Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2013 16:58 - ДРАЗНЕНИЕ
Автор: lovertosimplicity Категория: Технологии   
Прочетен: 6964 Коментари: 15 Гласове:
22

Последна промяна: 18.09.2013 06:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ИСКАХ ДА КАЖА "СЪОБЩЕНИЕ"!

( Из цикъла "Моите "Доброжелатели" ) ------------------------------------------------------------------ В този постинг след малко ще Ви разходя с наличните подръчни снимки из Дома си!
Ей така, за да Ви пожелая всеки в България да има поне такъв дом, като на "фалирал" "Ловър", както ме наричат някои напоследък.
Не казвам, че Домът ми е нещо особено...
Не е голям, но не е и малък 
/140 квадрата/. Не е шикозен, но според мен е приятен.
Не е нужно да го харесвате - не Вие живеете в него!
Живея Аз, Децата ми... И на нас си ни харесва!

Ще постна и две мои снимки. Актуални!
Но не ще видите лицето ми!
Не защото се крия - с всеки, Приятел или не съм готов на среща!
Просто така е редно! А дори и просто така да съм решил, никой няма право да ме съди!
Но пък се обръщам към Поетите, които напоследък "скрито" ме подкрепят.
Благодаря Ве, че сте наоколо!
Не ми е нужно да се изредят 10 /не, че сте го правили да уточня за интригантите/ от Вас и да гласуват.
Палци къща не хранят!
Но съгласни ли сте с ето това визуализиране на българския език http://milady.blog.bg

Това е дразнен... ъъъ Съобщението!


/и вече самия постинг от след това/
 
Здравейте, Приятели!


 Външен изглед на къщурката си нямам наличен в момента, както и отвътре казах вече ще Ви разходя с подръчни, налични снимки!


ДНЕВНАТА НА "ЛОВЪРА":
image
Скромна, но практична! Горилата вдясно беше част от подаръка на Симеон за 2-рия му Рожден ден. Девет години е част от интериора.


ХОЛЪТ НА "ЛОВЪРА":
image

image

image

image
Също нищо особено, но всичко е в тон! Като започнеш от белгийския оранжев килим, та стигнеш до свещите, които бившата ми Съпруга "колекционираше".
Дори покривката, която за по-такива случаи се застила е в тон...



КУХНЯТА НА "ЛОВЪРА":
image
Вижда се само по-малката, тази за готвене част! Трапезарията, от коята е снимано не! Не карам никого да вярва, че е моя изработка - от модел, проектиране до изпълнение!


СПАЛНЯТА НА "ЛОВЪРА":
image
Добре, че не е заснето огромното легло! Така де... "Ловър" съм! ха ха ха


КОТКИТЕ НА "ЛОВЪРА":
image
Това е Ариел в детската, от която /детската стая/ обаче ще видите само мокета...



image
Тук Ари се е изтегнала в/у ъгъла в трапезарията и явно чака да сготвя...



image
А това вече е Блеки - другата маца, която се гуши в спалнята...



image
Ето ги вече двете на спалнята...



image
Не е е - не са къпани! Играли са с патицата в езерцето на двора...



image
А ето я и нея! Лебед - че как да се казва една патица?!...



Бившата ми Съпруга със Симеон /малкия син/ и автомобилът й:
image
Снимката е от преди 4 години. Автомобилът вече го смени! Сега кара "Опел Корса"...


А ето го и "Ловъра", в цял ръст:
image
Е... не съм с маратонки "Адебас" /дори и не знаех, че има такива/, на това е само защото съм небрежно-елегантен тип и се нося спортно-елегантно. Макар, че в двора с обувки...


Ето го отново "Ловъра" на 9-ти август, на РД на Симеон /има постинг/ Е, явно не честитяват на една "снимка"...
image


А това е звучалата музика по време на разходката из Дома ми:


От тук нататък "Ловъра" няма повече да се интересува и отразява мишките!



НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА СЕ УСМИХВАТЕ!

Рей




Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lovertosimplicity - ЗАПАЗЕНА ПОЗИЦИЯ!
13.09.2013 19:01
РЕЙ
цитирай
2. dalida - Рей, чуден дом си имаш!
13.09.2013 19:16
Бих казала дори луксозен. Дали някой (я) няма да ти завиди на доброто финансово положение, което имаш?
Или някоя мадама няма да си те "хареса" за да се облегне на твоето мъжко рамо?

Благодаря ти, за чудесната разходка из твоя уютен дом!



