Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2013 16:33 - Българите ли са идиоти или социолозите?
Автор: idealist Категория: Политика   
Прочетен: 16487 Коментари: 37 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    






     И като се заредиха през последните дни едни социологически проучвания - ум да ти зайде! :) Хората протестират повече от месец, прочухме се като държава на живите факли, Евростат отчита рекордна бедност и мизерия на българите през последните години, но - ГЕРБ продължава да е първа политическа сила и дори според Мира Янева(Радева) качва с 2%! :))) Айде, бе! Ама верно ли?! :)
    Тук, разбира се, всеки изкушен от политиката човек, който има добра памет, си спомня един интересен факт - с колко социологически агенции беше сключил договори ГЕРБ по време на последните местни и президентски избори. Нека да припомня:

"За предстоящите избори ГЕРБ плаща на 36 различни агенции. Това става ясно от отчетите пред Сметната палата, които са длъжни според закона да представят партиите преди изборите.

Предизборната кампания на бойкоборисовата партия е рекордна – общо пред Сметната палата са обявени 44 агенции. Излиза, че почти всички рекламни, пиар и социологически агенции работят за ГЕРБ..."

    Става ясно, че тепърва ни очакват още доста подобни резултати от проучвания на уж народното мнение. Едни добре платени и майсторски манипулирани резултати. Ама защо, ще кажете - кому е нужно това, какво печелят от ГЕРБ? Ако все още някой не се е сетил - ще отговоря. Тези завишени прогнози за рейтинга на ГЕРБ имат две простички цели:
    1. Една част от хората са склонни винаги да гласуват за бъдещия победител. Дали от сервилност към властта или от страх за работното си място - това е друга тема. Но този вот винаги е бил факт у нас през последните 23г. И още - това, че партията ти води в проучванията, вдъхва сили на актива и симпатизантите ти, мобилизира твърдия електорат.
    2. Чрез тези завишени данни се подготвя оправдаването на завишените чрез манипулации и пазаруване на гласове резултати при гласуването на 12 май. Няма как да ти посочват рейтинг 10-12 %, а ти да спечелиш изборите с 24-30%, нали? Народът веднага ще излезе на улиците и ще те помете. Именно затова сега се плаща щедро на продажните социолози и агенции. С какви или с чии пари се плаща - това също е една друга, отделна тема.
    Чете прогнозните данни човек и в главата му естествено се оформя въпросът от заглавието на този постинг - българите ли сме идиоти или социолозите? След 40 дена ще разберем :)



e-vestnik.bg/12800





Гласувай:
42



1. zemela - Хората вече заявиха, че отказват да ...
02.04.2013 16:42
Хората вече заявиха, че отказват да се доверяват на познатите физиономии в политиката. Сега им остава да съберат достатъчно разум, за да не вярват и на социолозите:))
цитирай
2. idealist - Има
02.04.2013 17:00
zemela написа:
Хората вече заявиха, че отказват да се доверяват на познатите физиономии в политиката. Сега им остава да съберат достатъчно разум, за да не вярват и на социолозите:))

една голяма заблуда у хората, за жалост. Че непознатите лица ще са по-добра стока от познатите... Някак си не го доказа по никой начин най-новата ни история през последните 23 г. Помня, че във Великото НС имаше най-много популярни лица. После всяко следващо НС ставаше все по-безлично и неразпознаваемо и се пълнеше с послушни натискачи на копчетата за гласуване...
цитирай
3. podvodni - Българските социолози са идиоти !
02.04.2013 17:11
Българските социолози са идиоти !
цитирай
4. rustocks - Всички сме идиоти!
02.04.2013 17:19
Всички сме идиоти!
цитирай
5. podvodni - Всички сме идиоти! Вярно е, ид...
02.04.2013 17:33
rustocks написа:
Всички сме идиоти!

Вярно е, идиоти сте!
цитирай
6. kostas - Всички , които се подвеждат от идиоти са
02.04.2013 17:35
пълни идиоти !!! Взимането на решение и изпълнението му е човешка черта , отделила го от стадото с овце!!
цитирай
7. idealist - :)))
02.04.2013 17:41
rustocks написа:
Всички сме идиоти!

