Постинг
22.04.2015 10:34 -
Електромобилът на Тесла с вечен двигател
Автор: nlonauka
Категория: Други
Прочетен: 3267 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 04.04.2016 08:41
Прочетен: 3267 Коментари: 0 Гласове:
3
Последна промяна: 04.04.2016 08:41
Никола Тесла бил обсебен от идеята за свободна енергия. Създал например примитивна слънчева батерия от една метална плоча огрявяна от слънцето и свързана с проводници. Фотоефектът предизвиквал слаб ток.
Никола Тесла през 1931 година направил загадъчен електромобил. Той не се захранвал с акумулатор, а от странна кутия в която имало 12 електронни лампи.
Тесла така и не обяснил, от къде взема енергия електромобилът му. Той казал че се захранва от етера около нас. Никола Тесла е смятал, че пространството, космосът е пълен с енергия. Той говори за така наречената свободна енергия. Днес има разбиране за подобна енергия. Например енергията на вакуума, която е навсякъде, но все още не е открит начин за използването й.Съществува и така наречената тъмна енергия, която е причина за разбягването на галактиките. Някои смятат че енергията на вакуума е тъмната енергия. Тъй като енергията на вакуума е извънредно трудна за употреба, едва ли Тесла е можел да я използва.
Възможността да е захранвал електромобила безжично с приемник и предавател на електромагнитне вълни е малка. Би трябвало да има много мощен предавател недалеч от електромобила. Колата била с голяма мощност и захланването й по този начин е проблемно. Предавана енергия би се разсейвала в пространството и това може да се компенсира с голяма мощност и предаване на неголеми разтояния. Предавателят би бил голям и хората биха го забелязяли. Освен това Тесла така и неразрешил проблема с безжичното предаване на енергия, така че не би могъл да го използва за захранване. Иначе щеше та го използва не само за автомобила, но и да се опита да гоналожи в практиката. Безжичното предаване на енергия е стара мечта на Тесла. Това показва, той не е могъл да осъществи безжичното предаване на енергия.
Остава възможността Тесла да е създал и използвал електрически вечен двигател.
Показателно за това е конструирането(1931г) на прословутия електромобил на свободна енергия няколко години след революцията в квантовата механика - публикуването(1926г) на уравнението на Шрьодингер.
Накратко уравнението на Шрьодингер определя енергията на кванта - оказва се, че квантите в определено ограничено пространство могат да имат само опредени стойности на енергията, а не произволни. Те съответстват на дължини на вълните събиращи се в цели числа в пространството, защото квантът е вълна и частица едновременно, а вълните в затвореното пространство се наслагват и интерферерират, така че са възможни само тези определени състояния. Така също се оказва че квантите не могат имат 0 енергия - има минимално ниво на енергия определено от размера на пространството, в което се намира кванта. Минималната енергия всъщност зависи от най-голямата възможна дължина на вълната, тъй като частицата е и вълна едновременно. Колкото е по-малка енергията толкова е по-дълга вълната и обратното, а вълната трябва да се събере в затвореното пространство. По-ниски стойности на енергията от това са невъзможни. Това се нарича още нулева енергия. (класическия ЗЗЕ и ЗЗМ е не важат за квантите, те редовно го нарушават - например физическия вакуум с виртуалните частици и т.н. - квантите се появят и изчезват от нищото. Енергия и маса се появяват от нищо в рамките на законите на квантовата механика. В квантовата механика законите на класическата физика не важат, там на квантово ниво важат други закони и това означава, че вечния двигател е възможен само на квантово ниво.)
Четири години по-късно(1931г) Никола Тесла открил начин за използване на това за получаване на свободна енергия - истински вечен двигателТесла обаче запазил в тайна принципа на действие и устройството на своето изобретение. Боял се да не съдадат подобни устройства и да не може да продаде изобретението си. Все пак е бил комерсиален. Но никой не се доверявал на машина, чието устройство и принцип са неизвесни. Напрактика тайната погребала това велико изобретение. Докато ние независимо стигнахме до квантовите генератори на свободна енергия и така разбираме, че подобно е било изобретението на Тесла.
