Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2012 14:59 - Само питам
Автор: unknown1 Категория: Регионални   
Прочетен: 2710 Коментари: 14 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



 

    

      От всичко в Блог бг най-много са ме дразнили онези,които им е жизнено важно да популяризират блоговете си(тук или на другите места),да се присъедени още някой към тях,да получат още един глас и коментар,да е някъде си в класациите.
 Някой (от тези)може ли да ми обясни защо му е?И какво следва,когато излезем на първите места в годишната класация на Блог бг?За милиони ли се борим?
         Вие хора ли сте или рейтинг някъде в мрежите?
                Само питам:
              Season Of The Witch



Гласувай:
11



1. unknown1 - Има причина. Няма да я кажа, защото ...
02.09.2012 15:10
анонимен написа:
Има причина. Няма да я кажа, защото поста ти е заяждане.

Наистина не се заяждам,почти никога не съм го правила.Това с концентрацията върху рейтинг е нещо,което не рабирам и ми е чуждо.Ако бяхме социално ангажирани с каузи за социума,бих го разбрала.Но да си прокарваме лични пристрастия,за да ни мъцат еднотипни коментари всеки божи ден?......Ми е далече от логиката.
Още веднъж НЕ се заяждам:)
цитирай
2. unknown1 - I da ti otgovorqt, nqma da sa iskr...
02.09.2012 15:15
mileidi46 написа:
I da ti otgovorqt,nqma da sa iskrenni,za6toto ne znaqt..:))
Ot 4uvstvo za malozennost spored men,ot nedokazano samo4uvstvie..
Golqm kef e da si gleda6,, fiziomutrata" na purva i da si misli6,,eto,az sum nqkakva li4nost.."
makra i ot tam da gleda6 ti ,a fozionomiqta na nqkoq ,,girl"..kato moqta naprimer..:))
6eguvam se:))

Здравей:)
Заради искреността за първи път отварям коментари за анонимни:)
Не е много трудно да се качи човек на първа(и без да е хейтър:),НО когато е на първа КАЗВА ЛИ НЕЩО съществено,за да го четат там?
цитирай
3. unknown1 - където и да отвориш из блоговете, тя ...
02.09.2012 15:18
анонимен написа:
където и да отвориш из блоговете, тя е навсякъде първа с безсмислени коментарчета. другите пък се чувстват длъжни да й върнат жеста. иначе, ако не се групират и не си гласуват взаимно първа страница няма да видят. защо ли? защото повечето са некадърни посредственици и никой няма да ги прочете.
сега ясна ли ти е схемата?

Тя системата е кристална,Ан3..........Не разбирам какво ги грее като са на първа?Освен тролове някой друг РЕАЛНО да е четен на първа?
цитирай
4. unknown1 - една минутка слава )))) дес...
02.09.2012 15:44
анонимен написа:
една минутка слава ))))

деспенида, а ти защо се преструваш? всички те мразят, а ти си стоиш в сайта?
духовен мазохизъм, м? :))))))

А ако си сигурен(а),че не съм посочената какво ли ше бъде,м?
цитирай
5. unknown1 - Благодаря ви, но няма да допускам ...
02.09.2012 18:20
Благодаря ви,но няма да допускам коментари,в които се спрягат имена на блогъри:)
Целта ми не е класацията:),а отговор на поставен въпрос.
цитирай
6. valmont - аз знам,
02.09.2012 20:10
но възпитанието ми пречи да ти отговоря публично...
цитирай
7. unknown1 - а какъв е смисълът да пишеш нещо и ...
02.09.2012 21:29
tanyaivanova написа:
а какъв е смисълът да пишеш нещо и никой да не го чете?

Здравей.
Когато пиша пиша за много малко хора,които със сигурност ме четат.Коментарите най-често ги получавам в ЛП и това ме удоволетворява,защото обратната връзка е пълноценна:).За това попитах за тяхното удоволетворение:)
цитирай
8. unknown1 - но възпитанието ми пречи да ти от...
02.09.2012 21:32
valmont написа:
но възпитанието ми пречи да ти отговоря публично...

