОРИЯ НА БКП), НА 9.ІХ СА ОСТАНАЛИ ЖИВИ САМО 2 500 КОМУНИСТИ И САМО ПОЛОВИНАТА ОТ ТЯХ СА ПАРТИЗАНИ...
- ОСТАНАЛИТЕ ОКОЛО 15 000 СА БИЛИ ОТ ДРУГИ ПАРТИИ И НАЙ-ВЕЧЕ ЗЕМЕДЕЛЦИ...

- ИСТИНАТА, ПРИЯТЕЛЮ, ИСТИНАТА, А НЕ ФАШИСТКАТА, КОМУНИСТИЧЕСКАТА ИЛИ АНТИКОМУНИСТИЧЕСКАТА ПРОПАГАНДА МИ Е СКЪПА...!!!

- Я КАЖИ - КОЯ МАЙКА Я БОЛИ ПОВЕЧЕ - НА УБИТИЯ ФАШИСТ... ИЛИ НА УБИТИЯ КОМУНИСТ...???

цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Гиди
05.06.2012 11:38
червени мръсници, гиди. И след всичко това сме ги оставили да мърсуват още из цялата държава. (((((((((((((((
цитирай
17. godlieb - КАК ДА СИ ОБЯНИМ
05.06.2012 11:55
ОТСЪСТВИЕ НА ИМЕНА ОТ МАЛЦИНСТВЕНИ ГРУПИ!?!
цитирай
18. unpoccolocco - "равнопоставеност"
05.06.2012 11:55
анонимен написа:
toross,Направи си труда да опишеш всички избити от монархофашисткия режим на България до 1944 год!Да не забравиш Вапцаров,Гео Милев,рязаните партизански глави разнасяни по села и градове набучени на кол,избитите ятаци опожарените им домове и най-вече да не забравиш "престъпните"деца от Ястребино!
Така ще има равнопоставеност!!!


Мръсна червена гадино, "равнопоставеност" ще има, когато българската държава избие със съд и присъда всички вонящи изроди като тебе, а копеленцата ви до девето коляно бъдат лишени доживот от граждански права, както и от правото да емигрират. ТОГАВА, МРЪСНА ЧЕРВЕНА ГАДИНО, ЩЕ ИМА РАВНОПОСТАВЕНОСТ И БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МАЛКО ОТ МАЛКО ДА МРЪДНЕ НАПРЕД!
цитирай
19. unpoccolocco - "обективен"
05.06.2012 12:05
rumen221 написа:
САЩ, АНГЛИЯ, ФРАНЦИЯ И СССР И ОСТАНАЛИЯ СВЯТ ВОДЯТ ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА С ФАШИЗМА...

- ЯВНО В БЪЛГАРИЯ АНТИФАШИСТИТЕ НЕ СА СИ СВЪРШИЛИ РАБОТАТА, ЩОМ И ДНЕС НИ СЕ РАЗВЯВАТ ФАШИСТКИ ЗНАМЕНА..., ТОЗИ ПЪТ ПОД ЛОЗУНГА - АНТИКОМУНИЗЪМ..., И СА ОСТАВИЛИ ДА БЕСНЕЕ...:

"...железния легионер Димитър Къркев от Пловдив, които в края на 60-те отново ще се вдигна на бунт...".

- ПРЕЗ 1947-ма САМО ФАШИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ СА БИЛИ ВЪОРЪЖЕНИ АНТИКОМУНИСТИ... И ГОТОВИ ДА ПРОДЪЛЖАТ ДА РЕЖАТ ПАРТИЗАНСКИ ГЛАВИ...

- ЗА СПРАВКА, (ОТ ИСТОРИЯ НА БКП), НА 9.ІХ СА ОСТАНАЛИ ЖИВИ САМО 2 500 КОМУНИСТИ И САМО ПОЛОВИНАТА ОТ ТЯХ СА ПАРТИЗАНИ...
- ОСТАНАЛИТЕ ОКОЛО 15 000 СА БИЛИ ОТ ДРУГИ ПАРТИИ И НАЙ-ВЕЧЕ ЗЕМЕДЕЛЦИ...

- ИСТИНАТА, ПРИЯТЕЛЮ, ИСТИНАТА, А НЕ ФАШИСТКАТА, КОМУНИСТИЧЕСКАТА ИЛИ АНТИКОМУНИСТИЧЕСКАТА ПРОПАГАНДА МИ Е СКЪПА...!!!

- Я КАЖИ - КОЯ МАЙКА Я БОЛИ ПОВЕЧЕ - НА УБИТИЯ ФАШИСТ... ИЛИ НА УБИТИЯ КОМУНИСТ...???



Червено келеме, я не се прави на обективно. "Фашисти" в България изобщо не са на власт НИКОГА. А за случаите на репресии, които от близо 70 г. вие, червените, се дерете - те НИКОГА не са представено документално пред безпристрастна комисия, вероятно за да не лъсне истина, подобна на Катинската. Но, дори и да е имало ексцесии като оскверняване на трупове, то това са трупове на хора, които организират ВЪОРЪЖЕН МЕТЕЖ против ЗАКОННО ИЗБРАНА, ЗА РАЗЛИКА ОТ КОМУНИСТИЧЕСКАТА, БЪЛГАРСКА ВЛАСТ. Не оправдавам никого, НО РАЗЛИКАТА, келеме червено, между такива действия И МАСОВИТЕ КЪРВАВИ И БЕЗЗАКОННИ РЕПРЕСИИ НА НЕЗАКОННАТА, ПОСТАВЕНА ОТ ОКУПАЦИОННА АРМИЯ ЧЕРВЕНА ВЛАСТ в България след 9.9.1944 г. е ОГРОМНА. Така че, не ми се прави на обективно и не плачи на чужд гроб, леке червено.
цитирай
20. gadfly - ...
05.06.2012 12:14
Минус, защото:

1) Не се дава линк към въпросния документ.
2) Не са дадени пълните обвинения, по които въпросните са осъдени.
3) Цялата патетика с това кой бил "шивач", "учител" и "чиновник" е ужасно евтина.

Като се опитвате да ни давате историческа справка за "ужасите" на комунизма, поне ни я давайте обективно, а не преразказ.
цитирай
21. rumen221 - "обективен" фашисте
05.06.2012 12:15
Както се правиш, че не знаеш...:
- През 1936-та година, в България, с разрешение на монарха, е извършен ФАШИСТКИ ПРЕВРАТ И Е ДЕНОНСИРАНА КОНСТИТУЦИЯТА , но манарха продължава да е държавен глава... и така до 1944г...
- Приети за ОТКРОВЕННО ФАШИСТКИ ЗАКОНИ...
- До 9.ІХ са убити закръглено 2700 АНТИКОМУНИСТИ, ЗА КОЕТО Е ПЛАТЕНО НА УБИЙЦИТЕ...

- СЛЕД ВОЙНАТА СМЕ ОСЪДЕНИ КАТО ДЪРЖАВА ФАШИСТКИ АГРЕСОР... И СМЕ ПЛАЩАЛИ РЕПАРАЦИИ ДО 1968 ГОДИНА...

ОТРИЧАШ ЛИ ТОВА ГНИДО ФАШИСТКА...?


цитирай
22. vmir - Ужасът трябва да се знае и помни,
05.06.2012 12:42
я как навремето повтаряха непрекъснато за "героичните" партизани и сие. Щом въоръженото посегателство срещу собствената държава и до днес представят за геройство и оправдават с посегателствата срещу закона, забранил им да ликвидират собствената си държава, значи нищо още не се знае и трябва да им се напомня докато научат що е закон и държава.
цитирай
23. nicodima - 21. rumen221
05.06.2012 12:47
Първо - не съм историк, но това, за което говориш е превратът на 19 май 1934 г.
И второ - преди да сипеш обиди към автора, прочети малко история, като начало:
http://www.bg-history.info/?p=statia&statiaid=863
Подозирам, обаче, че да видиш набъркани във "фашисткия преврат" политически земеделски дейци и социалистът Димо Казасов, не си очаквал... Че има опит да се обърне играта в полза на антимонархическите сили с участието на Вл. Заимов, Дамян Велчев и Г. Димитров : )... Все познати имена...
После има една оставка на правителството на Кимон Георгиев под натиска на Борис ІІІ, но тя става през 1935 година. Търновската конституция е отменена и Народното събрание е разпуснато след преврата на 19 май... Явно този преврат далеч не е фашистки...
Историята е голямо нещо, Румене, с нея трябва да се отнасяме грамотно!
цитирай
24. анонимен - Нещастници първосигнални! Раз...
05.06.2012 12:50
Нещастници първосигнални! Разделят ви на фашисти и комунисти, на демократи и антикомунисти, на пушачи и непушачи, на правилни и обратни и през това време всички управляващи, независимо от цвета си, си пълнят гушите на вашия гръб, докато вие се дърляте за ланския сняг и отивате към бъдещето си със задника напред. Оскотели и манипулируеми нещастници!
цитирай
25. анонимен - toross, Направи си труда да опишеш ...
05.06.2012 13:19
unpoccolocco написа:
анонимен написа:
toross,Направи си труда да опишеш всички избити от монархофашисткия режим на България до 1944 год!Да не забравиш Вапцаров,Гео Милев,рязаните партизански глави разнасяни по села и градове набучени на кол,избитите ятаци опожарените им домове и най-вече да не забравиш "престъпните"деца от Ястребино!
Така ще има равнопоставеност!!!


Мръсна червена гадино, "равнопоставеност" ще има, когато българската държава избие със съд и присъда всички вонящи изроди като тебе, а копеленцата ви до девето коляно бъдат лишени доживот от граждански права, както и от правото да емигрират. ТОГАВА, МРЪСНА ЧЕРВЕНА ГАДИНО, ЩЕ ИМА РАВНОПОСТАВЕНОСТ И БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МАЛКО ОТ МАЛКО ДА МРЪДНЕ НАПРЕД!

А ЗАЩО ДА НЕ ИЗБИЕ ТАКИВА ФАШИСТКИ ЧЕРВИИ КАТО ТЕБ!!!
"И КОГАТО СЕТНИЙ КАМЪК НА ОБГЪРНИ В ПЛАМЪК И РАЗРУХА ДРЕВЕН ЗАМЪК/НА ФАЩИЗМА И КАПИТАЛИЗМА/
СЕ ОТРАНИ В ПЕПЕЛТА,
ВИЙ СЛЕЗНЕТЕ ОТ КОНЕТЕ,ВЪЗЦАРЕТЕ ВЕЧНА ОБИЧ,ВЕЧНА ПРАВДА НА СВЕТА!"
Хр.СМИРНЕНСКИ!
А аз бих добавил-СМЪРТ НА ФАШИЗМА И ТЕХНИТЕ КОПЕЛЕТА!!!
цитирай
26. анонимен - 24. анонимен - Нещастници първосигнални! Раз...
05.06.2012 13:22
анонимен написа:
Нещастници първосигнални! Разделят ви на фашисти и комунисти, на демократи и антикомунисти, на пушачи и непушачи, на правилни и обратни и през това време всички управляващи, независимо от цвета си, си пълнят гушите на вашия гръб, докато вие се дърляте за ланския сняг и отивате към бъдещето си със задника напред. Оскотели и манипулируеми нещастници!


Някой хитрец налъгал тъпото копеле, че е второсигнално и даже му казал, че "революцията" се завръща, а копелето му се хванало на въдичката и почнало да сипе акъл наоколо.
цитирай
27. анонимен - 25. анонимен,
05.06.2012 13:27
Браво, счупи тъпомера!!!
Винаги съм вярвал, че природата не търпи празно пространство и винаги ще цвъкне поне един възторжен глупак да се изцвъка където другите внимават какво правят.
цитирай
28. анонимен - САЩ, АНГЛИЯ, ФРАНЦИЯ И СССР И ОСТ...
05.06.2012 13:28
unpoccolocco написа:
rumen221 написа:
САЩ, АНГЛИЯ, ФРАНЦИЯ И СССР И ОСТАНАЛИЯ СВЯТ ВОДЯТ ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА С ФАШИЗМА...

- ЯВНО В БЪЛГАРИЯ АНТИФАШИСТИТЕ НЕ СА СИ СВЪРШИЛИ РАБОТАТА, ЩОМ И ДНЕС НИ СЕ РАЗВЯВАТ ФАШИСТКИ ЗНАМЕНА..., ТОЗИ ПЪТ ПОД ЛОЗУНГА - АНТИКОМУНИЗЪМ..., И СА ОСТАВИЛИ ДА БЕСНЕЕ...:

"...железния легионер Димитър Къркев от Пловдив, които в края на 60-те отново ще се вдигна на бунт...".

- ПРЕЗ 1947-ма САМО ФАШИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ СА БИЛИ ВЪОРЪЖЕНИ АНТИКОМУНИСТИ... И ГОТОВИ ДА ПРОДЪЛЖАТ ДА РЕЖАТ ПАРТИЗАНСКИ ГЛАВИ...

- ЗА СПРАВКА, (ОТ ИСТОРИЯ НА БКП), НА 9.ІХ СА ОСТАНАЛИ ЖИВИ САМО 2 500 КОМУНИСТИ И САМО ПОЛОВИНАТА ОТ ТЯХ СА ПАРТИЗАНИ...
- ОСТАНАЛИТЕ ОКОЛО 15 000 СА БИЛИ ОТ ДРУГИ ПАРТИИ И НАЙ-ВЕЧЕ ЗЕМЕДЕЛЦИ...

- ИСТИНАТА, ПРИЯТЕЛЮ, ИСТИНАТА, А НЕ ФАШИСТКАТА, КОМУНИСТИЧЕСКАТА ИЛИ АНТИКОМУНИСТИЧЕСКАТА ПРОПАГАНДА МИ Е СКЪПА...!!!

- Я КАЖИ - КОЯ МАЙКА Я БОЛИ ПОВЕЧЕ - НА УБИТИЯ ФАШИСТ... ИЛИ НА УБИТИЯ КОМУНИСТ...???



Червено келеме, я не се прави на обективно. "Фашисти" в България изобщо не са на власт НИКОГА. А за случаите на репресии, които от близо 70 г. вие, червените, се дерете - те НИКОГА не са представено документално пред безпристрастна комисия, вероятно за да не лъсне истина, подобна на Катинската. Но, дори и да е имало ексцесии като оскверняване на трупове, то това са трупове на хора, които организират ВЪОРЪЖЕН МЕТЕЖ против ЗАКОННО ИЗБРАНА, ЗА РАЗЛИКА ОТ КОМУНИСТИЧЕСКАТА, БЪЛГАРСКА ВЛАСТ. Не оправдавам никого, НО РАЗЛИКАТА, келеме червено, между такива действия И МАСОВИТЕ КЪРВАВИ И БЕЗЗАКОННИ РЕПРЕСИИ НА НЕЗАКОННАТА, ПОСТАВЕНА ОТ ОКУПАЦИОННА АРМИЯ ЧЕРВЕНА ВЛАСТ в България след 9.9.1944 г. е ОГРОМНА. Така че, не ми се прави на обективно и не плачи на чужд гроб, леке червено.

Преди 9.9 44 г"нямало "фашизъм"!А случайно да си чувал за"патриотичните фашистки организании като"Бранник"Отец паисий"?за жандармерията ,която колеше и бесеше хора с леви убеждения?Който разнасяха на кол забучени партизански глави и получаваха по 50 х.
цитирай
29. анонимен - 28. анонимен,
05.06.2012 13:39
Чшшш, селски, да си чувал, че над 20 години вече книгите с тези червени пропаганди от времето на еднопартийността, ръководната роля на партията и диктатурата на пролетариата, са претопени или изхвърлени като въшлясали котета, развъждащи само паразити около себе си? Да не би да си безнадеждно влюбен в тях?
цитирай
30. alexs - Комунизмът си отиде станахме ли ...
05.06.2012 13:51
Комунизмът си отиде станахме ли по-щастливи НЕ РАЗБИРА се с малки изключения! Вярвахме че ще бъде по-добре не стана!!!! Надявахме се - излъгани надежди....
Достатъчно е да изляза на улицата и гадна гледка от просяци клошаари за това ли се борихте! колко хора изхвеърлени без препитание ограбени от банки и мутри..
И стига хора с промити мозъци - комунисти фанатици или зомбирани демократи !!!
Трябва мислещи хора да променят страната и света към по-добро.
цитирай
31. анонимен - Браво, счупи тъпомера!!! Винаги ...
05.06.2012 13:51
анонимен написа:
Браво, счупи тъпомера!!!
Винаги съм вярвал, че природата не търпи празно пространство и винаги ще цвъкне поне един възторжен глупак да се изцвъка където другите внимават какво правят.

Не си позволявах обидни квалификации и ще продължа без такива,а не като тези кото милеят за фашисткия режим!
Хайде "драги ми господинчовци"плачещи за МОНАРХОФАШИСТКИЯ РЕЖИМ,ако България не беше се включила във войната срещу Хитлеристка Германия,какво щеше да се случи на България?Ами най-малкото София нямаше да е столица на България,а щеше да е провинциално градче в днешна Сърбия,Пловдив нямаше да е втория по-големина град в България,а провинциално градче в Гърция!
И ЗАЩО?Защото монарха цар Борис III ни прикрепи в съюз с Хитлеристка Германия!Атова негово решение беше ли съгласувано с народа!И кое беше законното на тази власт?ДА ТРЪГНЕМ НА ВОЙНА С ГОЛ КОРЕМ И ЧИФТЕ ПИЩОВИ СРЕЩУ ДЕМОКРАТИЧНИТЕ ДЪРЖАВИ/ НЕ ВКЛЮЧВАМ РУСИЯ/!И какво стана?За награда американските крепости сринаха София и избиха сумалъка ти невинен народ!
цитирай
32. balkanec - Трябва повторение
05.06.2012 14:07
Колко ли трябва да е изтрещял някой, за да балалайка като грамофон за жертви от преди над 60 (шейсет) години - при положение че днешната атникомунистическа система доведе българския народ до ръба на оцеляването...

Затова трябва пак Народен съд и лагери - за да се оправи държавата и бесните да идат там, където им е мястото.
цитирай
33. анонимен - Жалко!
05.06.2012 14:12
Боже, Боже, колко много първосигнална ярост, омраза и злоба и то без стойностни аргументи за оборване тезата на другия! Когато една дискусия се води с такива емоции, безсмислено е участието в нея...
цитирай
34. balkanec - "Герои" - национални предатели
05.06.2012 14:14
Такива бяха по-късните "дисиденти" в България - агентура на американските служби, които работеха за превземането на България и за пълното й разорение от САЩ, което настъпи.

После се оказаха захвърлени като мръсен парцал и от господарите си - никой не обича подлогите и предателите. Не можаха да се облажат от баницата, разминаха се със сладки постове, защото на тях господарите им настаниха други мошеници.

Затова сега се въртят около кацата с меда и беснеят, целия свят им е крив.
Това е наградата за предателство към Род и Родина.
цитирай
35. анонимен - Колко ли трябва да е изтрещял някой, ...
05.06.2012 14:17
balkanec написа:
Колко ли трябва да е изтрещял някой, за да балалайка като грамофон за жертви от преди на 60 (шейсет) години - при положение че днешната атникомунистическа система доведе българския народ до ръба на оцеляването...

Затова трябва пак Народен съд и лагери - за да се оправи държавата и бесните да идат там, където им е мястото.

А какво балалайкат тези за жертвите между 55 и 65 години?
цитирай
36. nakom - добре дошли в България
05.06.2012 14:17
страната на психично болните.Заболяването "Антикомунизъм" е силно характерно за болшинството от обитаващите я олигофрени.

Какви герои бе олигофрен, има един осъден на смърт.Нали точно защото са били папуци като теб, нямаме ни 56та, ни 68ма година.ИМаме тихо понабиване.Единствените, които са вдигали възстания в тая държава са комунисти.И комити като Ботев, който както се знае е проповядвал яко социализъм.Те са хората, чиято кожа им е по-малко скъпа.Никъде няма контра-възстание като хората, да е успяло или нещо от сорта.
Изобщо смешни сте.Аз още 2009 се махнах от тука, сега пак намирам същата лайнарщина и болни душички.Хората в Чехия, Балтика, Словакия изградиха общества и влязоха в Европа, поплювковците от блог.бг още громят комунизма с постинги.И от всичките изброени, има 1 смъртна присъда, а болшинството години затвор са под 5, даже са 2-3.Това си е много леко наказание, за престъпна група срещу държавата.Това и сега се наказва с 5+ години, та и нагоре.А лишаването от граждански права е напълно нормално, тия от ИРА да не ги бръснат в Англия мислиш.
Изобщо, много сте прости на мама антикомунистчетата.Явно нямате жени да чукате, или работа да вършите - пишете си, та да се четете един друг.Палячовци
цитирай
37. tomcat2 - Комунизмът ще си отиде когато си ...
05.06.2012 14:34
Комунизмът ще си отиде когато си отиде и последния антикомунист пещерняк седерунгел :)
цитирай
38. анонимен - Комунизмът ще си отиде когато си ...
05.06.2012 14:37
tomcat2 написа:
Комунизмът ще си отиде когато си отиде и последния антикомунист пещерняк седерунгел :)

ЧУЛ ТЕ ГОСПОД!
цитирай
39. анонимен - BUSH
05.06.2012 14:39
Фашистката власт е избивала комунисти за да се защитава.Комунистическата е правила същото.Това е било част от Втората световна война.Къде е държавата сега,която ще защитава страната и народа от въоръжените бандити? Сигурно си въобразявате,че това ще сте вие,ликвидаторите-седесета?Бог да пази България от вас!
цитирай
40. анонимен - 34. balkanec - "Герои" - национални предатели
05.06.2012 15:04
balkanec написа:
Такива бяха по-късните "дисиденти" в България - агентура на американските служби, които работеха за превземането на България и за пълното й разорение от САЩ, което настъпи.

Това е наградата за предателство към Род и Родина.


Седнал да говори кой разорявал Родината тоя, който не се срамува да разказва как изсипвал дозите с лекарство за по 2-3 пенсии дозата в тоалетната, защото докторите искали да го отровят!!!

Бива бива, ама чак толкова гьонсуратлък не бива, ей! Не съм клел никого, но такива като теб не заслужават народа си, който мизерства в името на какви ли не идиотщини, а всезнайковци като теб му изхвърлят откъснатото от залъка в тоалетната и лъжат безсрамно, че друг им яде пенсиите!!!
Типичен червен паразит!
цитирай
41. toshotoshev - Комунистическия терор няма аналог в българската история
05.06.2012 15:07
Комунистическия терор няма аналог в българската история ...
Комунистическия терор ще бъде жив докато я има БСП, която нито за секунда не показа разкаяние за делата си.
Нещо повече, възрастните комунисти усилено промиват мозъците на 18-20 годишни деца, които нямат спомен от терора.
Ние, жертвите на комунистическия терор не сме от приказливите, но сме тук и сме много, и докато ни има -спомена за комунистическия терор ще бъде жив, и отговорността от комунистите ще бъде търсена до последно !
цитирай
42. balkanec - Защо да си ходят, като трябва да си отработят
05.06.2012 15:17
tomcat2 написа:
Комунизмът ще си отиде когато си отиде и последния антикомунист пещерняк седерунгел :)


Я колко пустееща земя има за засяване, уранови мини и какво ли не. Старите предприятия трябва да се възстановяват, нови трябва да се строят.
Как така щели да си ходят?
Народен съд и лагери, а когато си изкарат присъдите - по един банан в задника и да ходят където щат.
цитирай
43. анонимен - 42. balkanec
05.06.2012 15:37
balkanec написа:
tomcat2 написа:
Комунизмът ще си отиде когато си отиде и последния антикомунист пещерняк седерунгел :)


Я колко пустееща земя има за засяване, уранови мини и какво ли не. Старите предприятия трябва да се възстановяват, нови трябва да се строят.
Как така щели да си ходят?
Народен съд и лагери, а когато си изкарат присъдите - по един банан в задника и да ходят където щат.


Червеният паразит пак се размечта какво да правели другите.
Може ли друго да се очаква от паразит?
цитирай
44. анонимен - фашистка пропаганда
05.06.2012 15:41
ХОРА ,БДЕТЕ!!! ФАШИСКИТЕ ОТПАДЪЦИ СЕ СЪЕДИНЯВАТ! ДА ИМ ДАДЕМ ЗАСЛУЖЕНОТО МЯСТО В ИСТОРИЯТА-НА БУНИЩЕТО!
цитирай
45. анонимен - 40. анонимен - 34. balkanec - "Герои" - национални предатели
05.06.2012 15:49
анонимен написа:
balkanec написа:
Такива бяха по-късните "дисиденти" в България - агентура на американските служби, които работеха за превземането на България и за пълното й разорение от САЩ, което настъпи.

Това е наградата за предателство към Род и Родина.


Седнал да говори кой разорявал Родината тоя, който не се срамува да разказва как изсипвал дозите с лекарство за по 2-3 пенсии дозата в тоалетната, защото докторите искали да го отровят!!!

Бива бива, ама чак толкова гьонсуратлък не бива, ей! Не съм клел никого, но такива като теб не заслужават народа си, който мизерства в името на какви ли не идиотщини, а всезнайковци като теб му изхвърлят откъснатото от залъка в тоалетната и лъжат безсрамно, че друг им яде пенсиите!!!
Типичен червен паразит!


Този си е хвърлял скъпата химиотерапия с гордост, както с гордост неговите идоли са взривявали, палели и убивали така, че не очаквай от такива като него жалост към никого, нито поне към пенсионерите, пенсиите или грижите за които е похабявал в канализацията на кенефа с кеф. Тия типове са хрантутени толкова, че са забравили какво е оцеляване, а парадират, защото за друго отдавна не са кадърни.
цитирай
46. анонимен - 44. анонимен - фашистка пропаганда
05.06.2012 15:54
анонимен написа:
ХОРА ,БДЕТЕ!!! ФАШИСКИТЕ ОТПАДЪЦИ СЕ СЪЕДИНЯВАТ! ДА ИМ ДАДЕМ ЗАСЛУЖЕНОТО МЯСТО В ИСТОРИЯТА-НА БУНИЩЕТО!


На некадърниците като не им минат лъжите, все фашизъм уж виждали. Викайте, викайте. То и лъжливото овчарче така викало. Шушумиги смотани.
цитирай
47. karakondjulyt - Много комуняги са се проявили и все ...
05.06.2012 16:14
Много комуняги са се проявили и все анонимни.
Съюзът на българските нациовнални легиони е най-българската организация и най-омразна за червените кръвопийци.
Измивайте си устата, преди да споменете гордото име Легионер!
цитирай
48. анонимен - Много комуняги са се проявили и все ...
05.06.2012 16:21
karakondjulyt написа:
Много комуняги са се проявили и все анонимни.
Съюзът на българските нациовнални легиони е най-българската организация и най-омразна за червените кръвопийци.
Измивайте си устата, преди да споменете гордото име Легионер!

