Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2011 21:40 - Владиката Лудото Коле и Маумар Славчо - медицината е безпомощна !
Автор: toross Категория: Политика   
Прочетен: 9735 Коментари: 8 Гласове:
21

Последна промяна: 17.07.2011 22:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image

Параклисът-красавец, който патриката Николай отказа да освети, защото строителното разрешение не е на негово име.
image

Гръмовержецът Николай Първи Севастиянов анатемосва разколниците на връх Великден.

image
Миряните от село Строево се радват на храма, преди Николай Севастиянов да ги попари, че няма да го освети.

image

Оглежда критично вътрешността на параклиса, преди да предупреди, че всички приходи трябва да са в касата на Митрополията.
image
Като усетиха, че има нещо сбъркано, кукерите приканиха Николай да се присъедини към тях, за да му излязат бесовете.

Владиката Лудото Коле и  Маумар Славчо – медицината е безпомощна!

            За мега-резила „Пловдив” последните години съм писал  многократно. Като се почне от природното недоразумение Мара Мисса, па се мине през двойника на Йосиф Кобзон Божана Апостолова, после през олигарха-комунист и хонорис кауза на ВСИ Гочиту Гергов, та се стигне до представителите на квази-масонската ложа „Слънце”, плътно попълнена от комунисти и мевере-войводи, което си е едно и също. Но, но, драги читатели, всички рекорди на пловдивските абсурди се покриват устойчиво и безнадеждно от Лудото, както вече наричат митрополит/мутрополит/ Николай Севастиянов Първи и от ЗКПЧ-то на Кадафи, изпълняващо ролята на кмет Славчо. Напълно споделям констатациите, че медицината последните години достигна до непознати висоти, но в двата случая е напълно безпомощна. Само през последната седмица двамцата се покриха отново с непреходна слава в психоделничен  делириум, който обхваща Пловдив като гъста маришка мъгла в късната есен.

 

 Да разкажа за последните им исторически подвизи.

               На връх Великден от 14 часа в село Строево Негово високопреосвещенство Николай Севастиянов Първи бе поканен да освети изключително красив параклис, построен от бизнесмена Васил Василев и наречен на „Св. Димитър Солунски Чудотворец”. Човекът решил да построи параклиса и го дари на миряните в селото, когато внучето му Димитър се родило по-рано. Запретнал ръкави и за 4 години го направил за чудо и приказ – със сложни витражи, с външен кутел за кръщения, изумителен иконостас, обявен за произведение на изкуството, а иконите ги рисували две години. Облагородил  и мястото около храма, въобще – красота и Божие преклонение.  Чудото станало – внучето е вече голямо момче и присъстваше на  откриването, на което се събра цялото село – хора, носии, цветя, курбан, вино, озарение и радост. Дарителят предварително обяви, че всички приходи от храма ще отиват за благотворителност чрез сдружението „Св. Димитър”, така както са правели ктиторите от векове. До тук всичко бе в синхрон с големия християнски празник, но… Появи се патриката Николай в цялото си великолепие: две супер луксозни лимузини /БМВ и Ауди/ с еднакви номера /3737/;  чепици от крокодилска кожа, златен „Ролекс”,  позлатени епатрахил и посох, четирима телохранители на тялото Му плюс двама шофьори, а пред храма го чакаха 7 /седмина/ свещеници от личния Му антураж, добрали се до Строево с личен превоз, а двама от тях с рейса. Хората се веселят на мегдана, заедно с щедрия ктитор, кметове от общината, бизнесмени и вдъхновени миряни от околните села и Пловдив. Лудото лъскаво Коле благослови, поръси и се възправи пред дверите на параклиса. Вместо очакваното освещаване започна с несвързана и гневлива реч: „Това не е освещаване на храма на св. Димитър, а само пасхален водосвет. Станала е грешка и правото на строеж не е дадено на Църквата, а на фондация. По тази причина не мога да го осветя. Когато кмета и другите лица поправят грешката, пак ще дойда и тогава ще го осветя – сега няма!” Множестното се разшумя, но Светиня Му продължи гневливо да „обяснява”, че всичко в Неговата епархия може да принадлежи само и единствено на Пловдивската митрополия, т.е. лично Нему, дълго и напоително обясняваше за  строителни разрешения /давали се само и единствено на митрополията/ и накрая заключи: „Грешката трябва да се поправи и тогава ще го осветя!”. В това време забеляза в множеството смирения отец Запрян Писанов, който бе от алтернативния синод и отказа да се покае и върне при Лудото Коле. Гибелният  гняв на владиката се стовари върху неподозиращия отец Писанов: „Сектантството е зловеща ръка, която може да отведе невнимателните миряни в Ада. Не бива да допускаме да се разкъсва тялото Христово от хора като ей оня разколник, дето се крие там и ви го соча с пръст!”

