Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2007 03:38 - Мис Сайгон
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 4793 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 23.06.2007 11:40


  

image



Публичен дом. Кръшни мацки по прашки, дълги черни чорапи с жартиери, бюстиета, високи токове, поклащащи ритмично коя каквото си има… Ето го и сутеньора, който подвиква : “За долар-два – изберете си една!”. 

 

image



И какво очаквате след това въведение – може би щура оргия с американски войници? Може в действителност и така да е било, но тука говорим за изкуство все пак. И по-точно за мюзикъла “Мис Сайгон”, който се играе в Музикалния театър "Стефан Македонски". И другата седмица пак ще се играе, после сезонът приключва. Така че, на който му е станало интересно, да отиде да го види, няма да съжалява.

 

image



Този път ми направи впечатление, че публиката е предимно младежка, за разлика от редовната клиентела в Оперетата. За втори път гледам там мюзикъл. Преди време гледах “Кабаре” и изпълнителката на ролята на Сали – Людмила Козарева ми направи чудесно впечатление. Сега в главните роли бяха безспорните по мое мнение фаворити в Оперетата – Марчо Апостолов и Мариана Арсениева. Сюжетът няма да го преразказвам, напомня “Мадам Бътерфлай”, с тази разлика че действието се развива във Виетнам по време на прословутата война. 


image




За пръв път гледам нещо, напомнящо определението “мултимедиен спектакъл”, защото на платно като част от декора вдигнато над сцената от време на време бяха прожектирани откъси от документални филми, които наистина усилваха въздействието от случващото се на сцената. Ама какво повече да ви разказвам, има още поне три представления, по-добре идете ги вижте! 


image

 

P.S. Забравих да спомена за едно 2-3 годишно ангелче, случайно разбрахме че се казва Джорджи, който освен че имаше ключова роля в сюжета, успя да се превърне в звездата на вечерта. И то без да обели и думичка, но пък за сметка на това се покланяше много артистично. :)))











Тагове:   Мис,


Гласувай:
0



1. stealth - Mis Sunny beach
23.06.2007 21:23
Спектакълът е може би много интересен,но ние в дълбоката провинция едва ли ще можем да му се гледаме.
От кадрите виждам,че е нещо изключително.
цитирай
2. tera - Спектакълът е много интересен,
23.06.2007 21:54
много по-известен е в чужбина отколкото тук. Всички снимки, които съм качила са от представления на Бродуей, както и клипът.
Естествено, че първо щях да кача снимки от нашето представление, но просто нямаше такива.

Като гледах клипа си мислех,че и нашите певци много добре се справиха, дори и без тази Бродуейска пищност :)
цитирай
3. darkelf - Естествено,
25.07.2008 18:10
че и нашите се справят добре!Честно да ти кажа,Тера,харесвам Марчо Апостолов,но Мариана Аресенова - не я харесвам толкова.Единственото,което мога да заявя за нея е ,че независимо,че е над 50,тя има тяло за което дори и 30 годишната Марта Янева може само да й завижда.
А за постановката,никога не съм очаквала,че ще има постановка с ,така да се каже,видео стена!Това направо ме хвърли в недоумение!
цитирай
4. lorkata5 - Аххх, колко се радвам, че все още има ...
02.04.2009 00:13
Аххх,колко се радвам,че все още има хора,които си остават верни на театъра.
Но много съжалявам,че не успях да гледам "Мис Сайгон".Сигурна съм,че ние сме по-добри.За мен "Държавния музикален театър е най-добър",е разбира се,че и другите си ги бива,но този бие рекордите.На мен също ми харесва Марчо Апостолов(той ми е любимият и е хубавец),Александър Мутафчийски и тези.Само исках да добавя и,че не изпускам представление от този театър.
цитирай
5. tera - Ха :)
02.04.2009 01:03
За мен пък е странно как си попаднала на този пост от преди близо две години! :)
След това съм гледала още неща - "Херогинята от Чикаго", "Баядерка", гала-концерти, сега се каним да гледаме "Котките".
На мен лично много ми харесва атмосферата в театъра след ремонта - всеки път като отида за мен е празник, много ми е приятно. :)
цитирай
6. lorkata5 - Аз не можах да гледам "Мис С...
02.04.2009 18:10
Аз не можах да гледам "Мис Сайгон" и ми е гадни,обаче "Котките" са хубави!Гледала съм и тези оперети,които ти изброи!Много са добри!Въобще музикалния е THE BEST!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648086
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031