Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2018 20:01 - Интернрт и още нещо
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ето някои от причините да напусна нета. Прекалено много негатив, прекалено малка полза от нета. Има сайтове за работа, но като си потърся дистанционна, освен продажби, друго практически няма. За сметка на това пък, започнах да сънувам кошмари и се разболях. Като претеглих нещата, излезе, че на нета дето му файдата, дваж му зарара.
Обаче капката, която преля чашата на търпението ми беше нещо, свързано с публикуван от мен постинг тук. Разказах в този постинг за грубостта и арогантността на руснак, който ми крещя като луд само защото попитах къде се намира учебнатас зала на групата ми.
Не знам дали някой е толкова злобен и долен, за да следи постингите ми и да ги обрща срещу мен, но на това ми заприлича.
Буквално тия дни член от семейството ми бе обиден по същия начин на всеослушание. Това стана на банкет, на който присъствието бе задължително /Чавдар Калъчев, дясната ръка на шефа Чешмеджиев, празнуваше назначаването си на поста завеждащ отделение/. Шефът Жеко Чешмеджиев от микрофона съобщил, че съпругът ми е дебел. Това освен гавра /понеже се дебелее от стрес!/, е още и дискриминация, и нарушаване на човешките права.
След като съпругът ми си заминасл от принудителния банкет, следвало бясно каране на шефския джип, шофирал самият шеф Чешмеджиев на пияна глава.
В момента ние си успокояваме раните, а Жеко Чешмеджиев си вее кайсиите по курортите и до края на лятото ще е на курорт.
Непрекъснато мисля за това и разбрах, че вината е моя, защото, описвайки собствените си болки, без да искам дадох идея на чуждите хора как да обиждат семейството ми. Напускам нета.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 180169
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031