Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2021 15:56 - Безсмъртие
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.09.2021 15:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Безсмъртието вече е достигнато, колкото и странно да звучи това, то е истина.Любимите ни хора, които сме обичали са край нас, до нас, с нас. Ето отново виждам очите на майка ми, въпреки, че е починала отдавна, това не ми пречи да разговарям с нея и тя с мен, да споделям тревогите си, мечтите си, желанията си, страховете си. Така е и с баща ми и с всичките ми  любими хора, които са си отишли от този реален свят преди години, но времето сякаш не съществува и не може да ни раздели завинаги. Аз знам,че така ще е и с мен след като си отида физически от този материален свят, но аз ще продължавам да съществувам и децата ми, внуците ми и правнуците ми ще продължават да общуват с мен и аз с тях. Човечеството най-сетне е достигнало своята мечта да е вечно....  

***  

Днес се оказа труден ден за мен и реших да споделя всичко случило се с майка ми и ето аз сядам на удобното канапе в хола, приготвила съм си чаша с вино, като бутилката продължава да е до мен ,защото едва ли ще се задоволя само с една единствена чаша, е, може да не го изпия цялото , но по-добре е да ми е под ръка. И тогава включвам компютъра с дистанционото и пред мен застава на екрана майка ми, точно такава ,както я помня от последният път.За нея времето отдавна е спряло и дори да се минават годините тя не остарява ,а се е запазила все такава, същата в своите седемдесет и две години. Тя ме пита как съм и аз и отвръщам, както обикновенно ,че се чувствам добре. А тя леко се усмихва и ми казва ,че е готова да ме изслуша за всичко, което искам да и разкажа, което се случва в живота ми. И така аз започвам да и говоря, тя ме слуша съвсем внимателно без да ме прекъсва и когато аз завършвам с последното си изречение тя ми казва:,, Ще се справиш с всичко, както винаги си се справяла, аз вярвам в теб и нищо не ще може да ти попречи да решиш проблемите си и да достигнеш мечтите си!,,След което тя се усмихва отново и ми махва с ръка от екрана за довиждане и образа и изчезва в четириъгълната чернота. После отново включвам екрана , а оттам вече ме гледа баща ми и той като майка ми се усмихва и разговорът ни трае точно толкова време колкото и с майка ми.И той ми казва почти същите думи след което и той изчезва в чернотата на екрана. А и той е останал завинаги в своите шестдесет години и даже по ирония на съдбата майка ми е станала по-възрастна от него, макар ,че разликата в годините им е била само четири, като той е бил по-голямият, но какво да  се прави това е абсурда на живота.  

***  

В една чисто бяла стая, която много прилича на болнична лекарят, който ми е лекуващ се обръща  към мен и ми казва:,, Време е!,, И аз ставам от болничното легло и сядам на един стол пред записващото устройство в стаята, което се включва и аз започвам да говоря:,, Ще се справите с всичко, както винаги сте се справяли, аз вярвам във вас и нищо не ще може да ви попречи да решите проблемите си и да достигнете мечтите си!,, а думите ми бяха отправени към децата ми, внуците ми и правнуците ми. След което се усмихвам отново и махвам с ръка за довиждане. Записващото устройство се изключва и аз ставам от стола и поемам към другата стая, в която ме чакат лекарите, които трябва да извършат нужното, за да ме освободят от това което е пречинило болестта ми, но за съжаление не ми дават никакви гаранции, че ще успеят наистина. А аз след като спрях времето в моите осемдесет години спокойно легнах на хирургическата маса , затворих очи , отпуснах се и се опитах да не мисля за нищо само в съзнанието ми започнах да броя мисленно:,,Едно....две....три....,,докато най-накрая не изпаднах в пълно безсъзнание.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485756
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол