Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2009 11:54 - Патрашкова да отговаря веднага !!!
Автор: toross Категория: Политика   
Прочетен: 1551 Коментари: 2 Гласове:
3



07.08 22:11 - Открито писмо до г-жа Патрашкова

image


На вниманието и на собственика   на вестника г-н Недялко Недялков Йорданов


Mногоуважаема госпожо Патрашкова!  

Казвам се Екатерина Атанасова и съм автор на картината / пейзажа /,която е поместена в една Ваша статия във в.”Уикенд”.

Извинявам се, че не чета Вашия вестник, но не ми е по вкуса / отново се извинявам/, затова едва вчера една моя приятелка ме “открехна”, че моите картини ВЕЧЕ са на първа страница на някои вестници!

Може да си представите учудването и неприятната ми изненада от  този факт.

Получих и мейл, с част от страницата с Вашата статия.

Да, наистина картината беше моята! Но с безкрайно недоумение и разочарование прочетох – “Пейзаж на К. Щъркелов”/ “нереде Ямбол, нереде Стамбул!”/.

Тази моя картина съм публикувала в blog.bg, но заглавието е “Ала” Константин Щъркелов, а под нея съм написала, че това е маслено копие на великолепния акварел на К.Щ. и го моля за прошка за нескопосаното подобие. Освен това в коментар под постинга съм писала, че картината е рисувана ПО К.Щ.

Честно да ви кажа, много се ядосах в първия момент, но после ми размина малко…

Въпреки всичко реших да напиша това опровержение или не знам как да го нарека /може би рекламаJ на моето хоби?!/.

Освен това видях още една недопустима грешка! Вместо истинска картина на този изумителен талант К.Щ. Вие публикувате картина на арх. Марин Маринов, който преди /мисля две години/ имаше самостоятелна изложба в Дома на архитекта на ул.”Кракра",която Вие би трябвало да сте посетили, имайки предвид вашето/на съпруга Ви/ увлечение по живописта...

Арх. Марин Маринов е жив и здрав и живее във Варна /навярно и той не чете в.”Уикенд”/, ученик е на К.Щ., но НЕ е К.Щ!!!

Става дума за картината в статията “Натюрморт от К.Щ”, която за сравнение е поставена до картина на Хитлер…

Арх. Марин Маринов е изключителен художник - акварелист, ученик на К.Щ. и да речем при набързо написан текст и набързо подбрани картини може да се сбърка,/но не от познавачи!/ с К.Щ., но мен да ме “изтипосате” като К.Щ! Е…това наистина е прекалено!

Не разбрах каква е идеята на статията? Да, и Хитлер е рисувал акварелни картини /и някои от тях са много хубави, според моето скромно виждане/,особено пейзажите му от Русия и някои интериорни картини/, но да се прави сравнение между К.Щ. и Хитлер е недопустимо /пак според моето скромно, лаишко мнение/, защото К.Щ. е КЛАСА, ОБРАЗЕЦ, ШКОЛА…

Не разбрах и каква е връзката между тези незначителни и много различни “съвпадения” в живота на К.Щ. и Адолф Шикългрубер /Хитлер/ ?!

Може би, защото е  снимана част от статията Ви, а не цялата, за да добия представа за какво изобщо се говори…

Моля да ме извините за дългото обяснение и за отнетото Ви от мен време.

                                                                 

              С уважение: Екатерина /Катя  Атанасова – katan/.

Това е моето "произведение", което е публикувано като картина на маестро Щъркелов:
image

А това е един прекрасен акварел на арх.Марин Маринов, представен като творба на К.Щъркелов...:(((
image



Това е линк към моя постинг с моето МАСЛЕНО копие и то  не точно копие,а по-скоро картина рисувана ПО ненадминатияК.Щъркелов:http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/01/quot-ala-quot-konstantin-shtyrkelov.297988

Предполагам, че каритината за статията е взета от тук,от моя блог, без мое съгласие, за което най-малкото вестникът би трябвало да ми се извини на мен и най-вече на покойния майстор на акварела К.Щъркелов!

Обещавам в скоро време да редактирам постинга си, като добавя оригиналната АКВАРЕЛНА картина на маестро К.Щъркелов.




Гласувай:
3



1. katan - Благодаря!
10.08.2009 12:09
Благодаря за подкрепата!
цитирай
2. krotalka - Прибрала си е хонорарчето
10.08.2009 12:52
и друго не я интересува г-жа Патрашкова...
Как човек да се отнася с уважение към съвремените журналисти? Това е поредния гаф!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: toross
Категория: Политика
Прочетен: 9541916
Постинги: 935
Коментари: 6147
Гласове: 9515
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031