Предполага се, че кутията на Тесла(същата коятo монтирал в електромобила си) е съдържала осцилатор свързан с диполна антена, която излъчвала вълни, на които полувълната/половината им дължина е по-дълга от самата кутия. Те се отразявали от стените й(метални, но може и с мрежа от проводници - отражателна решетка. Кутията трябва да е била плътно затворена.) и се скъсявали по квантовата механика и енергията им се увеличава( до Минималната енергия на кванта - вълна-частица в ограничено пространство, по-ниски стойности на енегията от нея са невъзможни - уравнение на Шрьодингер - минимална възможна стойност на енергията на кванта!) заедно със честотата и са се приемали от друга антена за увеличената честота (или със същата антена?) , където се е получавал високочестотен ток, който може да cе изправя с токоизправител.
Това може да се обясни и с принципа на неопределеност на Хайзенберг като при намаляване на пространствената неопределеност c намаляването на пространството, в което е ограничена вълната частица, се увеличава пропорционално неопределеността на импулса й и съответно енергията й.
За конкретната схема може само да се гадае.
Може да се предположи, че е използвал рамкова/диполна антена свързана с двулампови осцилатори за 2,2-3м вълни(ок.100 МХц) синхронизирани вероятно с индуктивна връзка или един осцилатор, а останалите лампи служели за усилване или са били за изправяне на произведения високочестотен ток. Съответна дължина на антената 1,1-1,5м, поради правоъгълните очертания на кутията и за по-висока ефективност. Вълните са се скъсявали до 30см (ширина на затвореното пространство 15см - 1/2 дължина на вълната) приемните антени/диполи би трябвало до са били с дължина 15см - за повишаване ефективността може да е използвал и няколко приемни антени. Важно е тяхното разположение, защото вълните в кутията интерферират и се получават стоящи вълни. Например възлите на електрическата вълна са при металните отражателни стени, а върхът й е по средата между тях. Не може да е изправял получения ток, защото при толкова висока честота електронните лампи не работят и електроните не могат да стигнат от катода до анода за толкова кратко време, а се връщат обратно.Тесла е работил с неизправен високочестотен променлив ток. Това изисква специално пригоден и конструиран за работа с толкова висока честота електродвигател. Произведената мощност може да е била от максимум около 100кВт за получения високочестотен променлив ток. Във всеки случай апаратът е имал достатъчна мощност за задвижване на електромобил.
За пояснение в двуламповият осцилатор няма кондензатори - замества го капацитетът м/у електродите на електронната лампа.
Днешните полупроводникови прибори - транзистори предлагат и по-добри възможности от някогашните лампи.
Жалко е че Тесла запазил в тайна откритието си - така и не било разкрито. То би било доста полезно днес.
Никола Тесла през 1931 година направил загадъчен електромобил. Той не се захранвал с акумулатор, а от странна кутия в която имало 12 електронни лампи.
Тесла така и не обяснил, от къде взема енергия електромобилът му. Той казал че се захранва от етера около нас. Никола Тесла е смятал, че пространството, космосът е пълен с енергия. Той говори за така наречената свободна енергия. Днес има разбиране за подобна енергия. Например енергията на вакуума, която е навсякъде, но все още не е открит начин за използването й.Съществува и така наречената тъмна енергия, която е причина за разбягването на галактиките. Някои смятат че енергията на вакуума е тъмната енергия. Тъй като енергията на вакуума е извънредно трудна за употреба, едва ли Тесла е можел да я използва.
Възможността да е захранвал електромобила безжично с приемник и предавател на електромагнитне вълни е малка. Би трябвало да има много мощен предавател недалеч от електромобила. Колата била с голяма мощност и захланването й по този начин е проблемно. Предавана енергия би се разсейвала в пространството и това може да се компенсира с голяма мощност и предаване на неголеми разтояния. Предавателят би бил голям и хората биха го забелязяли. Освен това Тесла така и неразрешил проблема с безжичното предаване на енергия, така че не би могъл да го използва за захранване. Иначе щеше та го използва не само за автомобила, но и да се опита да гоналожи в практиката. Безжичното предаване на енергия е стара мечта на Тесла. Това показва, той не е могъл да осъществи безжичното предаване на енергия.
Остава възможността Тесла да е създал и използвал електрически вечен двигател.
Показателно за това е конструирането(1931г) на прословутия електромобил на свободна енергия няколко години след революцията в квантовата механика - публикуването(1926г) на уравнението на Шрьодингер.