цитирай
3. pvdaskalov - Чакай малко, Рей...
13.09.2013 19:50
Обръщаш се с упрек към тези, които се опитват с цялата красота на родния език да кажат нещо мъдро, да рисуват с думи бурята в сърцата си. Пишеш:
"Не ви ли е срам Българския Език наистина да се излага по такъв начин?!"
Аз ще отговоря от свое име така: НЕ, НЕ МЕ Е СРАМ! АЗ СЪМ БЕСЕН, ЧЕ ИМА ИДИОТИ, КОИТО ИЗКЪЛЧВАТ ДУМИТЕ, ПРАВОПИСА, КОИТО ЛЕЯТ ЖЛЪЧ И МРЪСОТИИ НА ВСЕОСЛУШАНИЕ. ЗНАЕМ ГИ КОИ СА. НЕ СА ЕДИН И ДВАМА. НО НАЙ-ГРОЗНО Е, КОГАТО ТОВА ГО ПРАВЯТ ХОРА, ДАЛЕЧЕ ОТ РОДИНАТА. НА ДУМИ СЕ КЪЛНАТ, ЧЕ ОБОЖАВАТ БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК, А В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ ГО ПРЕВРЪЩАТ В ШИЗОФРЕНИЧНИ БРЪТВЕЖИ. ДОКОГА?! ДОКОГА ЩЕ ПОЗВОЛЯВАМЕ ТАМ НЯКЪДЕ ОТ СЪРЦЕТО НА ЕВРОПА ДА СЕ ПОДИГРАВАТ С НАС НЯКАКВИ ОТРЕПКИ. ОТРЕПКИ, КОИТО ЗНАЯТ МНОГО ДОБРЕ ТРУДНОСТИТЕ, С КОИТО СЕ СБЛЪСКВАМЕ НА РОДНА ЗЕМЯ, С НЕЛЕКИЯ ЖИВОТ НА БЕЗРАБОТИЦА И НЕДОИМЪК. ДОРИ ДА ПРИТЕЖАВАМЕ ТАКИВА ДОМОВЕ КАТО ТЕБЕ, РЕЙ, ТЕ НЕ СА ПАДНАЛИ ОТ НЕБЕТО.
КАКВО ОЗНАЧАВА СВОБОДА НА СЛОВОТО? ДА ГОВОРИШ, КАКВОТО ТИ ТЕКНЕ В ПТИЧИЯ МОЗЪК? ДА ГОВОРИШ ВРЕЛИ И НЕКИПЕЛИ В "СОБСТВЕНИЯ" СИ БЛОГ? ДА СКВЕРНИШ ПОГЛЕДА И СЪЗНАНИЕТО НА ХОРАТА С ОБВИНЕНИЯ, ПОВЕДЕНИЕ, ЗАКАНИ И ИЗНУДВАНИЯ, КОЕТО Е ПОДСЪДНО?!
ТОЛКОВА ОТ МЕН.
РЕЙ, АЗ МОЛЯ ДА НЕ НАМЕСВАШ МОЕТО ИМЕ В ГРОЗНИТЕ СЦЕНИ, ЗАЩОТО ЩЕ ГО НАПРАВИШ С НЕДОСТАТЪЧНО УБЕДИТЕЛНИ ИЗВАДКИ. ИМА СИ КОМПЕТЕНТНИ ОРГАНИ, КОИТО ЩЕ ПРЕЦЕНЯТ С ПРАВО ЛИ СЪМ СЕ ВЪЗМУЩАВАЛ ИЛИ НЕ. НА ТЯХ ЩЕ БЪДАТ ПРЕДАДЕНИ НЕ ЦИТАТИ, А ЦЯЛАТА ОГРОМНА ПОЩА, ЗАЕДНО С ПОСТИНГИТЕ, В КОИТО БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК Е ИЗМЪРСЕН ДО НЕУЗНАВАЕМОСТ.
цитирай
4. lovertosimplicity - ~ 2. dalida
13.09.2013 19:51
Ееее, не!
Като ви казва Юла, че съм фалирал - вЕрвайте й!

За Жените: Ми що пък не?!
Но да ми купят чорапки! хах

А сериоз: Не!
Има Жена, която лежи на Сърцето ми, а при мен Любовта е като при вълците.
Поздрави!
цитирай
5. lovertosimplicity - ~ 3. pvdaskalov
13.09.2013 20:02
Приятелю, говоря аз, че без вербализация сме криво разбраната цивилизация!
Това не е упрек, а обикновен въпрос.
Просто ги питам не изпитват ли срам, когато четат такива нацвъкани курешки.
Ще ме прощават дори кокошките. - Тях дори обиждам със сравнението!