Възпитанието е нещо прекрасно,но тук много често го забравяме,включително и аз.Поздравления за това,че не си забравил своето!
Бъди здрав!:)
цитирай
9. zafirov - До Анонимния от номер 3, абе меко...
02.09.2012 21:38
До Анонимния от номер 3, абе мекотело (среден род щото нито си мъж, нито жена, а тесногръдо и късогледо нещо), на мен някои неща на Мариники ми харесват и не ме интересува с каква цел са писани. Защо ми е коментирала постове не е моя работа да тълкувам, а коментирам нейни защото така съм сметнал. Лесно е да анализираш чужди хора в мрежата, скрит зад анонимност, имаш ли куража да излезеш и в лицето да кажеш на хората, които коментираш мнението си за тях? Страхливо нещо си ти... и жалко.
Извинение на авторката за отклонението от темата, а по същество моят коментар е (не зная дали е от значение, но...): смешници са ми драпащите за известност в интернет средите - виртуални герои, а всъщност социални инвалиди. И най обичам да ги дразня и провокирам, защото никой от тях няма кураж да се покаже и да защити позицията си, но в мятането на онлайн плюнки са царе. Истината обаче е, че от онлайн плюене и сплетни си остават с пяна на устата в реалния живот; по принцип смятам и за загуба на време да им отвръщам или да ги коментирам тия нещастници, но понякога безкрайно много ме забавлява жалките им опити да си почешат егото :)
цитирай
10. unknown1 - zafirov, приятелю, аз не трябваше ...
02.09.2012 21:45
zafirov,приятелю,аз не трябваше да допускам коментара на ан3.Грешката е моя.
Но напълно подкрепям мнението на eksplozia,че на първа трябва да са блогърите,които КАЗВАТ НЕЩО.
В моите теми никога не съм допускала анонимници да жонглират с името на някой...
цитирай
11. tutankhamon661 - unknown1
02.09.2012 22:19

Това, на което тук викат "дискусия", навсякъде се води за спам и самата система го наказва. В blog.bg обаче се цени - по непонятни за мен причини. Модераторите го форсираха като засилиха значението на коментарите.

Това не пречи на моята аудитория, тъй като не съм толериран, но очевидно на никой не се харесва резултатът. Някои известни блогъри дори забраниха коментарите - от това загубите са много по-големи, отколкото печалбата, че някой е получил "две усмихвания, три грейвания и четири кихания".

Не знам какво против имаш споделянето по други сайтове - това е начинът за блогване по цял свят. Ако имаш нещо лично против, не се променя общата картина.

Не виждам ни най-малка причина да пиша в блог, ако е "само за мен" и не търся аудитория. Щях да правя само на личния си компютър. По същество публикуването в блог е същото като споделянето по Facebook, Twitter и т.н. - целта е търсенето на аудитория.

Определяш постинги като "неказващи нищо". Честно, стана ми интересно как стигна до това заключение? Не ти ли хрумва, че вероятно ти не разбираш дадена тема, затова я намираш за маловажна и нищо неказваща? За други може да е интригуваща, както са за теб твоите постинги.
цитирай
12. chosen - :)
02.09.2012 23:05
Във всяко действие, което предприема човек, освен всичко друго, на преден план стои и задоволяването. Може да е странно, но е факт, че на някои не им е останало друго, освен желанието за популярност в блог.бг :)

цитирай
13. mt46 - Дойдох тук,
03.09.2012 00:06
за да публикувам... Месеци наред не знаех какво означава "Първа", нито съм поглеждал класациите... Публикувам и в сайтове, където няма класации...
цитирай
14. unknown1 - Благодаря ви за коментарите, мо...
09.09.2012 10:54
Благодаря ви за коментарите,момчета:)
Пуснах няколко теми и преповторих други мои теми,които щрихират мнението ми какво трябва да стои на първа.На първа в моите представи трябва да стоят постинги на виртуалното гражданско общество.......
Но на първа най-често е класацията на "Откровения","ХуЛиТе" и "Трол-обществото".......
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: unknown1
Категория: История
Прочетен: 228934
Постинги: 103
Коментари: 428
Гласове: 588
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930