Тия, дето лапат покрай ГЕРБ не са! :))) Виж за останалите - може да си прав :)
цитирай
8. ramone - Хората вече заявиха, че отказват да ...
02.04.2013 18:35
idealist написа:
zemela написа:
Хората вече заявиха, че отказват да се доверяват на познатите физиономии в политиката. Сега им остава да съберат достатъчно разум, за да не вярват и на социолозите:))

една голяма заблуда у хората, за жалост. Че непознатите лица ще са по-добра стока от познатите... Някак си не го доказа по никой начин най-новата ни история през последните 23 г. Помня, че във Великото НС имаше най-много популярни лица. После всяко следващо НС ставаше все по-безлично и неразпознаваемо и се пълнеше с послушни натискачи на копчетата за гласуване...

Що и не кажеш направо на женицата кои "познати лица" са правилният избор?
Минус!
Нулева толерантност към путьовщината.
цитирай
9. theeconomist - А, те идиотите, ни мислят за идиоти.
02.04.2013 18:47
И пишат, че сме идиоти. Но сега я гледам тая кривоноса пръчка от НИИМ на ЦК на ДКМС, как се оправдава и обяснява, че имало липса на коректност.

Всичките днешни социолози, ги е правил един к*р, но просто са се продали на различни господари.

Мира току що рече "20 години сме на тоя терен". Вярно че е на терен, макар и грозничка и дърта.:-)))
цитирай
10. milady - Много си активен, младежо :)
02.04.2013 19:31
За жалост само с езотерика и...сарказъм, не му се вижда края..:)) С най добри чувства :)
цитирай
11. idealist - Ако
02.04.2013 19:36
milady написа:
За жалост само с езотерика и...сарказъм, не му се вижда края..:)) С най добри чувства :)

Ако това обръщение "младежо" е към мен - благодарско, голямо! :)))
цитирай
12. idealist - ramone
02.04.2013 19:40
Всеки сам си избира правилните лица - аз поне съм ЗА това да го прави. Да чете, да слуша, да мисли и - да избира.
Не знам какво имаш предвид под пут--вщина в коментара си и не ти разбрах много добре мисълта? :)
цитирай
13. ramone - ок, обяснявам.
02.04.2013 20:08
Това, което те е провокирало в случая не е, че агенциите са платени (което не е новина), а самия резултат.
Демек, сигурен съм, че ако резултатът от изследването беше обратен (30 на 15 за БСП), ти нямаше да напишеш това.
От това следва, че "справедливия гняв" от корумпираната социология отива на кино.
На цивилизован език, това се нарича безпринципност, но аз предпочитам да го наричам путьовщина.
цитирай
14. idealist - Да поясня и аз:
02.04.2013 20:49
ramone написа:
Това, което те е провокирало в случая не е, че агенциите са платени (което не е новина), а самия резултат.
Демек, сигурен съм, че ако резултатът от изследването беше обратен (30 на 15 за БСП), ти нямаше да напишеш това.
От това следва, че "справедливия гняв" от корумпираната социология отива на кино.
На цивилизован език, това се нарича безпринципност, но аз предпочитам да го наричам путьовщина.

Моят гняв не е към продажните социолози, а към онези, които ги купуват с нашите пари. Капиши? Дошло? Гед ит? Ей това можеш да наречеш пут--вщина с чиста съвест вече - да си крадеш народа, за да можеш после да го изманипулираш пак да те избере :) Анадън му? :)))
цитирай
15. ramone - ми не разбрах естествено,
02.04.2013 21:19
щото за това няма и дума в текста. Освен ако не е било кодирано.