           В настъпилата суматоха пред журналисти дарителят само каза логичното: „Дарение се дава даром, а не насила”, а със святкащ поглед гръмовержеца Севастиянов  обяви, че „Мога да служа само в храмове, които са собственост на БПЦ!” и се възкачи на лъскавото возило и отпраши към покоите на своя наставник в Пловдив Гочето Гергов, та да подготвят честването на … 9 май. Великденският празник на хората бе помрачен заради откровената лудост и алчност на един самозабравил се свещенослужител.

 

             Шоуто продължи с пълна сила след няколко дни, но този път основно действащо лице бе ЗКПЧ-то от Шуменското военно училище Славчо, който изпълнява по устав задължението да е кмет на Пловдив. Представлението бе в съслужение, разбира се, отново с подгонения от бесовщина  владика.

            На 9 май трябваше да се чества Денят на Европа, а организатори на тържеството със заря бяха Общината, Пловдивската митрополия /разбирай Лудото Коле/ и … „Комитет 9 май”, съставен от ултра-комунисти, начело с Гочиту Гергов. Мястото – естествено Бунарджика/сега се нарича Хълм на Освободителите/, до паметника на Альоша.           

         В уречения час се строиха местните първенци: Гочиту Гергов, Славчо /без униформа/, напудрени ветерани и ветеранки с медали и ордени /повечето „За трудов героизъм”/, цялото ръководство на БСП, зетя на Дража Вълчева и червен депутат Захари Георгиев, наричан от типичния му електорат Шукариту, пишман мевере-войводи, цялата масонска ложа „Слънце-Ориент”, свити седесари на хранилка при червения шеф, журналисти от герговите медии, но … липсваше основния херой на вечерта Николай Първи Севастиянов. Зачакаха. Минаха 10, минаха 15 минути – строени, но първия тамада го няма и… тогава Гочиту извади мобилния: „Къде си бе, попе? Айде, че електората чака…” /Запознати с общинския и митрополитски протокол разказват, че само самодържеца Гергов си позволявал да тревожи Светиня Му по безжичния  телефон./

            Божествената връзка на Гочиту с наместника Николай даде резултат само след някакви си 3-4 минути. Свистене на гуми и Аудито на Светиня му със сакралния номер 3737 прекоси тревичката, за да стовари Колето в епицентъра, където го чакаха … 11 /единадесет/ стройни момци в черни раса. Представлението започна с целувание на десницата владишка и строен шпалир към „официалните” лица.

 

 

 

            Разбира се, честта да открие тържеството имаше неповторимия Божи наместник, който дръпна забележителна реч. Само нямаше и дума за Деня на Европа или ЕС, дето май България членува. Върховната чест да се обърне лично към тях Светиня Му имаха само „Г-н градоначалника”/разбирай Славчо, който обяви война на Кадафи/ и „многоуважаемий г-н Георги Гергов”/присъстваха още куп официални лица, че и трима почетни консули/. И закаканиза отчето елейни слова за „руско-българската дружба”, за „братята освободители”, за светото православие, което нямало да оцелее без свободата, която донесъл 3 март, после Девети септември, че дори и 7 ноември/!!!/. За Деня на Европа не стана дума нито веднъж, а митрополитските слова накараха менторът Гергов умилително на притваря очи, а Славчо стисна юмруци във военен плам и гняв. Накрая се завърши „Да се свети за вечни времена руско – българската дружба!”.

            Втори ваятел на тържествено слово бе самият Славчо, който започна ударно: „Днешният 9 май е на първо място День Победы, а след това е Ден на Европа! Тази вечер сме пред паметника на Альоша, който е сред символите на вечния пловдивски дух, а тези, които са против него са нихилисти и безродници…” При тези думи множеството  онемя, осефери се и част /ония с ордените/ заскандира „Вечна дружба”, а Гергов и Светиня Му махаха с червени знаменца, дори собственика на пловдивския панаир изтри бликнала сълзица, докато преосвещенството удари един кръст за смелостта на Славчо в неравната му битка с Маумар Кадафи.

            Накрая изровиха поета от  село Марково Петър Анастасов, който верен на образния си слог обяви „антихитлеристката коалиция” за „предтеча на коалицията на Доброто”, ама „без Съветския съюз тя е немислима”. Веднага след поета хор изпълни китка от съветски песни, на които Славчо припяваше, а Гергов и Николай Севастиянов се унесоха в спомени за младостта. 

 

            Заря! Гърмежи и пукот на „Калашников”. Фонът е „Тих бял Дунав се вълнува, весело шуми…”Кметът войнолюбец Славчо тактува с ръка и аха да тръгне към пясъците на Либия, а патриката Николай смирено дава знак на свитата си да се оттегля към луксозните возила. Гочиту Гергов потъва в радостните обятия на съпартийци и руски гости.

            Гледах представлението и не можех да повярвам на очите си. Това Пловдив ли е, въобще град ли е или потьомкино село?! Това ли е градът, който наричахме „Синята столица на България”?! Какви избори, какви пет лева, какви „дни на Европа”, какви „демократични практики” и „европейски ценности”, няма ли хора с власт и бели престилки, без никакво извинение, драги читатели и читателки…

image
Славчо е готов да отпочне военни действия. Току-що е предупредил Пловдив, че започва патакламата с Кадафи.
image
Размишляват с Гочиту Гергов за "Деня на Европа", т.е. 9 май - Славчо репетира речта си.
image
Просто обича каските...

http://podtepeto.com/article.php?id=5260#


 
 
 

 





Гласувай:
21


Вълнообразно


1. raders - Няма проблем, като не ще владиката ...
12.05.2011 22:33
Няма проблем, като не ще владиката да пее /може да е прегракнал завалията/ хванете чалъковския поп!:)
цитирай
2. tili - Според НЛП, Гергов
12.05.2011 22:58
гледа надясно и нагоре. Значи се чуди какво да излъже!
А освещение се прави от всеки свещеник, който има антиминс. Жалки нещастници!!!
цитирай
3. toross - Тили,
13.05.2011 02:42
в пловдивската епархия има разпореждане на Светиня му , че освещаване може да се прави само и единствено от него и то забележи /!/, ако строителните книжа на храма са на името на Митрополията, както в случая. Аз немея при някои продукции с налудни шоу елементи, които поставя владиката.
цитирай
4. tili - Аз изобщо вече не зная дали
13.05.2011 11:34
съществува юридически и фактически другият синод! Един приятел-свещеник в ЛА си имаше големи ядове и с двата синода. Оттегли се и сега си служи в къщи!!!
цитирай
5. mirachopi - Ейййй,тоя поп не се задъни,
13.05.2011 11:44
голямо смирение демонстрира с ролекса и чепиците,той размина фолк-певците.
цитирай
6. pagan - Не съм запознат с църковните дела,
13.05.2011 13:07
но си мисля, че църквата би трябвало да носи смирение, духовен мир, прошка и други такива, не разкол, суета, гняв и алчност, каквито виждаме у въпросния "отец"! Такъв човек би трябвало да бъде съден, но преди това да се подложи на психо- преглед! Не да служи в църква! И то Християнска,където, (за разлика от мюсулманската), има ПРОШКА! Този човек НЕ Е служител на църквата, а на руския империализъм и комунистическите подлоги!
цитирай
7. анонимен - БеПеЦе е МУТРО*ПОЛИТизирана
10.12.2011 17:24
Пловдивското население е миролюбиво и благочестиво паство, но безсловесно стадо то не е и не може да бъде третирано като такова. Пловдив е древен център на цивилизация и духовност със утвърдени ценности и традиции и управниците -избрани или назначени- следва да се съобразяват със достигнатото равнище на културата и да го доразвиват, а не да го принизяват и съсипват.

Аналите на Пловдивската Митрополия, а и Историята на Града са запечатали факта, че скверният “пастир”-негодник (зло-деецът Хрисант) ни се чу, ни се видя след като Градът го загърби и османския ятаган даже не можа да го подкрепи. Пловдивчани бяха, които постигнаха българската църковна независимост.