ТОЧНО ТАКА!Тези легиони събираха най-фашизираните елементи на България!И СЛЕД ТОВА ЩЕ МИ РАЗПРАВЯТ ,ЧЕ В БЪЛГАРИЯ НЕ Е ИМАЛО ФАШИЗЪМ!
Също като новите "демократи",които проповядват ,че в България нямало турско робство,а османско присъствие,за да слагат кървави червени герданчета на българите!
цитирай
49. vencivaleri1951 - Кому е нужно да се "ровят кокали" Всичко друго ли ни е е наред?
05.06.2012 16:51
А защо не проучите и действия на горяните ?
Ще Ви посоча само един случай и то с част от персонофицираните по горе.
Тунев е директор на горското стопанство в Пловдив по това време./баща на Вечислав Тунев който бе и директор на радиото/ Горяните са обградени от войска. Тунев се намесва понеже е имал авторитет в района и спира войската . Отива при горяните да разговаря и да им предложи да сложат оръжие , за да се избегне кръвопролитие. Убиват го мъчително. Останалото се знае...
цитирай
50. vencivaleri1951 - И какво им е българското и достойното на легионерите?
05.06.2012 16:58
karakondjulyt написа:
Много комуняги са се проявили и все анонимни.
Съюзът на българските нациовнални легиони е най-българската организация и най-омразна за червените кръвопийци.
Измивайте си устата, преди да споменете гордото име Легионер!


Поздрава, или това че са безчинствали над определен етнос в страната ни? Известен факт е , че участието в легионите те е отървавало от това да се биеш в дислосираните в Гърция и Югославия части. Виж дам за пушечно месо "комунетата "са ставали
цитирай
51. анонимен - Много комуняги са се проявили и все ...
05.06.2012 17:16
vencivaleri1951 написа:
karakondjulyt написа:
Много комуняги са се проявили и все анонимни.
Съюзът на българските нациовнални легиони е най-българската организация и най-омразна за червените кръвопийци.
Измивайте си устата, преди да споменете гордото име Легионер!


Поздрава, или това че са безчинствали над определен етнос в страната ни? Известен факт е , че участието в легионите те е отървавало от това да се биеш в дислосираните в Гърция и Югославия части. Виж дам за пушечно месо "комунетата "са ставали

НИЩО НЕ ТИ СЕ РАЗБИРА!Оправи си словореда!
цитирай
52. karakondjulyt - Ето тоя показва разликата между нормален и комунист - само комунист може да иска пак лагери.
05.06.2012 17:59
2. balkanec - Защо да си ходят, като трябва да си отработят
15:17
tomcat2 написа:
Комунизмът ще си отиде когато си отиде и последния антикомунист пещерняк седерунгел :)


Я колко пустееща земя има за засяване, уранови мини и какво ли не. Старите предприятия трябва да се възстановяват, нови трябва да се строят.
Как така щели да си ходят?
Народен съд и лагери, а когато си изкарат присъдите - по един банан в задника и да ходят където щат.

Комунистът е на-близкото до човека след маймуната и кучето.
цитирай
53. анонимен - Комунистът по същността си е най-противното същество, най-големия дефект в хилядолетната история на човечеството.
05.06.2012 18:12
Изключенията от това правило са малко, но дори и те се дължат на комунизирани роднини и среда, в която моралните устои са нещо непонятно.
цитирай
54. анонимен - Ей, антикомунистически говеда, ...
05.06.2012 18:24
Ей,антикомунистически говеда,съвсем се изпростачихте!Уж,за вас антикомунистите, това е недопустимо!
цитирай
55. анонимен - 666! СУПЕР
05.06.2012 18:41
....ДРУГАРА ТОРОС СЕЕ ПОБРЪКАЛ...!
цитирай
56. анонимен - Григор Симов - За отрязаните партизански глави:
05.06.2012 18:52
„Когато войската подгони партизаните, те започнаха да правят много беля в моя участък. Където видеха хижа или сграда на Горското, в която бяха останали провизии за зор-заман, разбиваха вратата и влизаха вътре; обираха всичко и я запалваха. Така до Караджа дере. Тръгнах след цялата шумотевица. Партизаните напред, войската след тях. Аз с коня по високото. Те вървят. Аз вървя. И гледам от време на време с бинокъла. Падне партизанин (от умора), шумкар викахме им тогава. Един човек излизаше от редицата с брадва или топор в ръцете и му отсичаше главата. Падне друг партизанин – същото. Който падна – режеха му главата. Войската и полицията вървяха отзад и събираха главите.
В далечината не можах да позная по лице човека, който сечеше главите на падналите. По-късно, като се върнах в село и разказах какво съм видял, вече се говореше, че тая работа я вършел един нашенец. Той не остана жив. Живееше наблизо. За съжаление името на екзекутора не съм отбелязъл в записките, но не можех да го забравя. Казваше се Чолаков. Като малкото му име съм забравил.”

Повече данни по въпроса, в публикацията ми:
http://grigorsimov.blog.bg/politika/2010/11/25/otrovnite-mitove-koito-ni-razdeliat-bkp-i-prevratyt-na-9-iun.640573
цитирай
57. grigorsimov - Отровните митове, които ни разделят (извадка)
05.06.2012 18:59
Превратите от 1923, 1934 и 1944 г. са дело на едни и същи хора, на едни и същи организации – масони и комунисти! Да, това не е широко известно, но добре известният Кимон Георгиев е участвал и в трите преврата, като и трите пъти е ставал "министър-председател"!!
А Кимон Георгиев (и не само той - разбира се) е прикрит евреин и водач на масонската военна организация "Звено". Това, горе-долу, е известно. Не е известно обаче, че към края на живота му, в началото на 60-те години, съветска делегация посещава Кимон Георгиев в "служебната" му вила в София и му връчва
– ДИПОЛОМ - 40 ГОДИНИ ЧЛЕН НА КПСС!

Този факт, а и сведенията за отношенията между масоните и комунистите, свидетелстват, че те - масоните и комунистите, са слуги на една и съща световна сатанинска юдомасонска сила, която от хилядолетия "работи" подмолно за подчиняване, поробване и избиване на мнозинството от световното население, и на първо място – на арийската (европейската) раса!
Масоните и комунистите са "звена" от една и съща престъпна юдомасонска - сатанинска верига

Отровните митове, които ни разделят:
http://grigorsimov.blog.bg/politika/2010/11/25/otrovnite-mitove-koito-ni-razdeliat-bkp-i-prevratyt-na-9-iun.640573
цитирай
58. grigorsimov - А за "най-напредничавия" съветски строй прочетете следното откровение на Бухарин:
05.06.2012 19:40
...За Бухарин, когото обикновено причисляват към "руснаците", привеждам писмо, публикувано от него, в лондонския еврейски вестник “La Revue universelle” March 1, 1928г:
"Да, Русия определено умира. Въобще никъде не съществува и никога не е съществувала, в нито една страна, класа от населението, животът на която да е бил по-лош, отколкото в условията на съветския рай... Ние правим експерименти върху живото тяло на съветския народ - дявол да го вземе, точно така, както в кабинета по анатомия, студентът медик рови в трупа на някой скитник. Прочетете внимателно и двете наши конституции. И в двете, искренно е записано, че на практика, нас не ни интересува ни Съветският съюз, ни която и да е негова част. Това, което ни интересува е универсалната юдейска световна революция, за която ние винаги сме жертвали всичко, включително и самите себе си. Тук, в Русия, в наща страна, където сме абсолютни господари, ние не се боим въобще от нищо. Страната, омаломощена от войни, епидемии, смърт и глад, които са все по-унищожителни, но знаменателни средства за нашето дело, повече не е способна и за най-малкия протест, ни за най-малкото възмущение, намирайки се постоянно под незаспиващото внимание на ОГПУ и нашата армия. Често ние сами се учудваме на това търпение на народа. Можете да бъдете уверени, че в целия СССР, нями ни едно семейство, където, по един или друг начин, да не сме убили бащата, майката, брата, дъщерята, а и изнасилили; също, сина или други роднини или приятели. И това е отлично! Още повече, че Феликс Дзерджински спокойно се разхожда из Москва, без никаква охрана, и даже нощем. Когато го упрекнахме за тази непредпазливост, той само се разсмя и каза: "Какво? - Те никога няма да се осмелят - верицата им кучешка”! И той е абсолютно прав. Те наистина никога няма да се осмелят.
Що за странна страна!?"

(Г.С: Дзерджински е полски евреин, говорел и пишел на идиш, както и Ленин!)

– превод от руски
цитирай
59. toross - АУ, удивих се на огромния брой коментари,
05.06.2012 19:45
мислех да отговарям подробно на някои , но виждам, че това го е направил по прекрасен начин в двата предходни коментара такъв човек като Григор Симов, който сам по себе си е лигенда в борбата срещу комунизма. Само да добавя нещо.
В началото ме питат за съдбата на осъдените. Да има още живи, но са малко, голяма част от осъдените след като са излезли от затвора веднага са осъдени пак. Типичен е случая с Д. Къркев, който си излежава присъдата от 3 г., но веднага след това през 1951 г. е осъден отново на 8 г. Подобен е случая с бай Тушо - Петър Попиванов. Да не говорим, че семействата им са репресирани и след това.
Друго - някакво изкопаемо недоволства, че не съм предоставил линк към присъдата??! Ако той може да намери линк от 1948 г. - да го направи ... Аз в началото обясних , че предоставям уникални документи, които досега не са публикувани никъде.
И да се разберем - фашизъм в България никога не е имало, независимо от някои по-малки организации, които са се титулували така. Легионерите, Бранниците, Ратниците, Отецпаисиевците са родолюбиви, националистически организации, провеждащи пробългарска политика през цялото си съществуване. А режима в Германия е националсоциалистически, по точно партията на Хитлер се казва буквално Германска работническа национарсоциалистическа партия - това да го запомнят някои изкопоеми тук.
Друг пък недоволства, че е осъден само един на смърт... Какво да добави разумен човек към комунтара му. Само преди по-малко от година преди тази конспирация има друга , в която смъртните присъди са 13, ако може това да го задоволи този анонимен "коментатор", а от изброените тук са убити точно 7 , просто от кумова срама им лепват посмъртно присъди, за да им конфискуват имуществото.
Това е положението.
цитирай
60. balkanec - СЪОРГАНИЗАТОР - ЧИФУТСКИЯ ЦЕНТЪР ХАНА АРЕНТ :)
05.06.2012 19:57
Поканата е да ходите да ближете еврейски задници заедно с чифутопоклонниците от Торос :) Логичен и очакван завършек за дупедавци.
Поне чифутите подхвърлят ли по някоя стинка като се навеждате?
Ето защо е цялата истерия - за малко келепирец, за малко гивеч. Банално и очаквано.

...

"Хана Аренд е немско-американски политолог, философ и мислител от еврейски произход."
http://bg.wikiquote.org/wiki/%D0%A5%D0%B0%D0%BD%D0%B0_%D0%90%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4

...

Подлоги сте и подлоги си оставате.
цитирай
61. анонимен - 60. balkanec - Ето защо е цялата истерия - за малко келепирец, за малко гивеч. Банално и очаквано.
05.06.2012 21:07


Банално и изтъркано комунистическо дърдорене. Тези червени гъзолизци едно си знаят, едно си баят - "нарочвай другите за собствените си изгъзици". Гнусни типове без грам чест и достойнство. Втори път не хвърляй прескъпите лекарства в тоалетната, мръснико. Никой не те кара насила да се лекуваш, и ако имаше поне грам съвест, нямаше да нанасяш щети за десетки хиляди левове, които всички отделяме за здравето на хора, а не на изроди, които ги изхвърлят в канала. Гнусна твар.
цитирай
62. анонимен - 61. анонимен,
05.06.2012 22:05
анонимен написа:


Тези червени гъзолизци едно си знаят, едно си баят - "нарочвай другите за собствените си изгъзици". Гнусни типове без грам чест и достойнство.


Червеният гъзолизец е пуснал постинг в в типичния си стил: "нарочвай другите за собствените си изгъзици". Нима очакваш някаква съвест от тип, който излива лекарства за хиляди в канала? Това, че похабеното от него е можело да спаси други е последното, за което би се сетил мръсника, но и да се сети, ще мълчи като пукал и ще гледа да навреди на колкото е възможно повече хора.

цитирай
63. balkanec - Анонимен - 40, 45, 61
05.06.2012 22:07
Дано не ти дойде зора до главата, че тогава ще те питам...
цитирай
64. анонимен - 63. balkanec - Анонимен - 40, 45, 61
06.06.2012 07:55
balkanec написа:
Дано не ти дойде зора до главата, че тогава ще те питам...


Разгеле, май почна да сгряваш какво искат да ти кажат!
Остава да се сетиш, че каквото ти и близките ти чувстват, когато става дума за живота на нягого от вас, същото го чувстват и останалите хора и няма как само твоята кожа да е безценна, а кожата на останалите и на осиротелите им близки, да не заслужава друго, освен гаври.

