Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2008 12:31 - Кандидат-вождовете в синьо
Автор: toross Категория: Политика   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
0



Кандидат-вождове в синьо, употребено за лично ползване Размер на шрифта: A+ /  нормален /  A-
image

PlovdivMedia - Кандидат-вождове в синьо, употребено за лично ползване

На 5-ия етаж в пловдивската централа на СДС, вторник, 17.30, предстои среща с кандидатите за национален шеф на синята партия. "Въздухът трепери", както би казал дядо Вазов. С бавни стъпки се изнизват стари седесари като моя милост, Иво Калчев и кмета на Калояново Сашо Абрашев, съветниците Симитчиева и Караиванов, агитка с букети, депутата Петър Попов /без Капон и Петьо Стоянов, новия чиновник в общинската администрация д-р Златко Илиев, мастития политолог Димитър Аврамов /Бареков го няма, сини бойци като Христо Пищялов от Калояново - печелил всички избори в общината.

Христо МАРКОВ
 
Мераклиите да поведат оклюмалата синя чета Иван Сотиров, Румен Христов и Цоню Ботев са подранили. Изглеждат спокойно напрегнати. В 18.10 часа залата е почти пълна с около 60-70 седесари и ресорните журналисти. Няма го един от фаворитите Сашо Йорданов, Мартин Димитров се бави. На линия е областният шеф Данчо Бакалов – с открито обнадеждена физиономия. Той открива: "Тази вечер тук са кандидатите за лидер на СДС. Нека бъдем делови", приканва той. Тутакси пристига и Мартин Димитров - новата звезда на синия хоризонт, а Сашо Йорданов се бил "заблудил в мъглата и задръстванията". Ще им дават думата по реда на подреждането в бюлетината. Първи е Иван Сотиров: "Ще споделя нещо изненадващо за вас - започна той. - Аз съм пловдивчанин, родът ми е от този син град. Започнал съм кариерата си в СДС и никога не съм му изневерявал. Пред нас е дилемата как ще управляваме и в каква коалиция да намерим мястото на СДС". Врелият в битки Христо Пищялов подхвърля: "Абе, нека влезем в парламента, пък тогава..."
Симпатични момичета ни раздават три писмени програми на кандидатите, което внася лек смут сред аудиторията. В този момент пристига Сашо Йорданов, видимо отслабнал и с хъс за битка.
Петър Паунов се представя с ампломб: "Как може такива неща да се разпространяват от седесари!? Мая Манолова от БСП ми била лиснала менчето в тази кампания? Трябвало да съм се оттеглил от кметското място в Кюстендил, ако ме изберат за шеф на СДС? Не съм напускал СДС и не съм членувал в други партии. Пише го в моя предизборен материал. Ние с кмета на Варна сме единствените в този момент с одобрение от 70%, вижте справката на НЦИОМ от 22 октомври!". Христо Пищялов от Калояново пак се обажда: "Ние печелим изборите с тичане и работа, не с рейтинги!".
След него е Румен Христов: "Аз всичко дължа на СДС!", като окъснял да целуне ръката на баща син заявява той.
Мартин Димитров е леко притеснен, защото "България затъва в ариергарда на ЕС".
Кметът на Калояново Сашо Абрашев си тръгва, защото има "за утре работа да се върши". Не изчаква мастития Александър Йорданов: "Преди години казах на някои лидери от Пловдив, че който не прави коалиция с Царя, прави коалиция с Пожарникаря!". Бурни ръкопляскания и аплаузи. Ицо Пищялов отново не се сдържа и възкликва: "Е, това е старата школа!". Сашо продължава: "Не разбрахте ли, че в тази ситуация на борба с парчета от старото СДС няма по-голям лидер от мен?! Кой е по-голям лидер от мен?!". Следва мълчание и поднасяне на букет от ваклите девойчета. Водещият Йордан Бакалов представя последния кандидат в минорен тон. Цоню Ботев стреля в десятката: "Кандидатирам се за председател на СДС, за да се отървем завинаги от костовизма в СДС!".
Отново се раздават писмените програми за преодоляване на кризата в синята партия. Две от тях са озаглавени: "Мисли, работи, информирай, бъди честен" и "Синята карта - СДС е сборът от това, което всеки от нас може".
Идва времето на въпроси от "залата". Дама от първите редове пита директно: "Обяснете какво ще стане, ако до 14 декември Уставът на СДС не е регистриран в съда? Дали няма да се окаже, че сме изпързаляни за пореден път?". Гузно мълчание. Сашо: "Не съм юрист". Петър Паунов: "Аз съм юрист и това не е проблем". Бакалов подканя към "по-конкретни въпроси". Такива няма. Непознат съсед по идеи ме пита: "Това момче до вас как се казва?", посочвайки Христо Пищялов от Калояново - от 19-годишен е в СДС, сега е общински съветник, "биткаджия" по избори, представям го.
"Абе, издигнете такъв като него за шеф на СДС. Ще гласувам с удоволствие - обясни ми запаленият седесар. - Щото на тия синьото много им е избеляло и употребявано за лично ползване!", посочва той наредилите се кандидат-вождове.


Тагове:   кандидат,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: toross
Категория: Политика
Прочетен: 9568177
Постинги: 935
Коментари: 6147
Гласове: 9515
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930