Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2020 17:52 - ПОСЕТЕТЕ ЗООКЪТ "АЛИС" В С. ЛЕСКОВЕЦ, ПЕРНИШКО
Автор: planinitenabulgaria Категория: Регионални   
Прочетен: 2634 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 29.05.2020 18:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
   В два последователни постинга ще опиша предприемчивостта на хората от Трънско. След този ще има друг за фермата в с. Парамун. Които са инициативни и работливи успяват при всички режими.
  Постингът посвещавам на дамата, посетила този зоокът и на дамата, родена в съседното село, Планиница, - най-касивото като местоположение за планината Голо Бърдо, влизаща в областта Граово.

image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image

          Момиченце от Граовска, подобрена порода.

image


image



image


image



image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image



image


image






Гласувай:
10



1. wonder - Коста, страхотни снимки! Аз не бях ...
30.05.2020 09:14
Коста, страхотни снимки! Аз не бях подготвена за тези красоти и снимах с телефона.
Копринката-мъж е голям красавец! На мен ми даде да я погаля, въпреки, че направихме 3 кръгчета докато дойде и се даде. ;)))
Много ти е красива и снимката с коронованите жерави - символ на Уганда. Особено снимката, на която жеравът "говори" или пее. ;)))
Собственикът каза, че са единствените в България, но някъде прочетох, че имало и една двойка в Бургаския зоопарк. Някой от Бургас да каже.
Много енергийно-заредено с хубава емоция място, нали? :)))

цитирай
2. planinitenabulgaria - Благодаря Ти за постинга, благодарение на който посетих този зоокът.
31.05.2020 21:25
wonder написа:
Коста, страхотни снимки! Аз не бях подготвена за тези красоти и снимах с телефона.
Копринката-мъж е голям красавец! На мен ми даде да я погаля, въпреки, че направихме 3 кръгчета докато дойде и се даде. ;)))
Много ти е красива и снимката с коронованите жерави - символ на Уганда. Особено снимката, на която жеравът "говори" или пее. ;)))
Собственикът каза, че са единствените в България, но някъде прочетох, че имало и една двойка в Бургаския зоопарк. Някой от Бургас да каже.
Много енергийно-заредено с хубава емоция място, нали? :)))



Планината Голо Бърдо не е между възлюбените от мен, но принадлежи към любимата ми Западна България. Поради това упознах и нея, но имах и друга причина. През пролетта прланината е най-хубава. По тревистото й било има всякакави цветя. Тя е към областта Граово, където живеят доста интересни хора. Трудолюбиви и инициативни са, този зоокът е едно потвърждение за това. Дано да закупят собствениците на зоокъта и съседния парцел, тогава ще изпълнят изцяло замислите си.
С пожелание да посетиш и други места по Западна България и Западните покрайнини. Интересни и красиви места по тях има много. И прекрасни планини.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12191639
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031