Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2009 17:59 - Сергей пак се оля
Автор: toross Категория: Политика   
Прочетен: 730 Коментари: 0 Гласове:
0



Станишев умора няма Размер на шрифта: A+ /  нормален /  A-
image

PlovdivMedia - Станишев умора няма

След като преди няколко дни бях тормозен на домашния си телефон от „гласчетата” на Станишев и Калфин в късните доби, бях „ощастливен” в персоналния ми интернет адрес с писмо … представете си /?!?/ от самия Сергей Дмитриевич Станишев. 
Христо МАРКОВ
Нито съм давал съгласието си за такава „кореспонденция”, нито съм искал, па камо ли да влизам в някакъв диалог с премиера. Да, но дори ми е изпратил Дмитриевич книга си „Защото сме социалисти”. Да не говорим, че това си е директно нарушаване на правото за личен комфорт в общуването, закона за личните данни, абе въобще – възмутително, отвсякъде. И защото нямам повече думи за отвратителната наглост на министър-председателя, си позволявам да копирам и за читателите целия „опус”:
Подател: Sergei
До:
Относно: Здравейте скъпи приятели
Дата: Сряда, 2009, Юни 10 21:46:25 EEST
Здравейте, скъпи приятели,
Благодаря за въпросите и пожеланията, които ми изпратихте през последните седмици. Благодаря и на тези, които не бяха особено позитивни, но все пак в това се съдържа истинския дух на демокрацията.
По количеството въпроси и мнения мога да съдя за огромната липса на отговори на толкова много теми в обществото. Ние сме общество, което въпреки много приказки, малко си говори, но и още по-малко се слуша. А всеки един от нас иска да знае своята истина и да върви по своя път подхранван не само от надежди и илюзии, но и от ясна визия за това къде отива.
Амбицията ми да отговоря на въпросите на всеки един от вас е огромна, но в ужасно натоварения предизборен период, времето ми наистина не стига. Затова искам да поднеса извиненията си на тези, до чиито въпроси още не съм стигнал. Все пак в малкото моменти, в които програмата ми позволява, ще сядам пред компютъра и ще се опитам да дам отговор на колкото се може повече – убеден съм, че в това има смисъл.
А дотогава, си позволявам да ви изпратя моята книга. Нека по този начин се опитам да отговоря на поне част от вашите въпроси и да ви уверя, че това което ние правим не е подмяна на настоящето, нито реабилитация на миналото, а истински план за бъдещето.
Благодаря ви от все сърце и до нови срещи, тук!
P.S. Отговорите на въпросите ви ще бъдат публикувани в раздел Shout Box в моя сайт.
Натисни тук, за да свалиш книгата
Стани приятел на Сергей



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: toross
Категория: Политика
Прочетен: 9579339
Постинги: 935
Коментари: 6147
Гласове: 9515
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930