Накратко уравнението на Шрьодингер определя енергията на кванта - оказва се, че квантите в определено ограничено пространство могат да имат само опредени стойности на енергията, а не произволни. Те съответстват на дължини на вълните събиращи се в цели числа в пространството, защото квантът е вълна и частица едновременно, а вълните в затвореното пространство се наслагват и интерферерират, така че са възможни само тези определени състояния. Така също се оказва че квантите не могат имат 0 енергия - има минимално ниво на енергия определено от размера на пространството, в което се намира кванта. Минималната енергия всъщност зависи от най-голямата възможна дължина на вълната, тъй като частицата е и вълна едновременно. Колкото е по-малка енергията толкова е по-дълга вълната и обратното, а вълната трябва да се събере в затвореното пространство. По-ниски стойности на енергията от това са невъзможни. Това се нарича още нулева енергия. (класическия ЗЗЕ и ЗЗМ е не важат за квантите, те редовно го нарушават - например физическия вакуум с виртуалните частици и т.н. - квантите се появят и изчезват от нищото. Енергия и маса се появяват от нищо в рамките на законите на квантовата механика. В квантовата механика законите на класическата физика не важат, там на квантово ниво важат други закони и това означава, че вечния двигател е възможен само на квантово ниво.)
Четири години по-късно(1931г) Никола Тесла открил начин за използване на това за получаване на свободна енергия - истински вечен двигателТесла обаче запазил в тайна принципа на действие и устройството на своето изобретение. Боял се да не съдадат подобни устройства и да не може да продаде изобретението си. Все пак е бил комерсиален. Но никой не се доверявал на машина, чието устройство и принцип са неизвесни. Напрактика тайната погребала това велико изобретение. Докато ние независимо стигнахме до квантовите генератори на свободна енергия и така разбираме, че подобно е било изобретението на Тесла.
Предполага се, че кутията на Тесла(същата коятo монтирал в електромобила си) е съдържала осцилатор свързан с диполна антена, която излъчвала вълни, на които полувълната/половината им дължина е по-дълга от самата кутия. Те се отразявали от стените й(метални, но може и с мрежа от проводници - отражателна решетка. Кутията трябва да е била плътно затворена.) и се скъсявали по квантовата механика и енергията им се увеличава( до Минималната енергия на кванта - вълна-частица в ограничено пространство, по-ниски стойности на енегията от нея са невъзможни - уравнение на Шрьодингер - минимална възможна стойност на енергията на кванта!) заедно със честотата и са се приемали от друга антена за увеличената честота (или със същата антена?) , където се е получавал високочестотен ток, който може да cе изправя с токоизправител.
Това може да се обясни и с принципа на неопределеност на Хайзенберг като при намаляване на пространствената неопределеност c намаляването на пространството, в което е ограничена вълната частица, се увеличава пропорционално неопределеността на импулса й и съответно енергията й.
За конкретната схема може само да се гадае.
Може да се предположи, че е използвал рамкова/диполна антена свързана с двулампови осцилатори за 2,2-3м вълни(ок.100 МХц) синхронизирани вероятно с индуктивна връзка или един осцилатор, а останалите лампи служели за усилване или са били за изправяне на произведения високочестотен ток. Съответна дължина на антената 1,1-1,5м, поради правоъгълните очертания на кутията и за по-висока ефективност. Вълните са се скъсявали до 30см (ширина на затвореното пространство 15см - 1/2 дължина на вълната) приемните антени/диполи би трябвало до са били с дължина 15см - за повишаване ефективността може да е използвал и няколко приемни антени. Важно е тяхното разположение, защото вълните в кутията интерферират и се получават стоящи вълни. Например възлите на електрическата вълна са при металните отражателни стени, а върхът й е по средата между тях. Не може да е изправял получения ток, защото при толкова висока честота електронните лампи не работят и електроните не могат да стигнат от катода до анода за толкова кратко време, а се връщат обратно.Тесла е работил с неизправен високочестотен променлив ток. Това изисква специално пригоден и конструиран за работа с толкова висока честота електродвигател. Произведената мощност може да е била от максимум около 100кВт за получения високочестотен променлив ток. Във всеки случай апаратът е имал достатъчна мощност за задвижване на електромобил.
За пояснение в двуламповият осцилатор няма кондензатори - замества го капацитетът м/у електродите на електронната лампа.
Днешните полупроводникови прибори - транзистори предлагат и по-добри възможности от някогашните лампи.
Жалко е че Тесла запазил в тайна откритието си - така и не било разкрито. То би било доста полезно днес.
СВОБОДНАТА ЕНЕРГИЯ
Каталитичен двигател на свободна енергия
Свободната енергия на Тесла, вечен двига...
Каталитичен двигател на свободна енергия
Свободната енергия на Тесла, вечен двига...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари