Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2018 16:26 - Нова ЗагаТка
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 3611 Коментари: 15 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


          Преподобна Юлия:
          "ДА ПОСОЧА ОТНОВО КЛОНИНГИТЕ на МАЙСТОР ИТ ГОГО:
          inf0rmant.blog.bg,"

          МАЙСТОР ИТ ГОГО:
          "с приятеля ми Информант пихме по кафе и раздумахме." 

          Лъже ли Юла, или Дориан Грей от П-ще е пил кафе с портрета си?

          Ти, Вал, на какво мнение си?



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. merlin68 - Блеки, така са гениите, Айнщайн на ...
17.06.2018 17:01
Блеки, така са гениите, Айнщайн на времето казал - Всичко е относително
Виртуални приятели, виртуални милиони, виртуално кафе, виртуална любов...
Местният гений - Всичко е виртуално
цитирай
2. blackpredator - Мерлине,
17.06.2018 23:56
merlin68 написа:
Местният гений - Всичко е виртуално

местният Ганий е реален
цитирай
3. blackpredator - Юло,
17.06.2018 23:59
predatorka написа:
Бп, подхваna отново тъпа, изтъркана тема..
за N път,толкоз ти е..ай ку ку то, батка...
аз много пъти съм казвала, че Георги играе с много профили
негова особена „ слабост“ са..женските

твоето айпипи прай разлика между полигор и полигого
моето айкуку - не
некой виртуален травестит щял да изправи блога и вече го бил направил
само дето не е питал домакина - Инвестор.бг
изправил ....ъъъ на дедо ми паламарката..

твоят любимец е, де викаха маханиците на едни големи лоТки,
гаечен ключ 20
и целото му гедоре е същият безполезен ключ 20
един съвет от мен
чети и ползвай коментарите и постингите на Венци и останалите като него
кой ключ 13, кой ключ 10 или 17, кой 19 или 22..
за да ти плава парахода...
цитирай
4. karamelita - Юлия май е станала баба, имат бебе, ...
18.06.2018 08:22
Юлия май е станала баба,имат бебе,хората го обявяват публично,а тя мълчи като риба,че е баба...не казва на никой внук ли има,внучка ли,на кого го кръстиха...щото иска все да се изкарва на много млада,ама никак не е...айде дано бебето я ангажира повече,май няма да има време за разголване по скайпа,освен ако не си помага на снахата,която сигурно е лехуса сега и чака помощ от бабата и то 24 часова...Сенките под очите ще станат по големи сега...ами няма начин...но пада и се,защото се подиграва на бабите.Дали оплете дрешки и терлици??Или накупи,че няма пари за мартини?...Еееех,минала съм от там,сега съм свободна,децата ми ги гледа гувернантка,дори ми е мъчно,че ги виждам на две години само за месец...На баба Юлия да и е честито бебе,от което се срамува и го крие,а била войн на истината!Сега да воюва с памперсите там...стига фукни и перчене само,животът си иска и задълженията ако ги гледа де...ще я видим каква баба ще излезе и дали нвма да излага публично внуците си!Все нещо е вече в живота...аз съм учителка,,библиотекар,диригент,пианистка,писателка в реалнияживот,уважавана майка със син лауреат,тя освен първата и последната,ха дано да е и след нея такова хулиганство и тормоз на хората да няма,в живота стана нещо...БАБА!Еи то е някакво постижение,дар Божи,макар че с труд трябва да се защити!Е, баби, седи на пейката с бебето и това е и помагай на младите,ще трябва да се жертваш...за това хората уважават бабите,а не се подиграват като теб с тях!Ей на и ти стана баба и то стара,на 61 години...аз станах баба на 45.Пилс тук,защото Юлия не допуща чуждо мнение в коментарното си поле и винаги метрие,като че ли хората и без да са чели,което казвам нямат същото мнение за нея и миже да ги излъже и заблудинякакси,да им хвърли прах в очите,че е нещо в живота...е,нещо е,стана баба!Друго какво - никакви постижения!Купувала и трупала книги,голяма работа!!
цитирай
5. karamelita - ти ме преследваш, щот си изкукал от ...
18.06.2018 08:55
predatorka написа:
ти ме преследваш, щот си изкукал от самота бабишер, после защо не съм възп.с теб
не съм станала баба все още.., не ми дръж сметка за л.живот, тъпо е многооо...
имам време за всичко, което обичам, и така ще бъде и занапред
нямам намерение никого да черпя..
не живея в блога..
толкова си прозирна и смешна кукувица..
която се чуди, къде да си снесе..зелените запъртъци..
не си по Темата, никога.. щот толкоз ти акъЛо..
аре, скрий се в твоята кухничка,
и не рипай, никой не е уплашил Юлия, засега