Ако ли пък сгрееш, че правото стъпва върху защитата на живота и собствеността, ще забравиш, че някой отвън унищожава държава, в която правото е слуга на схващания, че живота и собствеността на останалите могат безнаказано да бъдат подлагани на “революционни” разпореждания и лумпенски попълзновения или тълкувания.
цитирай
65. doktora757 - Големи глупости четох по-нагоре! ...
06.06.2012 19:47
Големи глупости четох по-нагоре! Гледам много промити от комунистическата и ционистко глобалистката (психо-фашизъм) пропаганда мозъци! Та "другарите" комунисти след 1944 г. избиват цвета на българската нация над 140 000 души и то предимно хора от интелигенцията, за да могат цървулите партизани да им заграбят имотите и червената номенклатура да се настани в тях на готово! Още около 300 000 души са репресирани в лагери и затвори и са изселвани, депортирани, въдворявани и тероризирани и те и техните близки и роднини! Комунистическите изверги направиха и отвратителните концлагери и затвори - над 86 на територията на цялата страна, където труповете на убитите се хвърляха за храна на прасетата (справка в лагера "Слънчев бряг" и "Белене")! Същите тия комунистически изроди и техните деца и внуци ограбиха България след 1989 г. и маскирани като "демократи" продължават да грабят и унищожават български анарод, подлагайки го на явен геноцид вече 23 години в "преход"! ЩЕ ДОЙДЕ ОБАЧЕ ВИДЬОВ ДЕН И ВСИЧКО ЩЕ СИ ПЛАТЯТ С ЛИХВИТЕ, А НЯКОИ ЩЕ ВИСНАТ И ПО СТЪЛБОВЕТЕ, А НАГРАБЕНОТО ЩЕ СЕ ОТНЕМЕ В ПОЛЗА НА ДЪРЖАВАТА!!!.......))))))
цитирай
66. alexanderherzdorf - Поздравления за постигна! Не об...
06.06.2012 22:36
Поздравления за постигна! Не обръщай особено внимание на другарите комунисти. Те все още тъжат за влашкото цигане Тодор Живков и за разни подобни отрепки като Гошо Тарабата. Престъпленията на комунизма трябва и ще се доказват. Колкото до въпроса, дали в България е имало фашизъм... Отговорът е повече от категоричен - НЕ! Монархофашизмът е поредната измислица на подлогите на СССР, за да легитимират антибългарската си партизанска война. Жалко обаче, че днес не може да се намери един Стамболов или Александър Цанков да ги вкара в правата линия. :)
цитирай
67. samvoin - Редно е да се спомене, че повечето от ...
09.06.2012 00:05
Редно е да се спомене, че повечето от тези хора са НАЦИОНАЛИСТИ и че именно националистите, са хората с най - тежки политически присъди от преди 1989-а година и с най - тежка съдба сред лагеристите, тоест - оцелелите от ада "народен съд" националисти, защото повечето не го преживяват, а са избити още там като "фашисти".
Надявам се само, инцициативата да не бъде опорочена от нечисти цели и помисли.
Тази фондация "Ана Политковская" и самия и "патрон", меко казано - малко ми "миришат", както и други фондации и имена, с имената на глобалисти и други интернационалисти - космополити и на криптоционисти, все с "богоизбрани" имена...;)
цитирай
68. schumpov - Виждал съм килийте в мазето на Об...
09.06.2012 19:09
Виждал съм килийте в мазето на Община Пловдив, където са затваряни и измъчвани много антикомунисти. Преди десетина години един дядо от Цалапица ми разказа как той бил затворен в избата, а жена му като дошла да го издирва била също затворена под стълбите. Добре ще е тези изби да се превърнат в МУЗЕЙ за героите на антикомунизма.
цитирай
69. samvoin - Виждал съм килийте в мазето на Об...
09.06.2012 19:27
schumpov написа:
Виждал съм килийте в мазето на Община Пловдив, където са затваряни и измъчвани много антикомунисти. Преди десетина години един дядо от Цалапица ми разказа как той бил затворен в избата, а жена му като дошла да го издирва била също затворена под стълбите. Добре ще е тези изби да се превърнат в МУЗЕЙ за героите на антикомунизма.
Да, в Беларус има цял Мемориален комплекс в село Хатин, с отбелязани местата на които са изгорени живи хора през ВСВ - от местните колаборационисти.
Кой обаче да направи такъв комплекс в Стряма да кажем или на други такива места, възпоменаващи жертвите на зверствата на тукашните съветски колаборационисти?
цитирай
70. анонимен - ето я истината http://www. 5str...
10.06.2012 14:07
ето я истината http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/74632
цитирай
71. kostadin - Така или ниаче това е миналото ни ...
10.06.2012 19:32
Така или ниаче това е миналото ни защо трябва да го предъвкваме всеки ден след като днес сме по - зле от вчера.
Дали някай си е направил извода ,че няма разлика между капитализъм и социализъм.И двата строя са построени на лъжливото усещане ,че човек създава принадена стойност.Това не е вярно!
цитирай
72. samvoin - Номер 11, изглежда иска да ни каже, ...
11.06.2012 01:50
Номер 11, изглежда иска да ни каже, че сега е нещо по - добро от посоченото и че партия ГЕРБ е създадена от някой друг и са с нещо по - различни, в положителен смисъл от изброените предходни?! :D
Не само сега не е по - различно и по - добре, а сега дойдоха най - алчните, отпадъчни и безпардонни отпадъци на номенклатурата на онази партия и най - некадърните, примитивни и зависими, начело на бившия "татов" бодигард - Боко Тиквата, чиито дедо не е убит заради "героична борба с комунистите", а щото барал жени по селото и искал да оправя жената на съседа си - шумкар.
Начело на другаря Цецко Цачев - бившия партиен секретар и РАБФАГ - овец от град Плевен, после станал "син" и изритан от последния син и екс - червен кмет на Плевен, заради далаверки в общината.
Ако тези ги смятате, че в добрия смисъл са по - различните, то кажете му здраве и вижте сега икономически показатели и разминаване между доходи и цени, вижте нивото на безработицата и мизерията.
Разликата е, че те са от бандата на която Ран и Ът наредиха 1989-а година - пак от онази партия, да си останат на власт во век и веков и да грабят, да осигурят безнаказано на 'своите" - ако си траят и да редуцират българското население, а на последната властваща банда и осигури новия "голям брат", възможно най - голямата безнаказаност и закрила, по - голяма и отколкото на първия номенклатурно - милиционерски ешалон от БСП дори и втория и третия - от СДС, ДПС и НДСВ...
Това е дори разликата, ако трябва да сме точно - между партия ГРОБ и предшестващите го ешалони на червената номенклатура - "гушнала" се с новите колонизатори - съюзници на старите от ВСВ, с които си "смениха караула" на 10 ноември 1989-а година и обрекоха на един още по - жесток, този път социален геноцид вече - целокупния български народ, от онзи на 9 септември 1944 година - срещу интелигиенцията и патриотите.
Този път, преструващите се на "антикапиталисти", станаха безнаказано феодални капиталисти - робовладелци и колониални администратори, без свян и скрупули
цитирай
73. samvoin - и присвоявайки и усвоявайки чрез ...
11.06.2012 01:52
и присвоявайки и усвоявайки чрез "приватизации" от всякакъв безобразен вид и чрез източване на банките и създаване на банки - фантоми, народното и държавно имущество и труд, ако през 1944-а просто го отнеха на частника и на средния предприемач.
Сега те още повече и от при старата своя партия - банда и "майка" и от своите предшественици, задушават всеки помисъл за предприемачество и независимост от феодализма и крепостничеството им и имат наглостта, да казват, че са други и вие тука да им пригласяте!
цитирай
74. анонимен - ot juli
12.06.2012 23:49
tiq komunisti sa golqm smqh,dumata-fa6izam se poqvqva prez 1928 g v italia ot dumata ''FASHIO''o6te ne moga da vdena kak taka prez 1923 god e imalo ''ANTIFASHISTKO'' v na6eto OTECHESTVO,mbnogo sa mi sme6ni !!!!
цитирай
75. samvoin - tiq komunisti sa golqm smqh, dum...
13.06.2012 06:17
анонимен написа:
tiq komunisti sa golqm smqh,dumata-fa6izam se poqvqva prez 1928 g v italia ot dumata ''FASHIO''o6te ne moga da vdena kak taka prez 1923 god e imalo ''ANTIFASHISTKO'' v na6eto OTECHESTVO,mbnogo sa mi sme6ni !!!!
Без да харесвам фашистите, искам само да напомня в синхрон с фактите, че фашистите на Мусолини не са избили изобщо толкова от своя народ - без съд и присъда, колкото са избили цанковистите - плутократи и комунистите.
А да не говорим за национал - социалистите, чиято революция пък, се отличава с още по - голяма "безкръвност" сред своя народ, общност и нация - в сравнение с всички останали в Европа, които миналите векове познават.
Между фашизъм и национал - социализъм, също има дълбоки и фундаментални разлики, но това е обект на друга дискусия.
Мусолини и Хитлер, не могат по никакъв начин да се сравняват и отличат с такива масови убийства сред своя народ и с такова разделяне на своята нация и антагонизъм в нея, с каквито се отличават стамболовистите, цанковистите и особено комунистите, а преди тях е може би "учителя" им - поставилият на колене за пръв път България отвътре, пред враговете и - Борис Първи, но това също е друга тема.
Каквито и грехове на имат Мусолини и Хитлер или Бонапарт и колкото и невинни хора да са избили, пак казвам - поне не е било сред техния народ, нация и общност.
Това общо взето важи мисля и за всички националистически режими - колкото и диктаторски да има и сред тях и криворазбрано - националистически...
цитирай
76. анонимен - Глутница от кръвожадни зверове
15.06.2012 22:15
Колко души са убити в България обявени, че са фашисти, без да се били фашисти, никой не знае. Никой не знае защо всеки наречен фашист трябва да бъде убит. Същото колко невинни хора са убити като комунисти, без да са комунисти, никой не знае. Но агитатори и пропагандисти си играят с живота на хората, като че ли човешкият живот е нищо. За изкланите невинни албанци знаем много, но за изкланите сърби, хървати, босненци, черногорци, цигани, власи, турци, гърци, евреи, македонци, съвсем малко. На Балканите всеки убиваше и биваше хвален като най-великият. Всеки се оправдаваше, че има право да убива. Докога кръволоците ще бъдат хвалени като богове. Докога ще падаме по корем и ще им ближем задниците на разните новородени сталинчета, хитлерчета и други грехотийки.
цитирай
77. samvoin - Колко души са убити в България об...
15.06.2012 22:32
анонимен написа:
Колко души са убити в България обявени, че са фашисти, без да се били фашисти, никой не знае. Никой не знае защо всеки наречен фашист трябва да бъде убит. Същото колко невинни хора са убити като комунисти, без да са комунисти, никой не знае. Но агитатори и пропагандисти си играят с живота на хората, като че ли човешкият живот е нищо. За изкланите невинни албанци знаем много, но за изкланите сърби, хървати, босненци, черногорци, цигани, власи, турци, гърци, евреи, македонци, съвсем малко. На Балканите всеки убиваше и биваше хвален като най-великият. Всеки се оправдаваше, че има право да убива. Докога кръволоците ще бъдат хвалени като богове. Докога ще падаме по корем и ще им ближем задниците на разните новородени сталинчета, хитлерчета и други грехотийки.
Ти я вземи та ни "светни", от коя година взе да има "македонци" и за сметка на колко изклани и дебългаризирани българи насила, бяха "произведени" последните?...
Пък после ми дрънкай за "македонци"...
А гърците, от кого са били "клани", че се не сещам?
Те май те колеха през целия 20 век, ама верно е, че кланетата между българи и българи и от страна на "нашите" еничари, просто ги задминаха даже и тех...
цитирай
78. анонимен - 2 саксии мушкато
16.06.2012 10:51
анонимен написа:
hatanasov написа:
Другарят от ДС, забравил си Митко Палаузов и Овчарчето Калитко. малко книги си прочел.

