Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2016 13:36 - Епикриза от др Михок дементира "Свидетелство за гледане" от пребилия ме д-р Юнас Лундберй
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 542 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.10.2016 14:32


October 10, 2016 at 10:53 am, No comments

На фотоколажа:

Др Юнас Лундберй, Доалабергйс Воурдсентроол, Уддевалла:

"Полицаите ще те отведат там, където червеи ще ти ядат мозъка докато си жива!" (след като три негови мед. сестри я бият половин част чрез блъскане по неговите мебели за да получат синини за фалшива-агресивност".

image
Лъжата и измамата с документи и диагнози са се превърнали на база за конфискуване на децата на емигрантите в местната поликлиника на това емигрантско гето и ако този факт не безпокои шведските журналисти и политици то аз мога да им пика и сера в устите - вече осма година те мълчат за тия несправедливости към емигрантите и децата им в гетото си!

От тaзи лекарска епикриза, приложена веднага отдолу под текста ми, и издадена от ул. Льоевскуугсгоатан номер 8, Поликлиника Доалаберй, 45172 Уддевалла, факс 05229200, подписана от д-р Иоан Михок, става ясно кое е моето истинско джипи - следователно то не е непознатия ме пребил мед доктор-поет, д-р Юнас Лундберй, който го видях за първи път през живота ми по време на побоя му през м. август 2007-ма в поликлиниката ми Вйе Сйе Доалаберй, в гр. Уддевалла. Джипито ми следователно не бе нерешения, необръснат др Юнас Лундберй, ами бившия румънски гинеколог д-р Михок.Показвам ви с други думи, един от все "забравените" за контрол мои документи в шведските съдилища, в социалния немнд (съвет) в социалните служби. За това и нуждата от този блог - да им върши, с една негова болна писачка (моя милост) работата! За която им плащат! Не им пука нито за доказателства, нито за документи. Но документите си съществуват! Представете си ме мене, нищо неподозираща, на 21 авг 2007 попадам в Капана или в Кристалната нощ - на непознат прибил ме тежко от вратата лекар с най-яките си сестри. С лъжливият му документ който той изписва  модерните неоевгенетически закони на Швеция позволяват да ви отнемат без съд и присъда свободата - и в този документ той унищожава купищата здравна документация, архивирана в същата поликлиника за цялото ни семейство. Поне три години документация, др Юнас Лундберй е опожарил в своя равносилен на божественото пълномощие, неоевгенетичен документ "Воурдинтииг"! Докато ИВУ пляска в екстаз с ръце на престъплението му  с личните ви данни!

Този тук документ, заедно с други още стотици документи, включително лаббораторните пробни резултати идентифициращи 14 броя червеи, и включително лекарските журнали за децата ми в поликлиника Вйе Сйе Доулаберй, са от пребилия ме лекар, д-р Лундберй в неговия Божествено важащ и с лъжи и с единствения му подпис отнемащ свободата ви беез съд и присъда, т. наречен "Воурдинтииг", са, всичките тия документи днес ЕЛИМИНИРАНИ, като да са никога не важали за нас. Късмет, че съм си съхранила у дома ми в България в моя собствен Архив няколко от тях. ИВУ отказва да се съобрази с тези факти, ами смята, че дори фалшиви и изкривяващи диагнозите документи, като този "Воурдинтииг" на др Юнас Лундберй ще важи, тъй като "от него се нуждаели социалните служби". Жива подигравка с право и с криво от страна на ИВУ!


Работата на шведските социални служби, моля, обърнете внимание, е била да подменя лъжливо диагнози и да подкрепя лъжите и диагнозофалшификациите паралелно на д-р Лундберй. И все пак, на 14 септ 2007 г. пред свидетели, в Рецепсията на Затворено отделение 67 в НЕЛ-болницата в гр. Троллеттан, документът "Воурдинтииг" на д-р Юнас Лундберй е бил унищожен и неговото унищожение е било и главното условие поставено ми от д-р Борота, за да оттегля Обжалването ми на неговото фалшиво принудително задържане непострествено след като ме прибиха. Това бе и главното условие на д-р Борота за да разпусна адвокат Оуса Ерландссон от Шйелгрйенс адвукоотбироу от гр. Уддевалла. Тя бе бясна, защото смяташе правото на моя страна и шанса да спечели делото на нейна и нарече уговорката ми с д-р Борота "Кравешка търговия". Петер   Каллмир побърза да се освободи от мен и от децата ни с 4 самолетни билета които бе закупил за България само час по-късно. Днес социалните лъжат в съда ФР че съм избягала от Швеция, но как мога да избягам с билети и със заповед които не съм купувала и не съм подписвала аз?

Трите момичета от социалния немнд на Уддевалла бяха претърпели в съдебната зала колективна деменция - те не си спомняха че без писмена заповед на главния лекар никой не ви отключва строго охраняваните врати на Затвореното отделение! За една Марийка Том-ОВА не им беше много важно да си го спомнят това! Съдията и той се оказа дементен - въобще праксиза на тия отделения трева да пасе - те се намираха изведнъж в чужда държава във въображението си!


Както и да е, думите на д-р Михок, черно на бяло следващи веднага отдолу, не подкрепят лъжите на д-р Лундберй, че аз съм една "здрава жена, която се закача наоколо и досажда на персонала". Тука пише, че Д-р Михок ме е прегледал и че съм имала издуване на език и на носоглътка и че той ми е предписал една терапия с Тикациллин (Пеницилин) за същото. Датата е 13 април 2007-ма година както вие виждате и сами от  копието на лекарския журнал на д-р Михок, аз съм ви го сканирала за да го видите смаи. Д-р Михок е тъст на д-р Борота, който и той е от Румъния и е шеф на Затвореното отделение номер 67 към болницата НЕЛ.


Лъжата и измамата с документи и диагнози са се превърнали на база за конфискуване на децата на емигрантите в местната поликлиника на това емигрантско гето и ако този факт не безпокои шведските журналисти и политици то аз мога да им пика и сера в устите - вече осма година те мълчат за тия несправедливости към емигрантите и децата им в гетото си!



 image

Автор: Марийка Кр. Томова
Превод: Превод от шведски език
Източник: www.theswedishmafia.mozello.com



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1179401
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930