А,ти можеш да коментираш и кипазиш злобно хората ежедневно и да им държиш сметка,а те да не могат!!!Как така,не е правилно така!!Акълът ми е много,оценили са го вече много хора,една никаква като теб не и е от значение мнението.Е и,Баба ли си,кажи тука,нали всичко си казваш и за събличане по скайпа и за минетите и за многото свалки и сексове все с различни!Кажи едно нещо да ти прави чест и да те уважаеат,че си баба поне като не си нищи друго!Каква злоба?юАз също съм войн на истината,ама на истинската истина,а не на лъжовната и на демагогията,в момента съм на кожен фотьойл в големия си хол,а кухнята ми е 4 на 4,с голяма тераса с цветя.Кое е запартъци,че си вече баба на 61 години ли?!Ами това е истината!Запъртъците,за които говоря са твоя живот,в лъжи,дори и баба криеш от хората,че си станала,от внука си се срамиш...пак да лъжеш,че си млада ти,пък хората били стари и баби,да имат внуци и са им баби,на теб никой не ти е баба или леля в блога!Баби и лели са на внуците си!В блога хората си имат имена и псевдоними и не са баби и лели,защото такова обръщение говори за невъзпитание и ниска култура.Тя ще ми говори за финес и за Макаренко...смешница!Теб и Макаренко няма да те оправи!
цитирай
6. karamelita - Хората казаха тук, че си станала ...
18.06.2018 09:34
Хората казаха тук,че си станала баба,а го криеш!Нищо,всички истини до сега за теб излизат наяве след време,Господ така е решил,да блесне истината и всички да видят истинското ти лице!Май четвуртият ти козък,който пречи за усоеваемостта ти и кариерата в живота е за операция...но не е хубаео да взрмаш пример от Кастаниеда,защото той бил наркоман,писал е под силното въздействие на наркотични гъби,в резултат на което полудял и рано влошил здравето си много...Индианците използеат наткотици,коката я дъфчат от векове и за това им се привиждат странни неща,а и дяволът лесно се вселява в тях като са надрусани...Престъпните наклонности се откриват с изследване на кръвта,кръвта на престъпниците има различни съставки от свестните хора.За това считам,че на всички политици,преди да вземат властта ,трябва да им се правят кръвни изследвания предварително,защото думите и обещнията им обикновено са лицемерни и лъжливи,после всички виждат това!всички се бият в гърдите,че умирали за истината,но лъжатКак да ги познаят хората,пе са престъпници!!Ами ето на,изследване на кръвта и ако има състав на престъпник,да му се отнеме правото да управлява държавата завинаги като на неблагонадежден!Тогава ще се оправим!
цитирай
7. mar866 - ...
18.06.2018 09:40
Не знам кой е Вал, но това на Гого е страшно. Виждала съм го същото на живо. Един такъв художник (изключително ерудиран и талантлив) смени 5-6 образа само за час, на чаша кафе:( Бях ужасена, все едно гледах артист в театър и всеки нов образ нямаше нищо общо с предишния...Ужас!
цитирай
8. mar866 - ...
18.06.2018 09:44
karamelita написа:
Хората казаха тук,че си станала баба,а го криеш!Нищо,всички истини до сега за теб излизат наяве след време,Господ така е решил,да блесне истината и всички да видят истинското ти лице!

Ти май си нова? Имаше тук една Гина от Лесидрен и тя криеше, че е баба. Срам ли ги е не знам, но аз като гледам мама как се гордее с внуците си, просто не ги разбирам такива. Не случайно се казва "Едни остаряват като катедрала, други като цървул". Юла е от цървулите.
цитирай
9. karamelita - Хората казаха тук, че си станала ...
18.06.2018 10:12
mar866 написа:
karamelita написа:
Хората казаха тук,че си станала баба,а го криеш!Нищо,всички истини до сега за теб излизат наяве след време,Господ така е решил,да блесне истината и всички да видят истинското ти лице!

Ти май си нова? Имаше тук една Гина от Лесидрен и тя криеше, че е баба. Срам ли ги е не знам, но аз като гледам мама как се гордее с внуците си, просто не ги разбирам такива. Не случайно се казва "Едни остаряват като катедрала, други като цървул". Юла е от цървулите.