Градът заслужава цивилизован, мъдър, улегнал, спокоен, компетентен, благодатен първосвещеник пред когото да благоговее, вместо театралничене при всяко светване на телевизионните прожектори. Църквата има роля духовна, различна от олигарха, БПЦ не бива да бъде мутро-полит-изирана със светска, земна, материалистична алчност; и бива да се уповава на народната мъдрост, да се опира на народните традиции; в хармония с народната душевност.

Отколе място за съзряване на висшите български духовници е бил, е и ще бъде МОНАСТИРЪТ, а не мегданът, докато им прекипят хормоните.

СВЕТА ВЕЛИКОМЪЧЕНИЦА МАРИНА е храмът на пловдивската митрополия със жилището и канцелариите и представлява ПАМЕТНИК НА КУЛТУРАТА ОТ НАЦИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ, защитен от закона, доколкото в България това е възможно; но за отбелязване е, че даже Диктатурата на Пролетариата не си позволи да го осквернява. За разлика от септември и октомври 2011 година:

1. Ценни стенописи от 30-те години от екип на проф. Георги Богданов, в който е участвал и художникът Господин Желязков - единственият български ученик на Иля Репин са замазани най-напред с бяла боя, а сега и със зелена боя, върху която са залепени печатни хартиени колажи като ... тапети (?!?).

2. Владишкият трон, изработен през 50-те години на ХІХ в. от представителите на Дебърската школа – Димитър и Антон Станишеви, амвонът, както и иконостасите на „Св. Великомъченица Марина”, „Св., Св. Козма и Дамян” и други, които бяха в патинирано орехово дърво, от времето на изработката им, са вече невъзвратимо боядисани във вулгарно просташко „златничко”, сякаш сме на Уол Стрийт в Манхатан.

3. Настилката от патинирали мраморни плочи, непокътната от времето на строителството на църквата от 1856г., изтрита на места от множеството богомолци, стъпвали върху нея през годините, е застлана с полиран китайски гранит. Непоносим, недостоен, тоалетен кич. Дори мраморната стела с орелеф на двуглавия орел – символ на православната църква, която се намираше в близост до иконостаса е премахната.

Все още прочутият дърворезбован иконостас (един от най-добрите примери на Дебърската школа) е непокътнат, но докога ли? Ами ако Някой разпореди, че предпочита розовко, ванилия и ... блондинки за игуменки?

Ние сме на тоя свят временно. Длъжност ни е да опазим и предадем на внуците народните ценности получени от дедите ни в тяхната цялост.

Законодателят и изборните държавни функционери следва да осигурят неприкосновеност, и ако се налага, да отнемат -национализират, одържавят- НАРОДНАТА собственост от мафията злосторници.( вж. kultura.bg/bg/article/view/18310)

Министерство на културата съгласувало ли е проектна документация и намерения, попадащи в обхвата на чл. 83, ал. 1 и чл. 84.,ал. 1. от Закона за културното наследство и ако не, то ще бъде ли приложена санкцията, визирана в чл. 200 на същия закон? ПЕРСОНАЛНО? А не безлично срещу БП“Църква“? Министерството и неговите структури пазител ли е на закона и на българската културна идентичност или е само прост наблюдател? Кибик на заплата?

Пловдив няма да допусне в светинята арогантни, психотични или некомпетентни тепегъоз деятели (активисти, акъьори). „Окупирай Уол Стрийт” е движение, което се разпространи светкавично из всякакви географии и по всевъзможни поводи. Арабската пролет беше немислима преди интернета.

Нека предотвратим излишни безредици. ОЧАКВАМЕ РЕЗУЛТАТИ, а не фразеология. Спрете светотатството!
цитирай
8. анонимен - КРАДЛИВ ПСИХАР ==значи== КЛЕПТОман (душевно заболяване)
10.12.2011 17:30
мУтрополит николаЕ е светоТАТ *) сиреч краде от светиня

"САН КИРИКО" е Творческата База на Международния Съюз на Архитектите и на Международната Академия по Архитектура, щаб на световното Биенале ИНТЕРАРХ по архитектура.

Съюзът на Архитектите в България САБ десетилетия наред удържаше половината =50%, =1/2, от всеки творчески хонорар -за разлика от СБХудожници, които, милите, се препитаваха без такава удръжка и даже имаха субсидии- и възложи на арх. Любомир Шинков и НИПК да укрепи свлачището над Горно Воден откъдето се беше изсулило едно паянтово манастирче (само църквицата е била върху по-свестни темели, та се крепеше, донякъде).