цитирай
16. tikoev - Не социолозите, а българите са си ...
02.04.2013 23:30
Не социолозите, а българите са си идиоти...В деня преди изборите българина си купува тройно количество алкохол /ако е гражданин...селяните сами си го произвеждат/ защото на другия ден не може...Прави един два тура още същата вечер за да си избистри тиквата относно избора си...На другия ден глава клюма, г*з не се вдига, мисъл няма /не, че е имало преди това, но това са подробности/. Хапва една шкембе чорба обилно подсладена с две глави чесън, обърсва се с опакото на ръката си, оригва се мощно и започва да гледа кръвнишки..."Жена, донеси ми дрехите, м@мицата ти..." Навлича се и тръгва, но понеже цял месец са му набивали в тиквата кое е печелившето число в политиката се озовава пред най-близкия тотопункт. След половинчасово клатене пред вратата му жетона пада и той се отправя към най-близкото училище /там се е преместило тотото/ Там прережда десетина души /не защото го мисли....нали няма мистл в главата, а само заради спортния дух/, грабва печелившия фиш, мята го в /урна ли беше, кво беше там.../ разписва се върху ведомостта за получаване на парите с такъв финален замах, че разбужда всички наблюдатели, застъпници и родоотстъпници...И така, близо ...абе срам ме е да го кажа колко време продължава махмурлука му...но някъде около половин хилядолетие /а да, извинявайте...милениум било/.
цитирай
17. chichstefcho - ...
02.04.2013 23:37
След като българите са идиоти е напълно логично и социолозите, които са също българи да са идиоти.

Некви други въпроси да имаш ?
цитирай
18. анонимен - Подводни
03.04.2013 00:02
И така, да обобщим! Не е важно кой и как ще гласува, важното е на края резултатите от "вота" да бъдат подбни на социологичните прогнози. Толеранса е в рамките на статистическата грешка. Та, идиоти са предателите политици, социолозите които са купени от предателите политици и онези които все още вярват в Дядо Коледа ( че изборите променят нещата и техният глас е много важен ).
цитирай
19. idealist - Не,
03.04.2013 09:20
chichstefcho написа:
След като българите са идиоти е напълно логично и социолозите, които са също българи да са идиоти.

Некви други въпроси да имаш ?

Към теб нямам въпроси :)
цитирай
20. vdp - Мнение
03.04.2013 09:50
Ясно е, че с тия платени проучвания ГЕРБ си постилат за изборна победа с лъжи, манипулации и купуване на гласове. Замислям се обаче, дали една евентуална тяхна победа няма да се окаже пирова. Да кажем, че получат мнозинство - какво става? Оправданията с тройната коалиция няма как да минат вече, а са забъркали такава каша, че който и да дойде не може да се оправи по никакъв начин. Е не е ли по-добре те да си ядат жабите. Абсолютно съм убеден, че едно ново правителство на ГЕРБ с мнозонство е най-доброто лекарство срещу тях самите. При такава ситуация им давам максимум половин година до пълното им отиване в небитието.
цитирай
21. idealist - Прав си,
03.04.2013 10:08
vdp написа:
Ясно е, че с тия платени проучвания ГЕРБ си постилат за изборна победа с лъжи, манипулации и купуване на гласове. Замислям се обаче, дали една евентуална тяхна победа няма да се окаже пирова. Да кажем, че получат мнозинство - какво става? Оправданията с тройната коалиция няма как да минат вече, а са забъркали такава каша, че който и да дойде не може да се оправи по никакъв начин. Е не е ли по-добре те да си ядат жабите. Абсолютно съм убеден, че едно ново правителство на ГЕРБ с мнозонство е най-доброто лекарство срещу тях самите. При такава ситуация им давам максимум половин година до пълното им отиване в небитието.