Нито съм бил в ДС,МВР или БРП/к/,БКП, БСП! Не съм ги забравил и тези, за които пишеш сукалче с млекце в устата!
Това разделение на народа в България започна в края на I СВЕТОВНА ВОЙНА,когато хиляди войници бяха избити при Владая,след това дойде 9 юни 23 г.,септемвлийското въстание, атентата 25 г.и последвалия терор на монархофашисткия режим до септември 44г.
И все още има реваншисти,които плачат за смъртта на оня звяр Хитлер,довел човечеството до II световна война с гибелта на над 50000000 жертви!


Ми ти си бил готов кадър за ДС бе другарю... как са те изпуснали? :))) А за 50-те млн. жертви които цитираш май не искаш да си спомниш, че др. Сталин е избил 66 млн.! Хитлер е бил кротко агънце в сравнение с него ;)
цитирай
79. анонимен - За блога и реакцията на ДС-агентите
23.08.2012 13:52
Самият факт на толкова яростни писания от страна на комунетата по темата е показателен: Много ги БОЛИ, настъпени са по болно място. Това е голямо признание за Торос. Не казвам най-голямото, защото то е от честните и достойни българи, които му благодарят за усилията; също така и от светлата памет на възкресените жертви.
Втората световна война е замислена и подготвена от Сталин и всички жертви са си на негова сметка, отделно са милионите 'поданици' на СССР: украинци, литовци, латвийци, татари ... Хитлер на този фон бледнее.
цитирай
80. krumbelosvet - Има прогрес за 70 години.
22.02.2016 18:29
"Комунягите" станаха "комунета".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: toross
Категория: Политика
Прочетен: 9523339
Постинги: 935
Коментари: 6147
Гласове: 9515
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031