Харчът по укрепването на терена надвиши разноските по постройките, нека знаят които помнят "оригинала"; но най-важното е, че всичко ТОВА ИЗЛЕЗЕ ИЗЦЯЛО ОТ ДЖОБА НА БЪЛГАРСКИЯ АРХИТЕКТ без нито стотинка църковни пари, нито държавни събсидии.

Под претекст, че в документите и договорите за предоставяне на развалините на самосрутилия се паянтов метох от БПЦърква нямало специфична благословия, че се отстъпва самото (изсипано) място, пловдивската митрополия завежда искове против САБ да им отнеме новопостроените палати.

Блоковете с апартаменти в Тракия (Люлин, Младост) са върху земя, която не е тяхна, тя е общинска, държавна, но имотите са собственост на СЕМЕЙСТВАТА, вложили средствата за да станат СГРАДИТЕ, и тази собственост е СВЕЩЕНА, "дядо" попе! Не можеш ти да зинеш да лапаш чуждото!

Пловдивската архитектурна колегия още от легендарния арх. Чинков (излежал за вицове) не обича да премълчава на такъв сурат и скоро го ръкополага за мУтрополит НиколаЕ. Богомилите, а и Ботьов и Андрешко доказват, че скептичният българин се води за носа само донякъде, и алчните, арогантни фарисеи ако се освестят може да осъзнаят, че БеПеЦето БЕШЕ (м. свършено глаголно време; Турско ...) представителна и единствена за тукашните земи. Пловдив е извечно център на българския католицизъм: Мария-Луиза почива в Св. Лудвиг не случайно.

След Зевс и Тангра и Кришна, след баптистите, пентекосталистите и мормоните в 21 век идват едни ТелеЕВАНГЕЛИСТИ, пастири свикнали на "паства" -сборища от по 14,000 глави наведнаж за по-весело; носещи на ръката си Патек-Филип не само в неделя, които на Бате ББ вместо да му се умилкват да ги повози на правителствения Фалкон до Йерусалим за огънче могат да го поканят на по-голяма яхта за по-едър риболов; и които няма да чакат някой да им "гласува" епархия даже без монашески стаж в истински манастир (е не, макар и не чак в Света Гора, те там надушват тестостероните още от пристанището), че да си назначават блондинка за "игуменка" на несъществуваща обител.

Те идват, отче. Не разчитай на езикова бариера; по ГЛОБАЛИЗАЦИЯ ТЕ са спецовете.

Избираемите държавни функционери имат задължението да стоят ОТДЕЛНО ОТ ЦЪРКВИТЕ, (да "спазват дистанция", разделение между държавата и религиите по конституция както във всяка цивилизована -нефундаментална- нация) да си мируват без да привилегироват никоя от тях вместо друга за сметка на ДАНЪКоплатците, особено БеПеЦето която и без поощрение е угоена, търгува имоти из чужбините без мярка (= http://www.kultura.bg/bg/article/view/18310=) и не представлява ДУХОВЕНСТВО, а Апарат с материалистична "квази-духовна" мотивировка. Държавата е и на атеистите, както и на данъкоплатците друговерци.

Колко романтична беше епохата, когато българският поп беше само безполезно, но безобидно и добродушно пиянде ...

Колко романтичен беше Дантевият "АД" със неговите само 9 (словом девет) кръга: в 21 век за светоТАТ*) като мУтрополит НиколаЕ и неговата шайка мутри от окръжното съдилище Геената Огнена ще е по-задълбочена, верую.

БПЦ, която ръкополага "мУтрополит" без даже да е бил МОНАХ няма морална преднина в днешна България (и в "епархии" из чужбина -вж в-к КУЛТУРА бр.15 - великденски = http://www.kultura.bg/bg/article/view/18310 =). Народът и законодателят следва неотложно да им отнемат разпорежданията с народните недвижимости, градени от нашите деди за нашите внуци: те са там ВРЕМЕННО, както сме всички ние на света; и нека не забравяме, че за всички нас идва ВИДОВДЕН.
-------------
*) "Свето-тат .." = означава крадец от светиня, според Николай Райнов (отлъчен от църквата след завършване на духовната академия; де да имахме сега такива Пастири, а то - мУтрополити апаратчици грухтят пред олтара ...) и е най-долната степен на морално падение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: toross
Категория: Политика
Прочетен: 9540593
Постинги: 935
Коментари: 6147
Гласове: 9515
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031