Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2020 03:46 - Без фейсбук
Автор: kim29 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1964 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте, хора! Добре дошли в моята паралелна реалност. Обещавам да ви хареса. :)

Има хора, като мен, които не могат и ден без да чаткат по клавиатурата. Да си чатят важни и неважни неща с приятели в месинджъра, да философстват из разни групи или на личната си стена във фейсбук, изобщо да си пишат нещо. Кой ли днес, ще кажете, живее без да чатка, из всякакви социални мрежи?! Май само хората от малкото останали племена, забутани нейде на край света. Май си живеят по- добре от нас, мисля аз. Нямат нужда ни от електричество, ни от компютри, ни от фейсбук и не изпадат в драми когато им дръпнат шалтера. На електричеството, компютрите и фейсбука де, не на хората. На хората шалтера също им го дръпват, но тогава драмата е за оставащите след тях. Да не се отплесвам. Иде реч тук за дръпнатият шалтер на фейсбука. Не, не, спокойно, жив и здрав е фейсбука, поне вашият. На моят онзи ден му дръпнаха шалтера и няма оправия! Пу пу, пепел ми на клавиатурата! Ще има оправия, но да не ми търсят жълта сграда, в която да ме настанят, до тогава. Горко им тогава на домашните ми! На тия от фейсбука хич няма да им дреме къде са ме настанили. Както сега не им дреме за моята драма. Да не драматизирам? Как няма?! Извънредното положение ме откъсна от реалният свят, а фейсбука ме откъсна от виртуалният. И аз се травмирам, плача, беснея. Не, че не мога да се владея, но нали трябва да си изживея момента, да усетя че нещо се случва?! И докато се потапям в драма и си опъвам нервите, че съм като заточена на Луната, в умната ми главица се въртят разни мисли. Дали мога да спечеля някой лев, ако съдя онова сладурче, Зукърбърг, за неправомерно дърпане на шалтера и заточение?! А може пък да ме удостои с привилегията да си върна прекрасният профил, там, в неговата реалност, само докато писна някъде как ме е травмирал?! Пфу, от наивност си патя аз! Нищо няма да ми върне и никого няма да осъдя, само ще ми олекне още джоба от разни адвокати. Да, не е лека съдбата на пристрастеният, не е. Не спи, не яде, любов не прави, нищо не похваща, само доза фейсбук плува като оазис пред погледа му. Не, не, какви ги говоря, аз не съм пристрастена. Никак. Ей го, трети ден откакто ми дръпнаха шалтера, а в абстиненция ли съм? Не съм. Не се мятам, не бълнувам, не ме връзват, много съм си добре. И ще оцелея, да. Дишам вече 72 часа без фейсбук, значи мога още. Мога ли?! Хм, този шалтер като са го дръпнали май са ми разбъркали чарковете. Та, покрай другите ми гениални мисли ми дойде още една. Да дойда ей тук, да ви грабна всички вас и да ви отведа в моята реалност, за да ви позанимавам със себе си. Докато сладурчето Зукърбърк се смили над мен, тоест за малко. Добре, добре, не викайте, ако ви хареса, ще остана при вас и после, след като ме изкарат от заточението. Може пък и на мен да ми хареса. :) image


Тагове:   реалност,   фейсбук,


Гласувай:
5



Следващ постинг

1. barin - Здравей, kim29. Животът стана т...
16.03.2020 06:14
Здравей, kim29. Животът стана такъв, че без компютри и интернет не може. Аз например направих всичко възможно интернет да нямам до 2008 г., но тогава се принудих. На следващата година се оказа, че без интернет не мога да уча във Военната академия.
Поздрави!
цитирай
2. kim29 - Здравей, kim29. Животът стана т...
16.03.2020 16:31
barin написа:
Здравей, kim29. Животът стана такъв, че без компютри и интернет не може. Аз например направих всичко възможно интернет да нямам до 2008 г., но тогава се принудих. На следващата година се оказа, че без интернет не мога да уча във Военната академия.
Поздрави!


Здравей, barin. Абсолютно вярно е, че светът вече без интернет не може. Много съм щастлива аз, че го има, за да мога да контактувам по- лесно с хората ми, които са надалеч. А сегашната ситуация ще направи така, че още повече дейности ще извършваме онлайн. Няма лошо. Стига да не бъдем блокирани, както аз в момента от фейсбук! Хубав ден желая! :)
цитирай
3. nedovolen - Хей, Ким. Преди мнооооого години ...
21.03.2020 21:10
Хей, Ким. Преди мнооооого години "фейса" на предците ни им е бил под шапката.
Какъв ти е проблема?
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kim29
Категория: Лични дневници
Прочетен: 177120
Постинги: 117
Коментари: 52
Гласове: 634
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031