Така, че от това, че не чуваш нито тона, нито пунктуацията, не си ме разбрал правилно! Просто е въпрос - не упрек!
цитирай
6. tanya7713 - . . . аз си харесах котенцата. . . те ...
13.09.2013 21:31
...аз си харесах котенцата...те имат душа...всичко останало...е преходно...И благодаря на Рей за гостоприемството!
цитирай
7. germantiger - ...
13.09.2013 22:09
Хареса ми чистата кухня (предполагам, не от НЕзадържане там), виждал съм потресаващи чужди кухни, в смисъл на мръсотия. Лично за мен не тоалета, а кухнята казва много за нечий дом.

Поздравления за постинга, за децата ти и здраве на всички ви!
цитирай
8. lovertosimplicity - ~ 6. tanya7713
13.09.2013 22:59
Долу лапитеее! Не барааай котетатааа!
хах
Шегувам се!
В някой следващ постинг ща разкажа за Пухчо - един котарак, който беше като... папагал!
Покатерваше се на рамото ми и така, с него съм ходел дори до Варна и там на едно тържество на 15-ти септември, децата вместо да гледат и слушат програмата - наобиколиха мен, котака и Приятелите ми около мен в този момент.

А за преходното си права: никога не съм ламтял за материални неща. В някаква степен се обграждам с тях, защото са удобства, но то е най-вече заради Децата ми, а не и заради "вижте ме - почудете се".
Пример: Обикновено няма да ме видиш със смарфон, а с един обикновен ГСМ "Самсунг" от няма и 200 лева. Е... имам и "Айфон", защото понякога обстоятелствата го изискват, за да се впиша в определена среда, но в ежедневието не парадирам.

Тенкс за посещението и за това, че не се предаде.
Нали за това е всичко бре, Т!
Аз можех лесно да я сгъна...
Но исках/м/ Вие да го направите!
Защото има много такива, които са подложени на този "тормоз" от разни "незнайни войни" дето зад гърба ми говорят, но едва ли ще ми позвънят и да се срещнем в лицето да ми кажат каквото имат да казват.
цитирай
9. lovertosimplicity - ~ 7. germantiger
13.09.2013 23:06
Здраво, Тигре!
Къщата ми не е такава защото е подготвена за снимките, а винаги е изглеждала така.
Бившата ми Съпруга е перфектна домакиня! Винаги навсякъде всичко е светело.
Разбира се аз и Децата ни също не сме мърлячи и винаги сме ценели усилията й, помагали сме и то без да ни приканва към това. Според мен така е редно и трябва да бъде.
Хах - сетих се нещо, но нека, ако реши - Пиер да ви го разкаже. Петре, я им кажи за подложката ти...

Иначе, Тигре - Прав си за кухнята!
И знаеш ли?!... Аз на нея най-много държех, защото на една бългаска домакиня, едно 30% от времето й минава в кухнята.
Затова и от около 10 кв. м., я разширих (с дограждане на "пристройка" към къщата в първоначалния й вид) с още 15-тина.
Не си падам по кръчми и ерфенета, домошар съм си и затова съм искал да съградя Дом, а не къща (пространство м/у стени).

Благодаря за оценката и обено за пожеланията към Децата ми. Да ти се връща двойно и тройно!
цитирай
10. qga - Ето ме и мен!
13.09.2013 23:23
Отвличам котетата:))) и се връщам да поздравя компанията и най-вече домакина.
Рей, признай, че си имаш домашна помощница. Или жена ти не работи.
Не е честно, ако кажеш, че не е вярно, защото поне мен ще ме обидиш. Аз не мога да поддържам такъв ред. Не, че не са старая, но просто... Или сигурно мебелите ти са специални и не с лепи прах по тях. Не може да е истина, че котето в кухнята е в/у кухненски диван! Къде са петната по него?
Играл си си с "Фото шоп", признай си:)))))))
Поздрави и от мен за готиния постинг!
Ако "Пежото" на жена ти още стои в гаража, сменям метлата за него:))))
Беба
цитирай
11. paciencia - Поздрави, Рей!
13.09.2013 23:29
Насладих се на постинга (както винаги професионален и изготвен с уважение към посетителите). Изпитах смесени чувства. Най - напред - приятно чувство от уютния ти дом. Бих казала- на европейско ниво, където добрият вкус е очевиден. Дом, изграден с любов. Домът сам по себе си е огледало на стопанина си. И не визирам това, че е добре обзаведен, а редът. Така, че се убеждавам още веднъж, че си един точен човек с подреден свят.
Най- много ме спечелиха котетата. Сладури. А стопанинът им явно е с чувствителна душа.
Другото чувство породено в мен е недоумение и гняв. Защо има хора, които се опитват да проникнат в нашата интимност, изнудват, ровят се, вадят нечистотии(най-вече своите).
Радвам се, че ни отвори дома си, но в мен остана един горчив вкус. От това, което се случва около теб. От неприятностите, които незаслужено сполетяха Пиер, този достоен човек.
Как бих искала да се събудя един ден в един чист свят...
Бъди здрав, Рей, ти и децата ти!
С много уважение.
Вася
цитирай
12. lovertosimplicity - ~ 10. qga
13.09.2013 23:47
Айде и ти с метлата да ми гепнеш котетата искаш!
"На място кранто!" хах Шегувам се! - От "Шрек" е фразата.
Ще ти подаря едно когато някой ден Ари се окоти.