народът ще ги помете от властта много бързо. Лошото е, че това ще се съпътства от голям хаос и анархия. А те до нищо добро за хората и държавата ни няма да доведат. Моята надежда е политиците да се освестят и да застанат зад едно програмно правителство с ясни задачи и цели. И съставено от професионалисти, а не от политически креатури и партийни послушковци.
цитирай
22. vdp - Не знам,
03.04.2013 10:33
Не вярвам политиците да се освестят. По скоро ми се струва, че трябва да изживеем своя катарзис. Лошото е, че не вярвам и в така наречения "народ". Прекалено сме лесни за манипулация. Факт е, че една група ченгенца ни водят за носа вече 70 години.
цитирай
23. blogerka - Ден
03.04.2013 11:44
година храни.(че даже и 4г.) Кога, ако не сега ще му ударят "келепира" социолозите (че даже и рейтинга да си пооправят).
цитирай
24. georgimet - какви социолози?
03.04.2013 11:59
Социолог е човек, който изучава обществото и обяснява поведението му - в случая, какви са политическите нагласи и ЗАЩО. Тези идиоти, които "медиите" наричат социолози само съобщават едни цифри и се карат чии данни били по-верни. Нито дума анализ, свързан с реалността. Отделно, че методите им за събиране на данни са смехотворни, меко казано. Някой от вас да е бил питан от социолог нещо?
цитирай
25. valmont - 40 дни...
03.04.2013 12:05
чудни Велики пости ви очакват там...
както се казва в едно древно проклятие: да ти се случи да живееш в интересни времена...
цитирай
26. idealist - Казваш,
03.04.2013 12:18
milady написа:
Не му се вижда края, "Качеството" на т.нар. Електорат се влошава, с дни.За какъв "избор" и каква промяна, говорим.

да се ориентираме към Терминал-2 ли?
цитирай
27. idealist - Де
03.04.2013 12:19
valmont написа:
чудни Велики пости ви очакват там...
както се казва в едно древно проклятие: да ти се случи да живееш в интересни времена...

да бяха само 40 дни...
цитирай
28. blogerka - Това
03.04.2013 12:37
за Терминал-2 на запад е още по-зле.(вервайте ми-както беше казало едно царско нищожество-той като дойде с юпитата не мръднаха от България. Ако бяха по-зле щяха ли да са тук.(или ние сме дълготърпеливи?))
цитирай
29. ende - Ето го верния отговор.
03.04.2013 12:38
Идиоти не са българите или социолозите -
Идиот е Сава Павлов.

Социолози или колбасари – един римоаналитичен поглед

от: jeremy231

Тоя пак е неспособен да създаде нещо свое, прочел е твоя постинг и е забъркал поредното си аки. Напомпал го е и смърди на първа.
Блогът си има свой Велик идиот - Савата.
Всеки ден тоя с фалшиви прочити вони на първа,
цитирай
30. skarif - С две ръце подкрепям изразеното ...
03.04.2013 13:38
С две ръце подкрепям изразеното мнение. Как ми се иска поне веднъж хората наистина да се събудят и да гласуват по съвест, а ако съвестта го диктува- и да не гласуват. Отчаяно се моля най-после да ни светне и най-сетне да помислим, ама хубавичко да си помислим, преди да гласуваме. Затова и страшно ме хвана яд на Мира Радева ли, Янова ли, както е там, че създава нагласи у, и без това, измъчения народ. Трябвало да бъде открита и да не се страхува да покаже истината... Абе, айде оставете хората поне веднъж САМИ да открият тая истина, а не да им я насаждате в главите... Бяс! Тоя път ако не се избият на тия избори и ако не стане гражданска война, няма да е....
цитирай
31. vania23 - Значи цялата работа с идиотизма е следната :)
03.04.2013 13:45
Поръчителите на социолозите си мислят, че ние сме идиоти. Социолозите знаят, че не сме идиоти, но искат да си вземат паричките и ни пускат идиотизмите си. Ние, съответно, не сме идиоти и не им вярваме.
Добрата новина е, че никой в цялата схема не е идиот - има само нагли, които поръчват и алчни, които вземат. А... и нещастници, които не вярват вече на нищо. Лошата новина е, че ние сме нещастниците.
цитирай
32. kanibal - гафът с двойно повечето гласове за ...
03.04.2013 14:00
гафът с двойно повечето гласове за ГЕРБ не може да скрие два очевидни факта.
1. ГЕРБ ще спечели изборите и това е ясно и за бебетата.
2. Ще ги спечели, защото няма нищо по-добро от него. Всички партии са идиотски, но ГЕРБ е най-малко идиотската, да не би да искате комунистите?
Тва е положението,
а народ, който е гласувал толкова пъти след 10 ноември за комунистите, вместо да ги забрани, както КПСС в Русия, е наистина от идиоти, хаха
цитирай
33. idealist - kanibal
03.04.2013 14:43
Ти бебетата как ги интервюира, че им знаеш мнението? :) И как разбра, че ГЕРБ е най-доброто от всичко - по самозапалилите се хора или по броя на безработните и бедните?
Човек трябва да е наистина много прост, за да се изказва като теб :)
цитирай
34. kanibal - Ами много просто - от две злини се ...
03.04.2013 15:04
Ами много просто - от две злини се избира по-малката.
Ако не управлява ГЕРБ, ще управляват комунистите. Защо не си го кажеш това открито - не искам ГЕРБ, искам комунистите