Крие,защото иска да се изкарва млада и да прави бизнес със секс,който каже истината за нея,веднага го нарича паразит и какво ли не...всичките са баби,само тя не била...да извинява,но аз изглеждам много по младолика от нея,че съм и готина,за това постоянно ме нарича баба и ме изкарва,че съм плетяла с плетки по пейките пред блока,а аз съм тежкарка и облечена доста изискано,интелигентна,уважавана жена,за разлика от пубърските и шапчици и камуфлажното и наркоманско облекло,което носи еднакво с тийнеджърите и е на 61 лазарника , излежда подбъзена и смешна!Аз не съм паразит,а човек постигнал много в живота с личен труд ,не печеля пари от проституция,защото имам ум и възможности,дарби да си извоювам почтена работа на бюро,никога не съм мела,защото съм способна да се издигна повече,а онази знае само да каля хората,за това я считат за луда.61 годишна баба,дръннала се с розова шапчица като тийнеджърките,тази шапка е за 20 годишно момиче и и седи като на свиня звънец на бръчките и дълбоките сенки под очите,за това каля хората,защото им завижда,че са много повече от нея!На шейсет и една година достигна до връх в развитието си чистачка и санитарка,за друго не и стигнаха ума и възможностите,само знае да лала в блога,то този блог е единственото в живота и!За друго не е годна!Относно реакциите ми срещу нея,това е възмушение от наглото и поведение.Тя оше откакто дойдох в блога се нахвърли с обиди върху мен и се опита да ме каля,както прави с много други хора тук За това има 10 бана.Аз съм човек,който никога не си оставя магарето в калта и което ми е направено от зложелатели си го връщам,тя ме оскърби първа,тя оскърби първа и Росиела и сега ще търпи...отговорите от нас!Още повече,че аз казвам само истината за нея,която тя се мъчи да прикрие.Тя се бърка в личния живот,че и лъже за хорaта,представя ги в невярна светлина публично,а на нея не можело да и се изкарат кирливите ризи!Откъде накъде!Кой е длъжен да я търпи и да не и даде подобаващ отговор?!Лош човек трябва да бъде заплют и разобличен!Защо плюе Мара,защото е млада,съблича се и я затъмня...иска да я прогони от първа страница.Долкото разбрах от разговорите до тук,Юлия e на първа страница,за да привлича клиенти,голи се,слага сексове,после ги вика на Скайпа и прави рекламен сеанс да ги зариби,после вече ще разчита на редовни платени клиенти.. Който разбра,че е така се чупи и веднага бе публично оплют от мъжете...Това е май играта!Блогът и е за други цели...Гнус ме е повече да мисля за такива хора и отивам на разходка на чист въздух,да видя някои приятни хора!Но истината излиза рано или късно наяве!
цитирай
10. shambala - .
18.06.2018 13:26
загадката е решена, Вал. отговорът е Джекил и мистър Хайд
цитирай
11. mar866 - ...
18.06.2018 14:32
Това с Вал съм го изпуснала, но щом става въпрос за доктора и мистъра, ясна ми е работата.
Видя ли сега, излезе ми име, че се събличам на първа, па аз горката от 10 години имам бан:(((
цитирай
12. mar866 - ...
18.06.2018 14:34
хм, тая Карамелка, с тези чаршафи, много подозрителна взе да ми изглежда?!:)
цитирай
13. karamelita - хм, тая Карамелка, с тези чаршафи, ...
18.06.2018 15:10
mar866 написа:
хм, тая Карамелка, с тези чаршафи, много подозрителна взе да ми изглежда?!:)

I vie s tozi avatar na kukla -ubiec mi se struvate podozritelna...i s tezi oskadni izre4eniia.,zachtoto se vazmutih ot izklu4itelno otricatelna li4nost i sintezirah tuk mnogo istini.
Koito tarsi mahna v horata i gi zlepostavia,triabva da o4akva nasrechta si sachtoto!Tozi pat komentar na latinica za raznoobrazie,da ne ia zabraviate!
Vse pak razhodkata i noviia toalet,koito si kupih mi podeistvaha obodriavachto!Kato obarnem grab na gadniarite v givota si,naistina moge da si giveem dobre,no pusto 4uvstvo za spravedlivost!
цитирай
14. blackpredator - Марюся,
18.06.2018 15:19
тука е като в оня виц
ключ 20 сър! ;)
цитирай
15. blackpredator - Шамби, цъ
18.06.2018 15:20
shambala написа:
загадката е решена, Вал. отговорът е Джекил и мистър Хайд

отговорът е друга проза
Месарят
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6914458
Постинги: 1450
Коментари: 18258
Гласове: 25302
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031