А за Пежото - сори, но не мога да ти помогна! Но ти и с метлата си си добре! Френд един назад те питаше какъв модел е... И това ми присеща да разкажа "виц":

Знаете ли защо в България се харесва БМВ?
Защото ни управляват:
Б рюксел
М осква
В ашингтон

Поздрави!
цитирай
13. pvdaskalov - Абе, дяволе, как помниш?
13.09.2013 23:49
Та казваш: "Петре, я им кажи за подложката ти..."
Вие с леля ти Лида ще ме побъркате с тази своя невероятна паметливост. Не че съм забравил, но не помня линковете към отделните спомени. И сега, аз трябва да се изложа, така ли?
Идва нашият Рей (Моля те, не се смей!) за първи път у нас да "намигне" на моя лаптоп, вижда ми подложката за мишката (Всички мишки обичат мекичко.), ужасява се (Аз откъде ще знам, че може да се пере?), изцърка половината препарат "Фея", а аз немея ли, немея - изпра подложката и тя стана като нова. Чак тогава започна работа...
Разказах, защото съм добро момче (70+), но ще ти го върна при първа възможност. О-ооо, още утре. Имаш да ми качваш няколко снимки, които ми се заинатиха...
цитирай
14. lovertosimplicity - ~ 11. paciencia
13.09.2013 23:54
Хора, хей това е нашата българска Аида Михалайчук! Васенцето! Дори гласът й е по-звънкав от на Арда. Честна пионерска!

Вася, най-вече здраве мила! Аз май най-добре зная какво значи!
А другото... Никой не може да ни окаля, защото хвърляйки камъните в локвата - пръските калят самите тях. Ние сме встрани и над и това не може ни достигна.
Така, че не си го слагай на Сърцето!
Но сори, че ще те разочаровам - няма да се събудиш така! Какво да се прави! Такъв е Живота - винаги е имало и от двете: Добро и Лошо, Красиво и Грозно...

Но пък чул те Господ! С твоя глас...
Зареждаш ме с положителни емоции винаги, когато те видя наоколо.
Благодаря ти.
цитирай
15. tanya7713 - Чудна работа. . . Рей. . . Хем си бе...
14.09.2013 08:33
Чудна работа...Рей...Хем си безинтересен, хем те четат буква по буква и се опитват да те анализират...коментират,обсъждат и "присъждат"...кой знае защо все на самотни жени...Е, за щастие не всички жени са самотни и не всички жени са в интернет и този блог на лов за мъже...Плод на много огтраничено и мръсно подсъзнание е да изчерпваш и докарваш съдържанието на отношенията мъж-жена единствено до секс...Защото все пак съществуват и други взаивоотношения в чисто човешки аспект - като приятелски отношения например.
Ненормално и неморално е да се правят налудничави изводи, че както жените могат да те възприемат единствено и само като ...плячка ...така и ти тях...Извратено бих казала...
А за котетата-мисля, че ти казах каква менажерия имам у дома-тя е моето богатство, с което без скрупули мога да парадирам...Та, Рей...ако си търсиш зет за момичетатта-моят Жоро е насреща...расов екземпляр е и ще се радвам да се сродим -освен като земляци и по...котешка линия.
Забравих да те проздравя и с Добре дошъл! Време е да кротнеш и да се потрудиш вече...стига си се глезил...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovertosimplicity
Категория: Технологии
Прочетен: 317233
Постинги: 161
Коментари: 1317
Гласове: 1535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031