Не ми пука за ГЕРБ и изобщо няма да гласувам, но по липса на по-добро ще управляват те. Иначе ако се върнат ония червените бандити, ще е срам и позор.
Хайде посочи - тая и тая партия са по -свястни от ГЕРБ?
цитирай
35. idealist - kanibal
03.04.2013 15:13
Ти си мисли каквото искаш - твое право е. Аз си казах моето мнение. А всеки сам трябва да си преценява и да избира.
И още нещо - нямам навика да споря с хора, които вместо аргументи използват етикети от рода на "комунисти" и т.п. Пък и, да не забравяме, целият елит на ГЕРБ е от комунисти, нали? Явно за теб комунистите от живково време са по-стойностни и морални от днешните социалисти. Остана и да имаш аргументи за това. Или 6 апартамента, като Цветанов :)
Бъди щастлив с избора си! :)
цитирай
36. tikoev - Ами много просто - от две злини се ...
03.04.2013 17:21
kanibal написа:
Ами много просто - от две злини се избира по-малката.
Ако не управлява ГЕРБ, ще управляват комунистите. Защо не си го кажеш това открито - не искам ГЕРБ, искам комунистите

Не ми пука за ГЕРБ и изобщо няма да гласувам, но по липса на по-добро ще управляват те. Иначе ако се върнат ония червените бандити, ще е срам и позор.
Хайде посочи - тая и тая партия са по -свястни от ГЕРБ?

Хайде да си го кажем право куме в очите...ГЕРБ не са партия по простата причина, че върхушката в нея се представлява точно от потомците и последователите на онези същите онези комунази...От същите тези комунази знам, че в България е имало пари от продажбата на оръжия и трафик на наркотици превишаващи неколкократно /десетки пъти/ външния дълг на страната. Но не са могли да ги узаконят пред света. Какво се случва в момента? За да се узаконят и присвоят тези пари измислиха смяна на системата, но...за пред света все пак са нужни дотоверни факти за "честно спечелените пари". Именно и затова се смъкват девет кожи от народа. Именно и затова най-напористи са тези политици които искат България да се внедри "успешно" в Европа и те да заметат следите си по този начин. Така, че когато ревете срещу комуназите олеквате. Олеквате и то много ...защото няма по-голям куманиз от вожда ви който е прочел само една книга в която се разказва за примитивизъм. Какво е научил или на какво ще научи хората около себе си? Само на идиотски бисери...на това.
цитирай
37. dimat - Идиотите сме ние!
05.04.2013 23:14
Колкото и да се оглеждаме,други няма.Вече 23 години им играем по свирката на политиците,колкото и фалшиво и даже налудничаво да ни свирят.Ония,сладките,
омайващите песнички,които ние така много обичаме.И пак ще ни ги изсвирят и ние
пак ще им тропнем на хорцето.Хорцето на малоумните.А и да не им тропнем пове-
чето,какво от това.На тях са им достатъчни техните родове и циганите.Нали затова са си направили "демократична" конституция.В нея великодушно ви се
"обещава",да бъдете управлявани от 2-3% избирателна активност.
Ние,разбира се ,разбираме това и съвсем "разбиращо",както се казва,"по овчи",
блеем и се съгласяваме.
е,при това положение,не сме ли ние овцете.А социолозите не са,на тях затова
им се плаща.Те затова са създадени.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3788598
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930